2. forsøk på Søndagsutflukt, med labre resultater

Japan???
Hvis det er meg du tenker på så takker jeg for det. Men hvis det skulle bli noe tid i dag så blir det nok bare en mindre "luftetur".Geso skrev:Meldt fint vær etterpå.
Kl. 1400 setter vi oss på sykkelen og kjører til Shell Fetsund for tanking.
Deretter en tur til Charlottenberg for å kjøpe litt grillmat.
Velkommen om du ønsker :-)
Geso
Ikke jeg som laget kartet :-)poulet_cavalier skrev:Japan???
Antar de mener Fukushima nr. 1. Tror ikke man slipper inn dit uansett - selv ikke på mcJarle skrev:Ikke jeg som laget kartet :-)poulet_cavalier skrev:Japan???
Forsiktig med musikken bare. Uansett hvor "smal" musikken er så oppdager tuben at det er noe copyright på den, og så blir videoen blokkert. Har skjedd med meg ofte..AJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
Så få vi se om den godtas.
I så fall blir den lagt her på MCsiden.ni ut i morra...
Musikk fra et fransk band som har vært oppløst noen år allerede...SuperMorten skrev:Forsiktig med musikken bare. Uansett hvor "smal" musikken er så oppdager tuben at det er noe copyright på den, og så blir videoen blokkert. Har skjedd med meg ofte..AJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
Jeg ser jo at Mc-Siden vokser bra om dagen, men å expandere med eget forumAJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
Tjaa, vi har jo MCsiden-medlemmer over hele Verden snart (Italia, England, USA, Lituania osv) såå, voffor ikke egen Nigeria-avd åssåojda skrev:Jeg ser jo at Mc-Siden vokser bra om dagen, men å expandere med eget forumAJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
i nigeria. Det er kun imponerende
ArcticTiger skrev:Tjaa, vi har jo MCsiden-medlemmer over hele Verden snart (Italia, England, USA, Lituania osv) såå, voffor ikke egen Nigeria-avd åssåojda skrev:Jeg ser jo at Mc-Siden vokser bra om dagen, men å expandere med eget forumAJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
i nigeria. Det er kun imponerende
Mange av våre nye Landsmenn kommer derfra, og de sender oss jo stadig tilbud om store beløp i arv osv
YouTube har sin egen lille sære måte å bestemme slikt på. Men heldigvis er det enkelt å "lure" systemet, som gjør at alt av musikk blir godtatt. Om det er ønskelig kan jeg gi link til framgangsmåteSuperMorten skrev:Forsiktig med musikken bare. Uansett hvor "smal" musikken er så oppdager tuben at det er noe copyright på den, og så blir videoen blokkert. Har skjedd med meg ofte..AJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
Det er ønskelig :-)LordShaft skrev:Om det er ønskelig kan jeg gi link til framgangsmåte![]()
2
Kikket nettopp på videoen jeg lasta opp på Tuben i går.AJ skrev:Musikk fra et fransk band som har vært oppløst noen år allerede...SuperMorten skrev:Forsiktig med musikken bare. Uansett hvor "smal" musikken er så oppdager tuben at det er noe copyright på den, og så blir videoen blokkert. Har skjedd med meg ofte..AJ skrev:Akkurat nå laster jeg opp min første ordentlige MC-video på Tuben. En passe fartsfylt sak med heftig musikk og greier og greier...![]()
Får håpe den passerer nåløyet...![]()
Hysterisk bra, jeg lo så jeg fikk øl ut av nesa :-)åojda skrev:
De har jo så lite, å vil gi bort så mye :-)å
Jeg har rett og slett ikke sanvittighet til å ta imot disse milionene de vil sende meg jeg![]()
Men snille, det er de. Altfor snille