Hehe, ventet bare på denAJ skrev: Yeah... Right![]()

Det jeg mente å si Stian, er at det er høy "vennlighetsfaktor" her inne, mange som er mer enn villig til å hjelpe, og slå av en prat

Hehe, ventet bare på denAJ skrev: Yeah... Right![]()
Hei! Må sjekke ut den prehøst tur linken nå. En forumtur høres jo genialt ut. Jeg ser frem til å bli kjent med folk. Broom Brooom! heheSnikkeren skrev:Hei, og velkommen til MCsiden Tommern.![]()
Det var jo litt av en førstesykkel du har fått deg.![]()
Skikkelig leken sykkel det der. Så i en annen tråd at du allerede hadde kjøpt en del ekstrautstyr som skal monteres på. Og så går det mot en laaaaaaang vinter for deg også.![]()
Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det.
Ser at du omtaler deg selv som en sosial person. Da passer jo MCsiden midt i blinken for deg.Ikke det at det er så veldig sosialt å sitte foran en PC, men det vil nok bli store muligheter for å treffe folk fra forumet neste sesong.
I år hadde vi en fantastisk forumtur. Hvis du søker på PreHøstTur, så finner du tråden om den turen jeg var så heldig å være med på.
Ellers ser jeg frem til å bli bedre kjent med deg gjennom vinteren. Kanskje vi treffes neste sesong.
HAHAHA! Jeg har ikke skjønt en dritt av forumet den siste tiden. Det var UMULIG å logge inn,og siden kjente ikke igjen emailen min! Så viste det seg at jeg har prøvd å gå inn på mcforumet.no isteden for mcsiden.no.. jadda...Tommern skrev:Etter tips fra AJ,introduserer jeg meg her! Jeg heter Tommern(hæ?). Jeg er 31 år,bor i Oslo og skriver under på kontrakt av en orange Triumph Street Triple R 2011mod as we speak :) Jeg er en sosial type menneske,som liker å være på farten og finne på ting. Ser han over meg her sier at livet er en lek. Det beskriver nok min mentalitet ganske greit. Jeg er uhøytidelig og politisk ukorrekt uten bekymring. Med meg kan ingen dumme seg ut. Synes folk her inne virker alle tiders! Jeg gleder meg virkelig til mitt nye mc liv,og har nok funnet meg selv litt igjen,etter at jeg matet min første jærnhest. Nå gjelder det bare å ikke bli mentalt ustabil igjennom vinteren,for så å ri jærnhesten ned solnedgangen til sommeren
Tommern skrev:HAHAHA! Jeg har ikke skjønt en dritt av forumet den siste tiden. Det var UMULIG å logge inn,og siden kjente ikke igjen emailen min! Så viste det seg at jeg har prøvd å gå inn på mcforumet.no isteden for mcsiden.no.. jadda...Men nå er jeg tilbake
Tenkte å få lagt ut noen bilder snart,men så slapp dem Battlefield 3 i natt!! Så etter nattevakt er det rett hjem og børste av støvet på min gamle Logitech flightstick!
Forresten så har jeg siden lørdag 15/10 kjørt 600km allerede på min Triumph Street Triple R
Det har jeg og det kommer, takker, skal prøve å bidra positivt :)Snikkeren skrev:HOHOY.
Tur til Marokko? Regner med du har en del bilder fra turen også da? Bare å pøse på med reseskildring med bilder, sånt liker vi.![]()
Og forresten. Velkommen som aktiv bruker på MCsiden.