Kølla skrev:Jeg har ved mange anledninger irritert meg over mc førere som kjører med fullt lys midt på dagen. Mange har såpass gode lys at man blir blendet. Flott vil sikkert mange si da har du sett meg ! Ja, men jeg synes det er mer profft og plassere seg riktig avpasse fart og slike ting for å bli sett. Ikke basere seg på å bli sett pga lysbruk. De værste fulltlyskjørerene er de som råkjører mellom køen med fulltlys ufint spør du meg. Selv kjører jeg allt fra det tyngste og største som lovlig kan kjøre på norsk vei til mc og jeg bruker ikke fjernlys annet enn da det er meningen at det skal brukes.
Håper på innspill fra dere andre !
Helt enig. Jeg irriterer meg grønn over de tusseladdene som setter fjernlyset rett i speilet eller trynet på meg,uansett om det er natt eller dag.Og uansett om jeg kjører bil eller moppe.Hilser konsekvent ikke på sånne
Slutt med det,vi ser dere uansett.
Kjørte sammen med en som nettopp hadde fått lappen,og han hadde lagt seg til den uvanen å kjøre med fullt lys.Dæven så irriteranes å ha han bak meg,med den "blinkinga" i speilene mine det medførte når vi kjørte svinger.Det tok fokus bort fra min egen kjøring.
Ble så irritert at jeg kjørte fra ham,og siden har jeg ikke sett fyren