En Riktig God Jul og et Fortreffelig Nytt MC-År ønskes alle på to (og flere) hjul.
Selv feirer jeg Julen i Grytviken på Sør-Georgia (54° Sør) mens undenstående bilde er tatt litt tidligere i desember ved/fra Petermann Island, 65° Sør i Antarktis. :-)
Julehilsen_MC.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Ei riktig god (h)jul til alle her på forumet som æ har møtt, skal møte, og som æ alldri skal møte!!
Til alle dere fantastiske folk i treffmiljøet, til dere som IKKE liker treff, til særingan som blir sur vist de må stoppe oftere enn 40mil, til dere som liker bedre å bygge enn å kjøre, til RR-gærningan, sedate customkjørera, "adventure"-gubba, "bussjåføra" og MC-sportsutøvera på alle nivå.
Til alle i det mangfoldige miljøet som tross alt har mye felles
Og spesielt til de fantastiske stå-på folka i NMCU som gjør at det fortsatt finnes ting som er både artig og lovlig i dette merkelige landet.
GOD JUL!!
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Da er julemiddagen unnagjort.
Kaffe og dessert står for tur og mens Bakpå styrer og ordner på kjøkkenet, noe hun for øvrig trives godt med, benytter jeg anledningen til å ønske dere alle en riktig God Jul!
Det gleder meg at så mange av dere er innom MCsiden.no jevnlig og tar del i fellesskapet og deler gode MC-opplevelser med oss andre!
Riktig God Jul til dere fra oss som heller foretrekker sommer og sol enn vinter og hvitt...
En riktig så god jul til dere alle her på mcsiden. har vært så heldig å fått møtt noen av dere. Gleder meg sååååå ille til jeg kan ta ut sykkelen igjen, og kanskje treffe ennå flere av dere. Nå skjønner jeg hva PMS er... Er kanskje ikke den mest aktive her, men leser stort sett alt som blir skrevet her... og koser meg ille med det.
God jul og godt nytt år til alle mcsidister, fra Houston, Texas. Sitter her i ca. 22 grader ved bassenget og heller nedpå en øl.
Julematen kommer snart på bordet
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjeldent jeg er innpå lengere men en god jul og godt nyttår må en ta seg tid til og ønske! Måtte neste år bli like bra eller bedre for samtlige!
Julehilsen fra Kenneth :-)
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
Til alle sammen. Det har vært morro og få kjøre sammen med mange av dere på disse fellesturene i år. Også koser jeg meg masse med å lese om mc, og alle dem andre innleggen som gjør at jeg får et smil om munnen
BusaNissen hilser også med midget banneret
( Legg også merke til denne nydelige hatekoleksjonen fra Soerlie som han har på hode )
La oss like så godt foregripe begivenhetene en drøy smule:
Vi i forumadministrasjonen ønsker alle eksisterende og kommende MCsiden.no medlemmer
et riktig GODT NYTT og BEGIVENHETSRIKT MC-ÅR i 2013!