Etterlysning etter eier av spiker!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Etterlysning etter eier av spiker!

Legg inn av lasse_hansen »

Svein2 skrev:Snittfarten på en fis når den tar av er 12 km/t. :fool:
Snittfarten på en fis er 12km/t? Hvordan i all verden måler man det?? :lol
Spiker med hode i feil ende, Hadde det bare vært det jeg hadde kjørt på, så hadde kanskje ikke spikeren gått inn i dekket? Hvorfor i all verden slutter dem ikke å selge spikere med hode i riktig ende? Må da være mye bedre å bare gå over til spikere med hode i feil ende, da kan det jo kanskje bli færre punkteringer...
Det eneste som gjør Biltema lik andre butikker, det er at de har plassert kassa foran utgangen, og ikke omvendt.. ;-)

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Etterlysning etter eier av spiker!

Legg inn av jonnykr »

lasse_hansen skrev:
Svein2 skrev:Snittfarten på en fis når den tar av er 12 km/t. :fool:
Snittfarten på en fis er 12km/t? Hvordan i all verden måler man det?? :lol
Spiker med hode i feil ende, Hadde det bare vært det jeg hadde kjørt på, så hadde kanskje ikke spikeren gått inn i dekket? Hvorfor i all verden slutter dem ikke å selge spikere med hode i riktig ende? Må da være mye bedre å bare gå over til spikere med hode i feil ende, da kan det jo kanskje bli færre punkteringer...
Det eneste som gjør Biltema lik andre butikker, det er at de har plassert kassa foran utgangen, og ikke omvendt.. ;-)
Tja, jeg tror nå det hadde vært aller best om de solgte spiker med hode i BEGGE ender jeg da. For da kan man kjøre over dem uten å punktere. :knegg
Tut & Kjør!

Svar