Biltema kjekt og ha ?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Crinos »

Jeg har også mye tommes verktøy kjøpt på Biltema.. fastnøkler og piper har holdt frem til nå, men umbraco og bits har ikke overlevd volden de har blitt utsatt for, og det er akkurat det... utsatt for vold.. Det er ikke sikkert at fks IDG eller Stahlwille verktøy hadde tålt den samme påkjenninga. Dog, jeg har voldet en god del på Stahlwille verktøy. Som ser "fresh out of the box" ut den dag i dag.

Har også erfaring med dårlig verktøy fra Biltema.. Lillebroren til fruen har handlet en del rimelige verktøy der, en del er knekt, og en del andre har bøyd seg... (Sånn sett med fastnøkler i forskjellige farger).
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Geir »

simpson skrev:
Geir skrev:
simpson skrev:[klippe...]
PS
Hadde også Kamasapipenøkkelsett. Først sprakk 17 mm under hjulbytte så ramla veksleren mellom høyre/venstre av og skralle ble ubruklig. :lol
Hmmm... Var det dårlig verktøy eller feil bruk som forårsaket havariet tro....? :-#
Det var nok desverre dårlig pipe du. Kun liten latmannsarm ble brukt. Pælma hele settet og hentet Hazet pipe. Den sprakk ikke.
Kanskje Kamasapipen var svekket etter tidligere harde tak og/eller feil bruk? Uansett; hvis du kaster et helt Kamasa pipesett fordi èn pipe ryker antar jeg at settet var utgammalt og velbrukt. Hvis ikke er det jo bare sørgelig...
simpson skrev:Vet det er evighetsgaranti på Kamasa, men gidder ikke å ta vare på kvitteringer og reise tilbake til forhandler hver gang det skulle skje noe. Kjøper heller dyrere verktøy som holder så slipper jeg å reklamere.
Ehhh... akkurat... :-J
simpson skrev:Noen velger å kjøpe det billigste av verktøy, tv cd spillere møbler også videre. Noen gjør ikke. Men å kalle det snobbete? Vel det er godt vi er forskjellige. :=D>
He, he... For å dra en analogi til din kommentar til mekkern oppi her; hvis du tar av deg den åpenbart trange hjelmen som blokkerer for surstofftilførselen til hjernen hadde du gjerne fått med deg hva jeg faktisk skriver. Jeg har aldri tatt til orde for å kjøpe det billigste av noe som helst - jeg tar til orde for å kjøpe rimelig godt verktøy til en fornuftig pris fremfor å kaste ut penger på unødig dyrt verktøy som ikke gjør jobben verken bedre eller lettere. Overdreven merkefokusering og vrangforestillinger om at dyrt alltid = det beste er det jeg kaller snobberi. En ting skal jeg likevel være med deg på; det er virkelig godt at vi er forskjellige. ;e
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Geir »

Crinos skrev:Jeg har også mye tommes verktøy kjøpt på Biltema.. fastnøkler og piper har holdt frem til nå, men umbraco og bits har ikke overlevd volden de har blitt utsatt for, og det er akkurat det... utsatt for vold.. Det er ikke sikkert at fks IDG eller Stahlwille verktøy hadde tålt den samme påkjenninga. Dog, jeg har voldet en god del på Stahlwille verktøy. Som ser "fresh out of the box" ut den dag i dag.

Har også erfaring med dårlig verktøy fra Biltema.. Lillebroren til fruen har handlet en del rimelige verktøy der, en del er knekt, og en del andre har bøyd seg... (Sånn sett med fastnøkler i forskjellige farger).
Det er helt i samsvar med mine erfaringer; verktøy fra Biltema i fancy farger og tydelig kjip utførelse uten denne "10-års garantien" på er ofte sørgelige greier. Kjøpte et slikt sett for å ha i/ved sjøen i fbm. kaibygging. Tenkte at det sikkert dugde til formålet - noe dritt å miste skikkelig verktøy i sjøen og/eller få det ødelagt av rust - men det var ikke mer enn heller. Det var ikke noe stort tap da hele settet brått forsvant midtfjords ved et ehh... hendelig uhell i forbindelse med at nøkkelen glapp og fingrene fikk en smekk mot en annen bolt... :-J
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av ArcticTiger »

Geir skrev:
Crinos skrev:Jeg har også mye tommes verktøy kjøpt på Biltema.. fastnøkler og piper har holdt frem til nå, men umbraco og bits har ikke overlevd volden de har blitt utsatt for, og det er akkurat det... utsatt for vold.. Det er ikke sikkert at fks IDG eller Stahlwille verktøy hadde tålt den samme påkjenninga. Dog, jeg har voldet en god del på Stahlwille verktøy. Som ser "fresh out of the box" ut den dag i dag.

Har også erfaring med dårlig verktøy fra Biltema.. Lillebroren til fruen har handlet en del rimelige verktøy der, en del er knekt, og en del andre har bøyd seg... (Sånn sett med fastnøkler i forskjellige farger).
Det er helt i samsvar med mine erfaringer; verktøy fra Biltema i fancy farger og tydelig kjip utførelse uten denne "10-års garantien" på er ofte sørgelige greier. Kjøpte et slikt sett for å ha i/ved sjøen i fbm. kaibygging. Tenkte at det sikkert dugde til formålet - noe dritt å miste skikkelig verktøy i sjøen og/eller få det ødelagt av rust - men det var ikke mer enn heller. Det var ikke noe stort tap da hele settet brått forsvant midtfjords ved et ehh... hendelig uhell i forbindelse med at nøkkelen glapp og fingrene fikk en smekk mot en annen bolt... :-J
:oh Nei, du ække sann :oh :lol Tenk å plage fiskan med å pælme biltemafastnøkkla etter dem :lol :lol

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Geir »

ArcticTiger skrev:[klippe...]
:oh Nei, du ække sann :oh :lol Tenk å plage fiskan med å pælme biltemafastnøkkla etter dem :lol :lol
He, he... Du sier noe, men jeg hadde nok ikke fiskenes ve og vel i tankene da "uhellet" skjedde... :knegg At min sålkalte "bedre halvdel" begynte å røre noe om manglende impulskontroll og kurs i sinnemestring gjorde ikke saken bedre for å si det slik. :doh
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av ArcticTiger »

Geir skrev:
ArcticTiger skrev:[klippe...]
:oh Nei, du ække sann :oh :lol Tenk å plage fiskan med å pælme biltemafastnøkkla etter dem :lol :lol
He, he... Du sier noe, men jeg hadde nok ikke fiskenes ve og vel i tankene da "uhellet" skjedde... :knegg At min sålkalte "bedre halvdel" begynte å røre noe om manglende impulskontroll og kurs i sinnemestring gjorde ikke saken bedre for å si det slik. :doh
Det var bra du ikke hadde med deg feks Stahlville-fastnøkla da "uhellet" skjede, og redskapen forsvant overbord. Da hadde du vært sinna ennå, det hadde neppe vært noe kurs for å mestre det :knegg

:roll Så, ja, det er kanskje litt greit det finns biltema og andre billigverktøy og :-k

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2749
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av simpson »

Geir skrev:
simpson skrev:
Geir skrev:
simpson skrev:[klippe...]
PS
Hadde også Kamasapipenøkkelsett. Først sprakk 17 mm under hjulbytte så ramla veksleren mellom høyre/venstre av og skralle ble ubruklig. :lol
Hmmm... Var det dårlig verktøy eller feil bruk som forårsaket havariet tro....? :-#
Det var nok desverre dårlig pipe du. Kun liten latmannsarm ble brukt. Pælma hele settet og hentet Hazet pipe. Den sprakk ikke.
Kanskje Kamasapipen var svekket etter tidligere harde tak og/eller feil bruk? Uansett; hvis du kaster et helt Kamasa pipesett fordi èn pipe ryker antar jeg at settet var utgammalt og velbrukt. Hvis ikke er det jo bare sørgelig...
simpson skrev:Vet det er evighetsgaranti på Kamasa, men gidder ikke å ta vare på kvitteringer og reise tilbake til forhandler hver gang det skulle skje noe. Kjøper heller dyrere verktøy som holder så slipper jeg å reklamere.
Ehhh... akkurat... :-J
simpson skrev:Noen velger å kjøpe det billigste av verktøy, tv cd spillere møbler også videre. Noen gjør ikke. Men å kalle det snobbete? Vel det er godt vi er forskjellige. :=D>
He, he... For å dra en analogi til din kommentar til mekkern oppi her; hvis du tar av deg den åpenbart trange hjelmen som blokkerer for surstofftilførselen til hjernen hadde du gjerne fått med deg hva jeg faktisk skriver. Jeg har aldri tatt til orde for å kjøpe det billigste av noe som helst - jeg tar til orde for å kjøpe rimelig godt verktøy til en fornuftig pris fremfor å kaste ut penger på unødig dyrt verktøy som ikke gjør jobben verken bedre eller lettere. Overdreven merkefokusering og vrangforestillinger om at dyrt alltid = det beste er det jeg kaller snobberi. En ting skal jeg likevel være med deg på; det er virkelig godt at vi er forskjellige. ;e
HVis du hadde lest så hadde sett at først så gikk skralla og deretter sprakk pipa. Det er ikke uvanlig at litt dyrere verktøy enn biltema kan ha feil. Som antagelig denne pipa. Du må ikke være så opphengt i at hvis noe blir ødelagt er pga feil bruk eller mishandlig. Pipesettet var ikke på noen måter urgammelt eller voldtatt.
Grunnen til at jeg bare kjøper dyrt merkeverktøy og andre merkevarer er at jeg til dags dato ikke har blitt skuffet. Istedenfor å handle billigverktøy og så teste ut hva som kan brukes og hva som ikke kan brukes, kaste det ubrukelige, kjøpe nytt igjen osv. kjøper jeg dyrt med en gang. Hva som er unødvendig dyrt er opp til hver enkelt å vurdere. Ting som du synes er unødig dyrt kan jeg synes er helt akseptabelt. Eller motsatt. Skal vedde på at du bruker penger på noen som jeg ikke hadde gjort.
Men du ser aldri noen som har dyrt verktøy har behov for å forsvare verktøyet sitt i samme grad som de som bruker biltemaverktøy. Det er laget hundrevis av tråder på alle forum ang. biltemaverktøy og alle som bruker dette lager lange tråder om hvor godt det egentlig er.
Vel, nå er det snart vinter og da skal jeg kose meg med skruing på sykkel i verkstedet mitt med god samvittighet og være tilfreds med mitt valg av verktøy. Regner med at du gjør det samme.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Crinos »

Jeg må si meg enig med både Geir og Simpson... Med unntak av person angrep...

Tidligere var det kun Biltema som gjalt. Men i dag, kjøper jeg enten IDG eller Stahlwille om mulig. Biltema er kjekt å ha når enn skrur og får en "filler, trenger en slik dings" som enn selvsagt ikke har.. Da er det strake veien til Biltema og kjøpe.
Så kan jeg vurdere om jeg kjøper nytt senere eller ikke... Om Biltema sitt verktøy gjør jobben sin, så får det bli, om ikke får det se innsiden av søppeldunken. :-J

Jeg har opplevd en del at Biltema sine verktøy holder greit på nye og fine bolter/muttere/whatever.. Men om enn kommer over på litt dårligere, kanskje eldre og muligens noe rustne... Da stopper det litt på mye av det jeg har prøvd av Biltema sitt....

Men... Så kan det jo også da være som med det legendariske syltetøy glasset... Person #1 vrir og vrir og får den ikke opp, mens person #2 så vidt tar i lokket og vrir det av. :scratch
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2749
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av simpson »

Crinos skrev:Jeg må si meg enig med både Geir og Simpson... Med unntak av person angrep...

Tidligere var det kun Biltema som gjalt. Men i dag, kjøper jeg enten IDG eller Stahlwille om mulig. Biltema er kjekt å ha når enn skrur og får en "filler, trenger en slik dings" som enn selvsagt ikke har.. Da er det strake veien til Biltema og kjøpe.
Så kan jeg vurdere om jeg kjøper nytt senere eller ikke... Om Biltema sitt verktøy gjør jobben sin, så får det bli, om ikke får det se innsiden av søppeldunken. :-J

Jeg har opplevd en del at Biltema sine verktøy holder greit på nye og fine bolter/muttere/whatever.. Men om enn kommer over på litt dårligere, kanskje eldre og muligens noe rustne... Da stopper det litt på mye av det jeg har prøvd av Biltema sitt....

Men... Så kan det jo også da være som med det legendariske syltetøy glasset... Person #1 vrir og vrir og får den ikke opp, mens person #2 så vidt tar i lokket og vrir det av. :scratch
Vet du hva, Crinos? Jeg har ingen problemer med å forstå at det lett og hive seg på jernhesten og fise ned til Biltema, ihvertfall når du er Venndøl og det bare er ti min. til Sørlandsparken, hvis du står i beit for noe på en jobb du holder på med. Kunne sikkert gjort det selv om jeg bodde så nærme. Og tror nok at verktøyet kan gjøre jobben også. Men som du sier, er det litt gamle, kanskje slitte/runde boltehuer og sånne ting er det helt klart å foretrekke verktøy fra produsenter som har høyere toleransekrav. Det samme gjelder ergonomien/fasongen på verktøyet. Stahlwille er jo absolutt krem :notworthy:

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Crinos »

Litt OT...
Klarer ikke å vende meg til at jeg faktisk er Vendøl... Siden jeg opprinnelig kommer fra Vågsbygda/Egsområdet. 8)

En bekjent av meg har kun Stahlwille verktøy i sin garasje... Misunner han den litt ja...
Bestekameraten min har en fult utstyr garasje med IDG tools.... (Minus tommes verktøy).. Den er også til misunnelse. :thumleft
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Geir »

simpson skrev: HVis du hadde lest så hadde sett at først så gikk skralla og deretter sprakk pipa.
Jeg leste det du skrev jeg.... :-J
simpson skrev:
PS
Hadde også Kamasapipenøkkelsett. Først sprakk 17 mm under hjulbytte så ramla veksleren mellom høyre/venstre av og skralle ble ubruklig. :lol
simpson skrev:Det er ikke uvanlig at litt dyrere verktøy enn biltema kan ha feil. Som antagelig denne pipa.
Jo, det er uvanlig.
simpson skrev: Du må ikke være så opphengt i at hvis noe blir ødelagt er pga feil bruk eller mishandlig. Pipesettet var ikke på noen måter urgammelt eller voldtatt.
Jeg er ikke opphengt i noe som helst - det er alment kjent at feilbruk av verktøy er årsaken til de aller fleste havari på både verktøyet i seg selv og det verktøyet brukes på. Sånn er det bare. Med litt erfaring merker man fort hvor grensen går før mutter/skruehodet runder, bolten vris i stykker, eller om verktøyet er egnet for oppgaven. At du kastet godt verktøy går jo bare ut over deg selv - men gleder selvsagt verktøypusheren din. Deg om det.. ;)
simpson skrev: Grunnen til at jeg bare kjøper dyrt merkeverktøy og andre merkevarer er at jeg til dags dato ikke har blitt skuffet. Istedenfor å handle billigverktøy og så teste ut hva som kan brukes og hva som ikke kan brukes, kaste det ubrukelige, kjøpe nytt igjen osv. kjøper jeg dyrt med en gang.
Tja, vi gjør oss jo alle erfaringer gjennom tiden og hvis det er dette du mener funker for deg så gjerne for meg!
simpson skrev:Hva som er unødvendig dyrt er opp til hver enkelt å vurdere. Ting som du synes er unødig dyrt kan jeg synes er helt akseptabelt. Eller motsatt. Skal vedde på at du bruker penger på noen som jeg ikke hadde gjort.
He, he... Det er ting som tyder på at vi bruker våre surt ervervede riksdaler på forsjellig måte ja... ;)
simpson skrev:Men du ser aldri noen som har dyrt verktøy har behov for å forsvare verktøyet sitt i samme grad som de som bruker biltemaverktøy. Det er laget hundrevis av tråder på alle forum ang. biltemaverktøy og alle som bruker dette lager lange tråder om hvor godt det egentlig er.
Greien er ikke at jeg føler for å "forsvare" Biltemaverktøyet noe spesielt, men jeg reagerer når noen rakker ned på og latterliggjør helt OK verktøy (og dermed inndirekte brukerne av verktøyet...) uten å komme opp med et eneste argument for at det er "dårlig" enn at det har en rimelig innkjøpspris og et annet merke innpreget enn Teng/Stahlwille/IDG/whatever.
simpson skrev:Vel, nå er det snart vinter og da skal jeg kose meg med skruing på sykkel i verkstedet mitt med god samvittighet og være tilfreds med mitt valg av verktøy. Regner med at du gjør det samme.
Ja vinteren slipper vi vel ikke unna, og jeg synes virkelig at du skal kose deg med både verktøy og sykkel i verkstedet i løpet av vinetern! Litt skruing blir det vel på meg også i vinter, men det blir vel helst bil... :-# Du får som sagt kose deg i verkstedet og dele det du styrer med i tekst og bilder på forumet! :thumleft
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Geir »

Crinos skrev:Jeg må si meg enig med både Geir og Simpson... Med unntak av person angrep...[klippe]
:scratch Personangrep? Føler meg ikke spesielt angrepet av simpson, og regner ikke med at han føler seg spesielt angrepet av meg. Litt billig hersketeknikk innimellom ser jeg, men hey; jeg når noen byr opp så er jeg stort sett med jeg... ;e
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Crinos »

Geir skrev:
Crinos skrev:Jeg må si meg enig med både Geir og Simpson... Med unntak av person angrep...[klippe]
:scratch Personangrep? Føler meg ikke spesielt angrepet av simpson, og regner ikke med at han føler seg spesielt angrepet av meg. Litt billig hersketeknikk innimellom ser jeg, men hey; jeg når noen byr opp så er jeg stort sett med jeg... ;e
:thumleft
Tingen er jo at kanskje du og simpson føler at dette er helt OK. Men nye lesere kan kanskje føle seg litt skremt av sjargongen... Fks "Kanskje om du hadde tatt av deg den trangehjelmen som gir deg surstoff mangel". Det er nok ment humoristisk, men folk oppfatter jo ting annerledes. Spesielt når vi ikke kan "høre tonefallet" en setning er skrevet med, slik at det kan være vanskelig å skille mellom sakelighet og sarkasme.

Rent bortsett fra det, har jo dere to vidt forskjellige syn på Biltema produkter. Som er essensen for denne tråden om jeg oppfatter trådsatert korrekt! :vs
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av Snikkeren »

Alt til sitt bruk sier no jeg. Bruker man verktøyet maks 2-3 ganger i året, så ser jeg ikke behovet for å bruke masse penger på verktøyet. Da funker Biltemas 10 års garanti verktøy helt fint.

Og som tømrer har jeg ingen problemer med å anbefale kjøkken fra Ikea som noen nevnte tidligere i tråden. Kvaliteten på kjøkkenet er faktisk ganske bra. Forskjellen fra Ikea kjøkken og andre dyrere kjøkken ligger i løsningene.




Lurer på å kjøpe meg verktøysvogn i dag, men stusser litt på hvilken jeg skal gå for. Enten blir det denne fra Biltema:
http://www.biltema.no/no/Orphant-produc ... rktoyvogn/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eller denne fra Jula:
http://www.jula.no/verktoyskap-2deler-340017" onclick="window.open(this.href);return false;

Noen som har erfaringer med de?
Og så lurte jeg på hvor jeg kan få kjøpt neoprenmatte eller lignende sånn at jeg får laget fast plass til allt verktøyet?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2749
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Biltema kjekt og ha ?

Legg inn av simpson »

Crinos skrev:Litt OT...
Klarer ikke å vende meg til at jeg faktisk er Vendøl... Siden jeg opprinnelig kommer fra Vågsbygda
Så du har ikke den rette dialekten heller da? :knegg

Svar