Tryggve er IKKE død (derimot stått opp fra de døde :-)
Re: Tryggve er død
Veldig bra. Trygve klarer seg. Nå får vi bare håpe Schumacher og kommer seg.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Kmann
- Innlegg: 504
- Registrert: 27 jul 2011, 13:00
- Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
- Bosted: Grue i Hedmark
Re: Tryggve er død
Kan det være lurt med gel-batteri tro?
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Tryggve er død
Så bratagesk skrev: Vi kan altså si at Tryggve han hadde ikke fått hjerteinfarkt, han hadde fått magesår.
Nå, noen timer med loddebolten senere, er han i drift igjen.
Men har man først fått mavesår er jo sjansen stor for at han har fått syre andre steder også.
[TaSK]

Litt metallisk kirurgi (metallargi


Dermed er det bare å utbasunere høyt og tydelig: Lenge leve Tryggve


_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Tryggve er død
Har vel kanskje noe for seg?Kmann skrev:Kan det være lurt med gel-batteri tro?
Sent from my C6903 using Tapatalk
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Tryggve er død
Jeg var litt blakk på vårparten og valgte å kjøpe gel-batteri på Biltema, med 2 amp lavere enn originalt, og selv om jeg sliter med å akseptere det så har det fungert supert gjennom hele 2013.gorbys skrev:Har vel kanskje noe for seg?Kmann skrev:Kan det være lurt med gel-batteri tro?
Sent from my C6903 using Tapatalk
Jeg renoverte dog starteren samtidig, slik at 14 amp batteri drar den rundt uten problemer..
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tryggve er død
Har gel batteri på GS'n min så at det fungerer vet jeg, men hvordan det fungerer etter en del velter eller til offroad bruk vet jeg ikke. Har ikkje planer om å finne ut av det heller :-P :-)DrGreve skrev: Jeg var litt blakk på vårparten og valgte å kjøpe gel-batteri på Biltema, med 2 amp lavere enn originalt, og selv om jeg sliter med å akseptere det så har det fungert supert gjennom hele 2013.
Jeg renoverte dog starteren samtidig, slik at 14 amp batteri drar den rundt uten problemer..
Sent from my C6903 using Tapatalk
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Tryggve er død
BMW for alltid...!!AJ skrev:Så bratagesk skrev: Vi kan altså si at Tryggve han hadde ikke fått hjerteinfarkt, han hadde fått magesår.
Nå, noen timer med loddebolten senere, er han i drift igjen.
Men har man først fått mavesår er jo sjansen stor for at han har fått syre andre steder også.
[TaSK]![]()
Litt metallisk kirurgi (metallargi![]()
...?) hjelper alltids :-) .
Dermed er det bare å utbasunere høyt og tydelig: Lenge leve Tryggve![]()



[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Tryggve er død
Jeg vet om flere som har lagt gelbatteri på siden (90 grader) og har hatt det sånn i flere år, så det tror jeg går bare greit.gorbys skrev:Har gel batteri på GS'n min så at det fungerer vet jeg, men hvordan det fungerer etter en del velter eller til offroad bruk vet jeg ikke. Har ikkje planer om å finne ut av det heller :-P :-)DrGreve skrev: Jeg var litt blakk på vårparten og valgte å kjøpe gel-batteri på Biltema, med 2 amp lavere enn originalt, og selv om jeg sliter med å akseptere det så har det fungert supert gjennom hele 2013.
Jeg renoverte dog starteren samtidig, slik at 14 amp batteri drar den rundt uten problemer..
Sent from my C6903 using Tapatalk
Dette har en kar på http://www.honda-v4.com/" onclick="window.open(this.href);return false; gjort på en VF1000F-2 for å få inn et batteri med større ampère.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: Tryggve er død
[img]http://girotoscana.sitoscana.com/upload ... 00x190.jpg[/img]
Tryggve var en tur i Chianti, før han dro med meg til Norge.
Dette er tatt 17. april.
Eller med andre ord: Med ny sikringsboks ble han nesten som ny!
[TaSK]
Tryggve var en tur i Chianti, før han dro med meg til Norge.
Dette er tatt 17. april.
Eller med andre ord: Med ny sikringsboks ble han nesten som ny!
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Tryggve er død
Av og til og ikke så rent sjeldent så skal det veldig lite til for kvalitativ livsforlengelse

tagesk skrev:[img]http://girotoscana.sitoscana.com/upload ... 00x190.jpg[/img]
Tryggve var en tur i Chianti, før han dro med meg til Norge.
Dette er tatt 17. april.
Eller med andre ord: Med ny sikringsboks ble han nesten som ny!
[TaSK]
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Tryggve er død
Synes du skulle endre tittel til at Tryggve har gjenoppstått 

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: Tryggve er død
God idé :-)SuperMorten skrev:Synes du skulle endre tittel til at Tryggve har gjenoppstått
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
Re: Tryggve er IKKE død (derimot stått opp fra de døde :-)
Trygve er ikke død! Leve Trygve! 

- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: Tryggve er IKKE død (derimot stått opp fra de døde :-)
Tryggve skal på Gryte for å spise gryte på søndag, mens TaSK skal til Gryte for å spise kake.
[TaSK]
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)