Bare for førere har nerver av ultrasterkt stål.

[TaSK]
jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si tagesk.tagesk skrev:[video]http://www.youtube.com/watch?v=gsYNFhO6c8g[/video]
[TaSK]
Den som lever farlig, risikerer å dø ung.Erling skrev: Er det noe av det dumeste jeg har sett...?
Neppe,..men "inni meg" føles en kvalme over idiotiet.
Et par utfordringer der, ja...tagesk skrev:[video]http://www.youtube.com/watch?v=gsYNFhO6c8g[/video]
[TaSK]
Ikke det at jeg eier land, men gjelder det også om du er grunneier?AJ skrev: Motorferdsel i utmark er for øvrig ikke tillatt her til lands...
Her på Hadeland har vi en slags 'tradisjon' med såkalte jordebiler, dvs. ihjelkjørte biler som kjøres endelig til døde på jordene rundt omkring. Men et jorde er mer å anse som innmark enn utmark... Ingen øvrighetspersoner ser ut til å gripe inn overfor denne type motorisert aktivitet, men straks man ferdes med samme kjøretøy på en sti, om enn ikke like ekstrem som den i videoen, i nærliggende skog, så kan det gjerne sprette fram an uniformist med stoppspaken hevet i sin lange lovhåndhevende arm...tagesk skrev:Ikke det at jeg eier land, men gjelder det også om du er grunneier?AJ skrev: Motorferdsel i utmark er for øvrig ikke tillatt her til lands...
[TaSK]
Det er jammen godt man passer på - i et land med så lite utmark og så stor befolkning kan man ikke slappe av et øyeblikk.AJ skrev:....men straks man ferdes med samme kjøretøy på en sti, om enn ikke like ekstrem som den i videoen, i nærliggende skog, så kan det gjerne sprette fram an uniformist med stoppspaken hevet i sin lange lovhåndhevende arm...
Så sant som det er sagt...tagesk skrev:Det er jammen godt man passer på - i et land med så lite utmark og så stor befolkning kan man ikke slappe av et øyeblikk.AJ skrev:....men straks man ferdes med samme kjøretøy på en sti, om enn ikke like ekstrem som den i videoen, i nærliggende skog, så kan det gjerne sprette fram an uniformist med stoppspaken hevet i sin lange lovhåndhevende arm...
[TaSK]
Tja,er vel sjelden kontroll på slike steder..........tagesk skrev:Ikke det at jeg eier land, men gjelder det også om du er grunneier?AJ skrev: Motorferdsel i utmark er for øvrig ikke tillatt her til lands...
[TaSK]