---------------
Blir ihvertfall kjøring til jobb i morgen for min del!

Jepp, så lenge ikke saltstøvet får bli fuktigSnikendeugle skrev:Om veien er tørr skal det godt gjøres å få salt krypende inn på sykkelen :)
---------------
Blir ihvertfall kjøring til jobb i morgen for min del!
Kun få dager igjenSuperMorten skrev:Var ute i garasjen og klappa litt på den i ettermiddag. Noen trøstende ord og et løfte om frisk luft snart
Bare å tre på en sokk frem til du kommer til hovedveien så går det så fint såCarpa skrev:Det var jammen tidlig start på sesongen for dere byboere. Her på landet (Røyken) er det fortsatt en del snø og fare for isete partier så jeg venter nok litt til. Håper jeg kan ta ut sykkelen på palmesøndag(14. april) og fortsetter det med de temperaturene vi har nå om dagen så er nok det et realistisk mål![]()
Frister vel litt å kjøre en tur til mcmessa på 2 hjul :-)hakhap skrev:Er i tenkebenken om å hente ut sykkelen til neste helg eller vente 1 uke mer.
I Trondheimsområde har det gått an å kjøre MC storparten av vinteren. Etter å ha satt inn sykkelen i oktober / november ble den tattpappan skrev:http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/O ... arsel.html
Vurderer å trille ut fremkomstmiddelet mitt fra garasjen i helgen, dette ser jo virkelig lovende ut!
Rekordtidlig start om det vedvarer :-).
Flere som er inn på samme tanke?
Jeg måtte måke og vanne en sti rundt huset for å få ut sykkelen, så dette var et kjent motiv :) Det ble en fin-fin tur fredag, men lørdag var vinteren tilbake i Telemark. Sukk...poulet_cavalier skrev:
+1E-strom skrev:Greie forhold i Trondheim, og nå har kulden begynt å slippe taket.
Kan melde om fine veier rundt Byneset og langs gammel-E6 til Stjørdal. OK forhold lags gammel-veien til Orkanger. Det er mye grå/svart i asfalten som blir såpeglatt hvis det kommer en dråpe vann, så pass på - spesielt i sentrum...
Kjørte over 20 mil i helga - og det hadde jeg godt av