VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Da kan jo vi andre kjøre 306. :lol

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av mekkern »

også 32....
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av mekkern »

æsj det skar seg....jaja-får kjøre litt i helga da...litt off-road muligens hvis sykkelen er som i annonnsen..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Spiste middag på Vindfjelltunet idag. Kjørte om Skollenborg på veien hjem. Traff FJR1300 og Ed Larsen på tunet.

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Var på harrytur til Nordby i går og da jeg sto og pakket varene på sykkelen kom det en kar bort og lurte på om jeg skulle til Vindfjelltunet i morgen. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg stadig blir gjenkjent.
:mc7
Det er jo strålende vær i dag også, så det er bare og finne frem varme klær og ta en tur til Vindfjelltunet i dag også. :gk

Brukeravatar
Twister
Innlegg: 354
Registrert: 26 aug 2010, 08:59
Motorsykkelen din: for få....
Sted: sandefjord

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Twister »

da skal jeg prøve å kjenne deg igjen jeg og... skal nok på mitt første treff der i dag jeg også..

Sees
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre

Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Banditmannen »

Jada! Da fikk jeg hilst på erik også! :D
Han og sønnen kom på en strøken Yamaha XJ 600 Diversion, 95 mod. som bare hadde gått mer enn 18000 km. !!! :oh

Ja, og så var jo selvfølgelig Gammelgutt der da. :thumleft
(18000 km. er jo ikke en halv sesong en gang, for den karen... ;e )

Brukeravatar
Twister
Innlegg: 354
Registrert: 26 aug 2010, 08:59
Motorsykkelen din: for få....
Sted: sandefjord

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Twister »

:D dette sykkellivet er herlig!!!
Kom kjørende inn på vindfjelltunet med en kamerat og guttungen bakpå i skikkelig deilig høstvær!
fikk ikke ned støtta en gang før gammmelgut og bantittmannen kom å hilste!! hvis jeg var antydning til kald etter turen, ble jeg skikkelig varm da!! Takk for god velkomst!!!
Jeg må si jeg er full av beundring over et slikt genuint ønske om å kjøre sykkel som gammelgutt tydeligvis har l!!! skulle ikke tro at klarte å kjøre så mye på så kort tid!


Det var i mine øyne mye sykkel til å være så sent på sesongen.. (og vi kom ikke frem før rett før kl syv...)

Så dette fristet til gjentagelse...

(PS; Bantittmannen,jeg er misunnelig på salen din!!!, hvor fikk du tak i den????)

Erik
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre

Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Joda det er ca en halv sesong, runder straks 32000 km denne sesongen.

Kjørte Drammen- Vestfossen- Eidsfoss- Hof- Vindfjelltunet , der jeg spiste middag. Kokken var bare blid i dag også. Møtte Banditten da jeg kom ut etter middagen, og en stund etterpå dukket Erik og Jr. opp. Alltid hyggelig å treffe Mcsidenforumister. Fikk delt ut noen Mcsiden.nokort, så nu blir det kanskje flere her.

Hjemveien gikk om rv.306, den er alltid morsom å kjøre for noen av oss. Tok via Andebu på rv.307 ned til Sem og E18 til Sandvika. Litt kjølig men med superundertøy+ ullfrotè og fleecegenser under skinndressen går det bra. Blir jo litt stiv i bevegelsene med så mye klær men det er verst ved av og påstigning.
Sist redigert av Gammelgutt den 28 sep 2010, 22:24, redigert 1 gang totalt.

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Banditmannen »

erik skrev::D dette sykkellivet er herlig!!!
Kom kjørende inn på vindfjelltunet med en kamerat og guttungen bakpå i skikkelig deilig høstvær!
fikk ikke ned støtta en gang før gammmelgut og bantittmannen kom å hilste!! hvis jeg var antydning til kald etter turen, ble jeg skikkelig varm da!! Takk for god velkomst!!!
Jeg må si jeg er full av beundring over et slikt genuint ønske om å kjøre sykkel som gammelgutt tydeligvis har l!!! skulle ikke tro at klarte å kjøre så mye på så kort tid!


Det var i mine øyne mye sykkel til å være så sent på sesongen.. (og vi kom ikke frem før rett før kl syv...)

Så dette fristet til gjentagelse...

(PS; Bantittmannen,jeg er misunnelig på salen din!!!, hvor fikk du tak i den????)

Erik
Takk takk, var veldig hyggelig å treffe dere også!

Her kjøpte jeg salen min: http://www.topsellerie.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Når du har valgt rett rett merke og modell( Yamaha Diversion o.s.v) kan du enten komponere din eget sal,
eller som jeg gjorde, ta et av tilbudene(bargains) på høyre side(i ditt tilfelle var det for tiden flere å velge mellom, bl.a. et som var senka), til en mye lavere pris!

Vær obs på at prisen på 158 euro forutsetter at du sender din gamle sal i innbytte innen 2 mnd(tror det var det...), ellers blir du trukket 199 €
Du kan også bestille salen uten innbytte, mot et tillegg på 189 €

Moms og eventuell toll på 158 € eller 347 € kommer i tillegg(tror jeg måtte betale 12,5% toll på mitt)

I mitt tilfelle sendte jeg min gamle sal nedover, men det ble så mye tull med to franske postselskap og utleveringsgebyr ogjegvetikkehva, at jeg endte opp med å få den i retur(Fikk alle fraktutgifter i retur av Posten), og ble trukket 199 €, men fordelen med det var jo at jeg da slapp å betale moms og toll av de 199 € !
Så det lønte seg i forhold til fullpris uten innbytte! ;e

Håper dette ble forståelig... :redface

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av rogg »

Håper det blir en tur på meg også, rakk ikke denne tirsdagen. Men det er da flere dager å ta av..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Banditmannen »

Var ikke så mange som tok turen til Vindfjell i dag...
Ikke en gang Gammelgutt! :oh Men kjenner jeg han rett, var han sikkert på langtur et annet sted... :P :p

Tempmåleraperaturdingsen fra Biltema sa 3° når jeg reiste, rundt halv sju, så jeg var faktisk bekymra for at det ville fryse på. :sk?

Var nok siste gang i år for min del.
Og vinterlagring er rett rundt hjørnet. :sorry

SveinT
Innlegg: 349
Registrert: 03 nov 2009, 23:49
Motorsykkelen din: Div japseveteraner + -97 VFR
Sted: Lardal, Vestfold
Kontakt:

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av SveinT »

Hei, var innom der jeg også, det var god plass på parkeringen ja.. :-)

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg kunne ikke komme dit i går, var på langtur som bilpassasjer. Var på Koppang og hold foredrag. :vs

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Da er jeg klar for årets første tur til Vindfjelltunet. Om været blir greit i morgen så er vi et par stykker som setter nesen den veien. Flere som skal?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar