ZZR-Erling skrev:Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.
Nytt navn, neida, kan vel fint fortsatt hete det samme.
Var noen som lurte på om jeg beholder ZZR, men nei, den selges. Da måtte jeg solgt cabben, og det vil jeg ikke.
....og...hvis du er så glad i ZZR nicket burde du vel strengt tatt beholdt tilhørende bike - hører inget sted hjemme å sitte på en liten puslete Tiger å putre rundt med et slikt nick :-#Jinta skrev:ZZR-Erling skrev:Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.
Var noen som lurte på om jeg beholder ZZR, men nei, den selges. Da måtte jeg solgt cabben, og det vil jeg ikke.
Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå![]()
Erling skulle nemlig egentlig ikke ha byttet MC før i 2015Men som mange vet så har han "ofte" et ønske/behov for noe nytt.
Inntil nyss så har kubikk vært et must, men det forandret seg visst veldig plutselig..... :-)å
Lurer dessverre litt på om det er slutt på fine MC turer sammen nå da - for jeg har nemlig ikke tenkt å legge om stilen og prio lange grusturer. Litt grus er helt ok, men så får det være med det.
Konstaterer med sorg at "gubbefaktoren" begynner å bli høy her, så hvis kroppen tillater det bør vel jeg konvertere til ny R-sykkel etter 2017
Helt enig. Helt feil å bruke zzr i nicket nå som han har blitt en tam tigerguttJinta skrev:....og...hvis du er så glad i ZZR nicket burde du vel strengt tatt beholdt tilhørende bike - hører inget sted hjemme å sitte på en liten puslete Tiger å putre rundt med et slikt nick :-#Jinta skrev:ZZR-Erling skrev:Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.
Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå![]()
Erling skulle nemlig egentlig ikke ha byttet MC før i 2015Men som mange vet så har han "ofte" et ønske/behov for noe nytt.
Inntil nyss så har kubikk vært et must, men det forandret seg visst veldig plutselig..... :-)å
Lurer dessverre litt på om det er slutt på fine MC turer sammen nå da - for jeg har nemlig ikke tenkt å legge om stilen og prio lange grusturer. Litt grus er helt ok, men så får det være med det.
Konstaterer med sorg at "gubbefaktoren" begynner å bli høy her, så hvis kroppen tillater det bør vel jeg konvertere til ny R-sykkel etter 2017
TakkerBarbarozza skrev:Hyggelig valgJeg skjønner deg, det å være åpen for nye tanker rundt hva som er ålreit for deg er viktig, i den prosessen er jeg, riktignok ikke med en Tiger men heller mer mot Speed Tripple eller KTM Superduke. Om det er der jeg ender opp vet jeg ikke, men det blir i alle fall siste sesongen på Hondaen i år ( noe jeg har tenk mange ggr) Som eneboer med bil og hjem og store utgifter for man sette tæring etter næring.
Jeg er sikker på at du vil trives for tripple motoren er fryktelig morsom uansett utgave.
Etter mange turer på kontinentet på mer underlige steder enn de fleste har jeg opplevd at jeg stort sett alltid blir frakjørt av eventyrere eller rampesykler med en gang det blir svingete. Og den klassen er du nå![]()
Nok en gang, gratulerer med et tøfft valg , I LIKE IT