Føler dette er det det koster og at jeg ikke får det lavere enn dette hvis jeg skal få stempel i boka og beholde garantien

Er nok jeg som har overvurdert andelen tid for TBS i farten. Totalen var 6,5t for TBS, sjekk av ventilklaring, skifte kjølevæske, skifte bremsevæske og bytte kjede og drev og rykkutjevner bak.Flanker skrev:Hvis de har fakturert så mange timer kun for TBS på V-Strom'en så har du blitt rævkjørt av verkstedet... Så lang tid tar det slett ikke! Gjorde det selv en gang på min og brukte vel halvannen time eller så.RuneMC skrev:Og er det noe som er knotete å komme til så mesteparten av sykkelen må demonteres, ja så koster det... (5-6 timers jobb å justere throttle-body sync på min f.eks.)
Jeg har sjekket og justert TPS'en på Stelvio'en et par-tre ganger og brukt fra ca. 10 til 20 minutter på dette.RuneMC skrev:Er nok jeg som har overvurdert andelen tid for TBS i farten. Totalen var 6,5t for TBS, sjekk av ventilklaring, skifte kjølevæske, skifte bremsevæske og bytte kjede og drev og rykkutjevner bak.Flanker skrev:Hvis de har fakturert så mange timer kun for TBS på V-Strom'en så har du blitt rævkjørt av verkstedet... Så lang tid tar det slett ikke! Gjorde det selv en gang på min og brukte vel halvannen time eller så.RuneMC skrev:Og er det noe som er knotete å komme til så mesteparten av sykkelen må demonteres, ja så koster det... (5-6 timers jobb å justere throttle-body sync på min f.eks.)
1.5t hørtes på annen side lavt ut - tar en del tid å skru av kåpedeler, bensintank etc for å komme til... jeg ville garantert brukt mer