Nå har jeg ikke vært så aktiv her siden i fjor sommer. Kan skrive under på at det tar mye tid å ha barn!
Nå har jeg pappaperm, men jeg har fått kjørt ganske mye allikevel på fine kvelder og i helger.
Hadde en prøvekjøring på lørdag og endte opp med å skrive kjøpskontrakt rett etter kjøreturen. Sykkelen får skilter og er henteklar i morgen. Gleder meg veldig mye!!
Endte opp med en helt annen type sykkel enn GSX'en. Har vel kommet frem til at jeg pendler mest, kjører en god del korte kveldsturer for gøy og at det blir noen få lange turer i sesongen, sånn som det er akkurat nå. Så jeg mener jeg har funnet en sykkel som passer meg og lommeboka helt utmerket. Har sett på flere sykler i vinter og i vår, men det var fornuften som til slutt fikk bestemme, spesielt mtp. forsikringspremien. For sykkelen jeg har kjøpt er det snakk om 2 500,- i året, full kasko og 70% bonus. Det er faktisk billigere enn å forsikre GSX'n.
Jeg ville fortsatt ha rekkefirer, digger det registeret de motorene har. Denne modellen har helt ny motor hvor målet har vært å ha mye bånndrag og mellomregister. Den er selvfølfelig veldig livlig på høye turtall også. Så gjenstår det å se om noen greier å gjette hvilken sykkel jeg har kjøpt? (2015-modell) :-)å
New bike reveal vil skje på fredag, mest sannsynlig. I morgen kveld skal jeg bare kjøre