Mysterion skrev:bike kunne vært en grei side de, men når man legger inn noe der så er det visst konkuranse på å gi deg dummest svar tilbake....
og at di 50 svarene du fikk så var det ett intresant....
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
Svolp skrev:Du har rett i det Haeggis!
Begynner og bli et bra antall aktive damer også på mcsiden
Men enda flere er velkomne, så klart
Så det er bare å tipse jentene om MCsiden.no, folkens! :
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
..? Si meg; er det LANGT flere jenter og kvinner aktive her inne enn på f.eks bike.no?
Det bare forekommer meg, siden jeg har sett opptil FLERE innlegg av kvinner her siste døgn.
I så fall; KULT!
Æ tilbringe vel omtrent like mye tid på mc-siden og bike, her e nok langt flere jenter her inne, ja.
Æ har en liten ide om ka det kommer av også, det har kanskje litt med "tonen" å gjøre?
Men ka vet æ, æ e jo bare en mannlig
Trives godt her inne på forumet jeg, og prøver å følge opp på de trådene som interesserer meg
Har brukernavn inne på Bike, men at jeg bruker det, er feil å si...
Og ja, det har også mye med "tonen" der inne som også jhn nevner. Føler at vi blir godt tatt vare på her inne, har også møtte en del av de andre her på forumet og det frister så absolutt til gjentagelse. Men, det finnes jo noen på Bike også, mest fordi de også er her
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Mysterion skrev:bike kunne vært en grei side de, men når man legger inn noe der så er det visst konkuranse på å gi deg dummest svar tilbake....
og at di 50 svarene du fikk så var det ett intresant....
Ikke helt enig der. Ok at det kommer noen mere eller mindre morsomme kommentarer,men ofte styrer man tråden sin selv. Og litt løye må det vel være lov å ha.
Tror nesten alle får svar på det de spør om.
Det gjør man for så vidt her inne også,men det er bare å innse at det det er mange flere kapasiteter på bike-forumet. Og svarene/morsomhetene strømmer stort sett på øyeblikkelig
At tonen er litt røffere syns jeg er sjarmerende,og ærlig. Ikke nødvendig å pakke alt inn i så fine ord,vel?
Ok, så er vi der jeg skrev på slutten i siste blogg; "planer er til for å kollapse i et kaotisk inferno".
Jeg trodde i min villfarelse at inkontinensen til Astrid bare var et spørsmål om å skifte pakning, men vannpumpa måtte deles opp skikkelig, og renses ORDENTLIG.
Og nå er jeg sykt i tvil - for når jeg demonterte datt bare impelleren av akslingen fra motoren, og jeg observerte til min undring at det ikke er noen spor eller hakk som kan dra impelleren rundt når akslingen sviver. Dette finner jeg ikke logisk.
Jeg har sjekket en million sprengskisser og tråder på nett, men det ser ut til at overhaling av vannpumpe på ST er et ikketema, og alle sprengskisser viser bare feil vei...
Ringte Graarud Motor, ettersom de stort sett har stålroen på det meste, men han jeg snakket med der, hadde aldri hørt om behov for å fikse noe på de pumpene, så han kunne ikke hjelpe.
Etter mye om og men, og en million telefoner, kom jeg på at Motorimport er sjæf på ST i Norge, og Karl var villig til å rive av en vannpumpe på en motor som da ikke lenger er komplett for 1000,-
Han sender ekspress i morra, jeg har forhåpentligvis den delen lørdag, og skal da være klar for avreise (endelig) på mandag...
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
6 mils prøvekjøring gjennomført.
Alles gut gewesen sein, und halleluja, jawohl!
...dog må jeg si jeg merker meg at bremser ikke er like skarpe på en tjue år gammel dame, som splitter nye streetfightere fra diverse japanske fabrikker som jeg stort sett har kjørt de siste årene. Jaja, pytt.
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
Haeggis skrev:6 mils prøvekjøring gjennomført.
Alles gut gewesen sein, und halleluja, jawohl!
...dog må jeg si jeg merker meg at bremser ikke er like skarpe på en tjue år gammel dame, som splitter nye streetfightere fra diverse japanske fabrikker som jeg stort sett har kjørt de siste årene. Jaja, pytt.
Det blir muligens ikke helt streetfighter-stil kjøring på den turen deres heller? Kanskje bedre med behagelige bremser, enn "hugg og stopp" bremser :)
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom