komfortabel og komfortabel og komfortabel......joooda, men, det er jo ikke alt..Busa Trond skrev:Regner med at dere ikke er i gang enda. Men nede i kjellern i Hvittingfoss har du jo preppa ny kawan SX1000. Hvordan er det du opplever sittestillingen på den kontra ZZR? Blir den mer komfortabel på tur tro
Snart er vi i gang her i Hvittingfoss!
Re: Snart er vi i gang her i Hvittingfoss!
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Re: Snart er vi i gang her i Hvittingfoss!
Joda ZZR-Erling, når vi var på messa så satt jeg både på SX og ZZR. Ikke så ulik knevinkel på dem, gode sykler begge to
.
" Det er ikke alt " sier du. Jeg kjørte ZZR1400 gen2 i fjor, og hei hvor det gikk. Merker det er ca 30HK og ca 20NM mer i den en Hayabusan på bakhjulet, samme blir det sikkert på zzr din. Fikk litt samme greia som når man tar av med et fly, bare drar og drar.... og når man tror deg gir seg så drar det bare enda mer
.
Men tror Jinta og du blir glad i SXen. Det å reise på tur er å se mye også
.
Noe av det som slo meg i fjor når jeg tura rundt på Hayabusan, hva hvis det går feil nå?? fant heller ut at jeg ville bli henta av en gul bil eller en svart en med kors på taket. Tror man vender seg til effekt på en måte, også blir alt pinglete samme hva man kjører på om det er mulig

" Det er ikke alt " sier du. Jeg kjørte ZZR1400 gen2 i fjor, og hei hvor det gikk. Merker det er ca 30HK og ca 20NM mer i den en Hayabusan på bakhjulet, samme blir det sikkert på zzr din. Fikk litt samme greia som når man tar av med et fly, bare drar og drar.... og når man tror deg gir seg så drar det bare enda mer

Men tror Jinta og du blir glad i SXen. Det å reise på tur er å se mye også

Noe av det som slo meg i fjor når jeg tura rundt på Hayabusan, hva hvis det går feil nå?? fant heller ut at jeg ville bli henta av en gul bil eller en svart en med kors på taket. Tror man vender seg til effekt på en måte, også blir alt pinglete samme hva man kjører på om det er mulig