Helt utrolig herlig opptur.Duville skrev:Tenker han har en liten opptur i dag ja...... :=D> :=D>

Helt utrolig herlig opptur.Duville skrev:Tenker han har en liten opptur i dag ja...... :=D> :=D>
Lykkelig og en utrolig god følelse der man sitter å kjører.Banditmannen skrev:Gratulerer, enda en gang! Kjenner jeg er litt misunnelig nå, både lappen og ny sykkel på noen dager, må jo gi en utrolig lykkefølelse!![]()
Lykke til på hjemturen!
Ja det ble litt langt som førstetur. Kjenner at man blir urtolig klar i beina. Sikkert støl i morgen. Godt å komme hjem etter en slik tur. Men også vveldig lærerikt også.KentR skrev:Bra å høre, er jo litt av en første tur det der :-)
Hvorfor?Bubbu skrev: Ja det ble litt langt som førstetur. Kjenner at man blir urtolig klar i beina.
Fordi det ikke er BMW vel.tagesk skrev:Hvorfor?Bubbu skrev: Ja det ble litt langt som førstetur. Kjenner at man blir urtolig klar i beina.
[TaSK]
Sitter sikkert å spenner beina litt.tagesk skrev:Hvorfor?Bubbu skrev: Ja det ble litt langt som førstetur. Kjenner at man blir urtolig klar i beina.
[TaSK]
Nei tror ikke det er derfor. Er vell mere at man er fersk bak styret vill jeg tro. Og jeg trives utrolig bra på TDM'en. Fra lillehammer kjørte jeg i et strekk med et lite stopp på dombås for å vaske visiret.Gammelgutt skrev:Fordi det ikke er BMW vel.tagesk skrev:Hvorfor?Bubbu skrev: Ja det ble litt langt som førstetur. Kjenner at man blir urtolig klar i beina.
[TaSK]
Jada turen gikk veldig fint. Setter veldig stor pris på at Du og AJ ble med å så på sykkelen.OleB skrev:Godt å høre du er vel hjemme