Erfaringer rundt Suzuki TL1000S - Kjøpt! - Bilder.

Forum for fulleffekt tung-MC
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38199
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av AJ »

sankyo skrev:Faktor alder har vel noe å si den også?
Helt sikkert.
Ikke minst med tanke på økt risiko for oksidering av motorolje om en motor står uvirksom over lengre tid.
Mye småkjøring i kjølig vær uten at motoren oppnår optimal arbeidstemperatur vil naturligvis også være en sentral faktor for økt slitasje.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av TBI81 »

KåreDump skrev:
Daniel V skrev: Tok den ;) Ja, en TL1000S blir som piker, vin og sang. Gøy mens det står på, og trist når det er slutt ;)
He he, siden du betegner syklene som jenter/damer kan jeg dra en liten analogi:

Fazeren du har nå er en "Snill Pike", en slik som bor i nabohuset, synger gjerne i ten-sing, litt genert og pen i tøyet.
Maser du lenge nok og opparbeider deg litt bonuspoeng så kan hun kanskje la seg lure til å bli med på et lite sprell, men aller helst vil hun bare leies inn i solnedgangen

Frøken TL, derimot. Hun er den rampete jenta som i en alder av 15 stakk av sammen med et turnerende rockeband.
Hun går i lakk og lær, og trygler deg om å være med på det mest kinky du kan tenke deg, gang på gang....
En skikkelig rebell, som driter i lover, regler og moral!
Passerer du henne i oppkjørselen hvisker hun "Tigergutt, kom og ta meg!"

Hun er ikke en du leier inn i solnedgangen, det blir bare smertefullt og kleint...

Frøken TL er en dame du enda tenker på lenge etter at du er godt gift med en annen, av og til når horna vokser tenker du lengselsfullt på henne!
Ikke den raskeste, ikke den peneste, men helt klart den råeste og mest lekne!!

Jeg vet, jeg har vært der! :prf
High maintenance ;-)

Brukeravatar
KåreDump
Innlegg: 711
Registrert: 27 feb 2015, 15:24
Motorsykkelen din: Støypjernskomfyr med vesker

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av KåreDump »

TBI81 skrev: High maintenance ;-)
Definitivt!!
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av gorbys »

KåreDump skrev: Jeg vet, jeg har vært der! :prf
Hahaha :-D

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

KåreDump skrev:
Daniel V skrev: Tok den ;) Ja, en TL1000S blir som piker, vin og sang. Gøy mens det står på, og trist når det er slutt ;)
He he, siden du betegner syklene som jenter/damer kan jeg dra en liten analogi:

Fazeren du har nå er en "Snill Pike", en slik som bor i nabohuset, synger gjerne i ten-sing, litt genert og pen i tøyet.
Maser du lenge nok og opparbeider deg litt bonuspoeng så kan hun kanskje la seg lure til å bli med på et lite sprell, men aller helst vil hun bare leies inn i solnedgangen

Frøken TL, derimot. Hun er den rampete jenta som i en alder av 15 stakk av sammen med et turnerende rockeband.
Hun går i lakk og lær, og trygler deg om å være med på det mest kinky du kan tenke deg, gang på gang....
En skikkelig rebell, som driter i lover, regler og moral!
Passerer du henne i oppkjørselen hvisker hun "Tigergutt, kom og ta meg!"

Hun er ikke en du leier inn i solnedgangen, det blir bare smertefullt og kleint...

Frøken TL er en dame du enda tenker på lenge etter at du er godt gift med en annen, av og til når horna vokser tenker du lengselsfullt på henne!
Ikke den raskeste, ikke den peneste, men helt klart den råeste og mest lekne!!

Jeg vet, jeg har vært der! :prf
En fantastisk sammenlikning forøvrig! :lol :thumleft :D

Tror du traff 10ern der! :-)

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

Jeg har opplevd så mange ganger at ting som er for godt til å være sant, som oftest er det :P :p

Denne ble jo lagt ut på Finn første gang for for en uke siden, og da lå den til 35. Nå er vi plutselig nede i 25 000, og alle de andre tilsvarende syklene ligger jo (med unntak av en til 45) til 60-80 000,-.

Dessuten må jeg vel innrømme at jeg ikke er så fan av utseendet på Ren. Spesielt ikke i hvit :P :p

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av gorbys »

Ny lakkering=sikkert vert i bakken :knegg

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av TBI81 »

Lurer ofte på slike sykler som "bare må momses inn". Hvis det er så enkelt og så billig og kunne fått så mye mer hvis, hvorfor er det ikke gjort?

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

Akkurat det jeg tenker jeg også. Det må jo være noe som gjør at selger ikke kjører løpet ut og får den på norske plater.

For meg virker det som om selger her er i en situasjon hvor det har oppstått et akutt behov for kapital, eller så er det sykkelen som har noen sider jeg ikke vil vite om :P :p Litt skummelt å kjøpe en sykkel til 25 000,- som akkurat har vært lakkert, når alle tilsvarende sykler ligger til 60-80k. Det er for godt til å være sant.

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

Nå er plutselig prisen på den hvite Ren satt opp til 39 000,-. Ikke mange som ikke får solgt som setter opp prisen :P :p

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

Stor fare for at den røde TLen ryker foran ansiktet på meg i dag.

Har også sett litt på denne: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=58306026" onclick="window.open(this.href);return false;

Litt usikker på fargen, men etter å ha latt den vokse litt på meg, så er det ikke så altfor galt.

Brukeravatar
sankyo
Innlegg: 566
Registrert: 12 aug 2013, 14:30
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400
Sted: Oslo

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av sankyo »

Blir alltid litt mistenksom når folk legger ut bilder som ikke viser sykkelen på ordentlig. Koster ingenting å sette den ut i lyset.
Live long and prosper :janikk

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av gorbys »

Koster litt energi å dytte den ut. Er utrolig mange som ikke gidder å ta seg to minutter ekstra når de skal selge. slett holdning

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

Må jo selvfølgelig få noen nye og oppdaterte bilder av den evnt, og få noen kjente i området til å dra å se på den for meg. :-)

Har sett meg ut et par stk i Tyskland som også kan være aktuelle:

http://www.mobile24.no/details.php?id=2 ... e&lang=nor" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mobile24.no/details.php?id=2 ... e&lang=nor" onclick="window.open(this.href);return false;

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Re: Erfaringer rundt Suzuki TL1000S?

Legg inn av Monstr »

Ser nå at den hvite TLRen som vi har snakket om her nå ligger til 30 000,- plutselig. Begynte på 32 000, ble ikke solgt, gikk ned til 25 000 uten å bli solgt, gikk så opp til 39 000 en uke før den nå i dag gikk ned til 30 000 :p Ikke lett å bli klok på dette.

Svar