simpson skrev:Helt greit å vise hensyn. Men folk må forstå at ikke alle er like som de selv.
Veldig mange tror de er politi når de er i trafikken, blinker med lys og tuter når andre ikke gjør som de mener er rett. Det å irettesette andre trafikanter er politiets jobb og ingen andre.
Ingenting gjør meg mer forbanna i trafikken når jeg eks. kjører forbi biler og de bråbremser, blinker med lysene og rister på huet, eller blinker helt febrilsk med lysene fordi jeg har nærlys og tåkelys samtidig, eller at de ligger selv så nære bilen foran at de må bremse når jeg har kjørt forbi de og må presse meg inn og blinker med lysene og er oppgitt over min kjøring selv om de etter loven plikter å slippe meg inn og faktisk selv er de som bryter loven og er idioter i trafikken.
Nei, hvis alle hadde passet på seg selv og ikke alle andre sier nå jeg.
Det er godt å se at du ikke mener
"
Jammen godt vi er forskjellige.
Jeg mener oppriktig at folk bør passe på seg selv før de bryr seg over hva andre gjør."
Du bryr det åpenbart relativt mye om hva andre folk gjør i trafikken som påvirker deg. Da har du kanskje også forståelse for at andre bryr seg om hvordan du påvirker de?