Når jeg hadde Suzuki med kardang,kjørte jeg på bakhjulet hele tida.Noen ganger hadde jeg forhjulet i lufta ,Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?
men klarte aldri å kjøre med bakhjulet i lufta.(dårlig forbrems)
Når jeg hadde Suzuki med kardang,kjørte jeg på bakhjulet hele tida.Noen ganger hadde jeg forhjulet i lufta ,Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?
Finske Arto Nyquist visste ikke det da han herjet som værst med en Kawasaki Z1300 på 80-tallet. Han dro den så høyt opp på bakhjulet at den knuste glasset på baklykta.Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?
Ser at BMW S1000rr, Ducati 1098, 1198 og 1199 ligger på oppgitt 2,8-2,9 sek på 0-100 kmt.Bikeridr skrev: Så ja; V-Strom'en klarer dette på 2,8 (eller 2,9) sekunder og de aller fleste sykler med ~80+ HK.
Til sist, som en anekdote, så har jeg sett at fler og fler motorsykkelforhandlere/fabrikanter er begynt å oppgi 0-200km/t istedet for 0-100km/t siden "alle" klarer dette på 2,8 sek.
Derfor, min første påstand, og da med tillegg av følgende forutsetning:
Standard dekk, standard sykkel, standard vegunderlag og ingen "hjelpemidler" som laaaaaaaaaang baksving, wheeliebars og ellers moderat bruk av downforce spoilere, så *KAN* ikke en motorsykkel aksellerere fortere enn 2,83 sekunder på 0-100km/t.
Det var en spøk.. Jeg har ikke noe belegg for å hevde det. Jeg aner ikke...simpson skrev:Ser at BMW S1000rr, Ducati 1098, 1198 og 1199 ligger på oppgitt 2,8-2,9 sek på 0-100 kmt.Bikeridr skrev: Så ja; V-Strom'en klarer dette på 2,8 (eller 2,9) sekunder og de aller fleste sykler med ~80+ HK.
Til sist, som en anekdote, så har jeg sett at fler og fler motorsykkelforhandlere/fabrikanter er begynt å oppgi 0-200km/t istedet for 0-100km/t siden "alle" klarer dette på 2,8 sek.
Derfor, min første påstand, og da med tillegg av følgende forutsetning:
Standard dekk, standard sykkel, standard vegunderlag og ingen "hjelpemidler" som laaaaaaaaaang baksving, wheeliebars og ellers moderat bruk av downforce spoilere, så *KAN* ikke en motorsykkel aksellerere fortere enn 2,83 sekunder på 0-100km/t.
Ser ikke bort ifra at du er inne på noe.
Men en V-strom på samme tid som de verste? :-)å
Ser denSuperMorten skrev:Det var en spøk.. Jeg har ikke noe belegg for å hevde det. Jeg aner ikke...simpson skrev:Ser at BMW S1000rr, Ducati 1098, 1198 og 1199 ligger på oppgitt 2,8-2,9 sek på 0-100 kmt.Bikeridr skrev: Så ja; V-Strom'en klarer dette på 2,8 (eller 2,9) sekunder og de aller fleste sykler med ~80+ HK.
Til sist, som en anekdote, så har jeg sett at fler og fler motorsykkelforhandlere/fabrikanter er begynt å oppgi 0-200km/t istedet for 0-100km/t siden "alle" klarer dette på 2,8 sek.
Derfor, min første påstand, og da med tillegg av følgende forutsetning:
Standard dekk, standard sykkel, standard vegunderlag og ingen "hjelpemidler" som laaaaaaaaaang baksving, wheeliebars og ellers moderat bruk av downforce spoilere, så *KAN* ikke en motorsykkel aksellerere fortere enn 2,83 sekunder på 0-100km/t.
Ser ikke bort ifra at du er inne på noe.
Men en V-strom på samme tid som de verste? :-)å
På en test jeg leste,sto det 4.4 secsimpson skrev:Ser denSuperMorten skrev:Det var en spøk.. Jeg har ikke noe belegg for å hevde det. Jeg aner ikke...simpson skrev:Ser at BMW S1000rr, Ducati 1098, 1198 og 1199 ligger på oppgitt 2,8-2,9 sek på 0-100 kmt.Bikeridr skrev: Så ja; V-Strom'en klarer dette på 2,8 (eller 2,9) sekunder og de aller fleste sykler med ~80+ HK.
Til sist, som en anekdote, så har jeg sett at fler og fler motorsykkelforhandlere/fabrikanter er begynt å oppgi 0-200km/t istedet for 0-100km/t siden "alle" klarer dette på 2,8 sek.
Derfor, min første påstand, og da med tillegg av følgende forutsetning:
Standard dekk, standard sykkel, standard vegunderlag og ingen "hjelpemidler" som laaaaaaaaaang baksving, wheeliebars og ellers moderat bruk av downforce spoilere, så *KAN* ikke en motorsykkel aksellerere fortere enn 2,83 sekunder på 0-100km/t.
Ser ikke bort ifra at du er inne på noe.
Men en V-strom på samme tid som de verste? :-)å
Men han referer til den sykkelen i forklaringen sin ovenfor.
For ørvrig, DL 650 0-100 kmt 3,98 sek. :-)
Kawasaki skrev:... det er umulig å kjøre på bakhjulet med kardang-sykkel?
Duuuh,det heter ikke kontrastyring lenger,det heter styrekommando. Følger du ikke medjhn skrev:Visste dere at ... diskusjonen om kontrastyring muligens e i ferd å blusse opp igjen?
jhn skrev:Det e alltid siste uttalelse som e gjeldende, og der sa MaxTron at styrekommando e for upresist og derfor fremdeles skal hete kontrastyring
Ja, det visste æ. Nytt prinsipp, den peneste har alltid rettKawasaki skrev:jhn skrev:Det e alltid siste uttalelse som e gjeldende, og der sa MaxTron at styrekommando e for upresist og derfor fremdeles skal hete kontrastyring
Ja,men nå er siste uttalelse fra Carpa,så da gjelder den igjen.
Dessuten så er Carpa mye penere enn Maxtron. Visste du det??
Me likejhn skrev:Ja, det visste æ. Nytt prinsipp, den peneste har alltid rettKawasaki skrev:jhn skrev:Det e alltid siste uttalelse som e gjeldende, og der sa MaxTron at styrekommando e for upresist og derfor fremdeles skal hete kontrastyring
Ja,men nå er siste uttalelse fra Carpa,så da gjelder den igjen.
Dessuten så er Carpa mye penere enn Maxtron. Visste du det??
Du ække helt klar over hva du har stelt istand nå, hva Jhnjhn skrev: Ja, det visste æ. Nytt prinsipp, den peneste har alltid rett