Rundtur i Telemark, lørdag 22. September.

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
JRO
Innlegg: 642
Registrert: 31 mai 2011, 21:03
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Sted: Kongsberg

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av JRO »

dag-zzr skrev:
dag-zzr skrev:
kz1300 skrev:Dette er også i mitt nærområde, så hvis det passer så blir jeg selvfølgelig med.
:vs Ja det må du få til - og så kan du få låne bagasjenettet mitt :yeyeye
Eller kommer du med ny Tiger og veskesett????? :-)
Hei Dag, trenger vel ikke bagasjenett på en dagstur. Og nei har nok ikke blitt ny sykkel ennå, syns fremdeles jeg ikke får kjørt nok sykkel til å forsvare en "ny" sykkel investering. Men lysten og hjerte vil, men hjernen sier fremdeles nei, og den har overtaket ennå.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2737
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Busa Trond »

Har du lyst, har du lov, har du vett lar du vær. Men er du fra Kongsberg gjør du det alikevel :knegg

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av dag-zzr »

kz1300 skrev:Men lysten og hjerte vil, men hjernen sier fremdeles nei, og den har overtaket ennå.
Sant nok det :[-X Du har en fullt brukbar klassiker av en sykkel som henger godt med på tur. Kawa'n er god for mange turer til :mc1 så det er ingen grunn til bytte eller skaffe seg en MC til, kun for solskinnsturer :mk .
Blir du med på tur, kan bagasjenett være kjekt til regndress og et par brød- om vi svinger nedom Kviteseid

Godtvoksen

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Godtvoksen »

dag-zzr skrev:
kz1300 skrev:Dette er også i mitt nærområde, så hvis det passer så blir jeg selvfølgelig med.
:vs Ja det må du få til - og så kan du få låne bagasjenettet mitt :yeyeye
Husker jeg helt feil, når jeg erindrer at det var nettopp dere to som skulle lage til MC-sidens Vårslipp 2013 i Telemark?

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av dag-zzr »

Godtvoksen skrev:
Husker jeg helt feil, når jeg erindrer at det var nettopp dere to som skulle lage til MC-sidens Vårslipp 2013 i Telemark?
Tja- :redface Er vel ikke helt umulig at vi i litt "reke rus" og i pur glede av en fin tur, luftet tanken om vårslipp i Telemark/Buskerud i 2013. Og at kz 1300/jeg kunne bistå arrangementsansvarlig :mk

Rundturen i september kan således være en forsmak på neste års vårslipp :thumleft

Skal vi vente til snøen har lagt seg trygt på de norske veier før vi starter tråden: Vårslipp 2013 Telemark/Buskerud? :scratch

Godtvoksen

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Godtvoksen »

dag-zzr skrev:
Rundturen i september kan således være en forsmak på neste års vårslipp :thumleft
Det var det jeg også tenkte, og da må det jo ikke bare være "kanskje blir med" fra kz1300.. ;e

Brukeravatar
JRO
Innlegg: 642
Registrert: 31 mai 2011, 21:03
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Sted: Kongsberg

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av JRO »

dag-zzr skrev:
kz1300 skrev:Men lysten og hjerte vil, men hjernen sier fremdeles nei, og den har overtaket ennå.
Sant nok det :[-X Du har en fullt brukbar klassiker av en sykkel som henger godt med på tur. Kawa'n er god for mange turer til :mc1 så det er ingen grunn til bytte eller skaffe seg en MC til, kun for solskinnsturer :mk .
Blir du med på tur, kan bagasjenett være kjekt til regndress og et par brød- om vi svinger nedom Kviteseid
Fornuftig sagt Dag, ja jeg har jo en nydelig veteran som iallefall klarte seg godt gjennom 1050 km. på Vårslippet 2012. Så er nok sikker på at jeg klarer meg gjennom 2012 sesongen med Kawan.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av dag-zzr »

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:
Rundturen i september kan således være en forsmak på neste års vårslipp :thumleft
Det var det jeg også tenkte, og da må det jo ikke bare være "kanskje blir med" fra kz1300.. ;e

Har fått med med at kz1300 har: fast jobb,volvo, (Golden Retriver?) etc. Har nok mye å stå i med. Men blir nok med om det passer :thumleft

Godtvoksen

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Godtvoksen »

kz1300 skrev:
dag-zzr skrev:
kz1300 skrev:Men lysten og hjerte vil, men hjernen sier fremdeles nei, og den har overtaket ennå.
Sant nok det :[-X Du har en fullt brukbar klassiker av en sykkel som henger godt med på tur. Kawa'n er god for mange turer til :mc1 så det er ingen grunn til bytte eller skaffe seg en MC til, kun for solskinnsturer :mk .
Blir du med på tur, kan bagasjenett være kjekt til regndress og et par brød- om vi svinger nedom Kviteseid
Fornuftig sagt Dag, ja jeg har jo en nydelig veteran som iallefall klarte seg godt gjennom 1050 km. på Vårslippet 2012. Så er nok sikker på at jeg klarer meg gjennom 2012 sesongen med Kawan.

+ 2013 sesongen... :thumleft

Brukeravatar
JRO
Innlegg: 642
Registrert: 31 mai 2011, 21:03
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Sted: Kongsberg

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av JRO »

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:
Rundturen i september kan således være en forsmak på neste års vårslipp :thumleft
Det var det jeg også tenkte, og da må det jo ikke bare være "kanskje blir med" fra kz1300.. ;e
Jasså, var vi løsmunnet på årets Vårslipp Dag. Jeg er med på å forberede og arrangere Vårslipp 2013 hvis du er klar, har allerede noen tanker i hodet. Men som Dag sier la oss bli ferdig med 2012 sesongen og la det hvite stoffet komme over oss før planleggingen starter. Når det gjelder Telemarksturen i september venter vi på dato fra Banditmannen, vanskelig å si noe eksakt før dette er klart. Skal 2 uker til USA i høst derfor min litt avventende holdning angående denne dagsturen.
Og har som Dag-zzr skriver fast jobb, volvo (men ikke hund, men 2 barnebarn som krever sitt) og en kone som ikke jeg ikke får med meg på Kawan.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Banditmannen »

kz1300 skrev:
Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:
Rundturen i september kan således være en forsmak på neste års vårslipp :thumleft
Det var det jeg også tenkte, og da må det jo ikke bare være "kanskje blir med" fra kz1300.. ;e
Jasså, var vi løsmunnet på årets Vårslipp Dag. Jeg er med på å forberede og arrangere Vårslipp 2013 hvis du er klar, har allerede noen tanker i hodet. Men som Dag sier la oss bli ferdig med 2012 sesongen og la det hvite stoffet komme over oss før planleggingen starter. Når det gjelder Telemarksturen i september venter vi på dato fra Banditmannen, vanskelig å si noe eksakt før dette er klart. Skal 2 uker til USA i høst derfor min litt avventende holdning angående denne dagsturen.
Og har som Dag-zzr skriver fast jobb, volvo (men ikke hund, men 2 barnebarn som krever sitt) og en kone som ikke jeg ikke får med meg på Kawan.
Dato syns jeg er litt opp til ArcticTiger, siden han er den egentlige initiativtakeren. :-)
Han er jo for tiden på vestlandsturné, før han skal nordover, og regna ikke med å være online så mye før han kom hjem igjen. 8)

Men vi har enda god tid! :P :p

ZZR-Erling

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av ZZR-Erling »

Dato er viktig ja..

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Banditmannen »

Selv om svært lite er fastsatt, og det er lenge igjen, får jeg vel holde litt liv i denne tråden...
*BUMP* :P :p

ZZR-Erling

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av ZZR-Erling »

Tar en "test" av strøket i morgen: Hvittingfoss-Skien-Drangedal-Vråli-Seljord-Bø-Notodden-Ørvella-Gransherad-Jondalen-hjem :)

Og med nytt kjede og nye drev, må bare få "soppa" klinken i kveld.

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2737
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Rundtur i Telemark i september.

Legg inn av Busa Trond »

Her har du nok en fin tur i morgen. Og med nytt kjede og nye drev får du nok kjørt det inn der :thumleft . God tur.

Svar