Uansett, det ble 124 km. Inne ved Kvelde var det et forb.. møkkavær, og jeg ble våt, men who cares..

Her er ruta: http://goo.gl/maps/hKhLe

Synd jeg hang på veggen å beiset huset når du ringte, ellers så skulle det blitt en kaffestopp i Kongsberg.Busa Trond skrev:![]()
Ble en kveldstur i dag. Det var lyn, regn og torden når jeg startet hjemme fra men hadde ikke kjørt lange biten før det ble oppholdsvær, men hele runden min gikk på våt asfalt. Viste ikke hvor jeg skulle, men ble til at jeg kjørte om Kongsberg, Jondalen, Bolkesjø, Notodden, Skollenborg, Hokksund og hjem. Merkelig hvordan vått gres og asfalt får frem sommerluktene. Mye rolig kjøring i dag med stopp så fort jeg så et museumsskilt. Jondalen var det eneste som gikk unna, må si Metzler dekkene sitter bra på våt samt nylagt asfalt![]()
Videre når jeg kjørte fra Hokksund og hjem så koblet hjernen min seg i jobbemodus, merkelig men jeg kan ikke si jeg husker mye av den turenJaja... hjem kom jeg like hel
Det der var jammen meg en Syltynn unnskyldning for å ikke ha kaffe-pause, Kz1300kz1300 skrev:Synd jeg hang på veggen å beiset huset når du ringte, ellers så skulle det blitt en kaffestopp i Kongsberg.Busa Trond skrev:![]()
Ble en kveldstur i dag. Det var lyn, regn og torden når jeg startet hjemme fra men hadde ikke kjørt lange biten før det ble oppholdsvær, men hele runden min gikk på våt asfalt. Viste ikke hvor jeg skulle, men ble til at jeg kjørte om Kongsberg, Jondalen, Bolkesjø, Notodden, Skollenborg, Hokksund og hjem. Merkelig hvordan vått gres og asfalt får frem sommerluktene. Mye rolig kjøring i dag med stopp så fort jeg så et museumsskilt. Jondalen var det eneste som gikk unna, må si Metzler dekkene sitter bra på våt samt nylagt asfalt![]()
Videre når jeg kjørte fra Hokksund og hjem så koblet hjernen min seg i jobbemodus, merkelig men jeg kan ikke si jeg husker mye av den turenJaja... hjem kom jeg like hel
ArcticTiger skrev:Det der var jammen meg en Syltynn unnskyldning for å ikke ha kaffe-pause, Kz1300kz1300 skrev:Synd jeg hang på veggen å beiset huset når du ringte, ellers så skulle det blitt en kaffestopp i Kongsberg.Busa Trond skrev:![]()
![]()
Du trenger da kaffe-pause du og, spessielt når du beiser huset![]()
Du kunne i det minste ha servert kaffe til BusaTrond iaffal, så kunne han sitti på plenen og sett på deg mens du arbeidet, og kommentert eventuelle "helligdager"