Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Toalmar
Innlegg: 538
Registrert: 16 mar 2013, 14:18
Motorsykkelen din: .
Bosted: **

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Toalmar »

Ville helt klart justert dette opp :thumleft
Er vel også ganske vanlig at mange motorsyklister kjører med fullt lys for at andre medtrafikanter skal oppdage dem raskere, så om lyset skulle bli litt høyt skal vel ikke by på problemer eller?

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

20240818_221427.jpg
Fredag kveld ble det justering av fjernlyset.
Av med kåpeglass og et deksel foran instrumentkonsollen for å komme til justeringsskruen.
Jeg skulle egentlig ha prøvekjørt for å se om høyda på lyset ble riktig før jeg skrudde på plass deksel og glass.
Men det fossregna så det ble ikke aktuelt.
Jeg tok sjansen på at høyda var sånn noenlunde riktig.
Prøvetur i kveld og fornøyd med resultatet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7073
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av dypen »

Det ble stor forskjell i forhold til det første bilde :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 1065
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Tore L »

Særdeles mye bedre vil jeg si :thumleft
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

20240902_204423.jpg

Det begynner å bli høst selv om det enda er dager med over 20 grader.
Kveldstur i kveld. Det har blitt noen av dem i sommer.
I dag kom en pakke fra Deathtrap Custom med servicedeler til Sportsteren.
Olje, oljefilter, plugger pluss bremseklosser foran og bak.
Tilsammen ca 1800 kroner, grei pris for en full service på sykkelen.
Min sykkel må jeg få litt oversikt over før det evt bestilles deler.
Begge må.ha nytt fremdekk og bakhjulet mitt må snart få nytt dekk.
Det er enda nesten en millimeter igjen av mønsteret på midten, så det får holde ut sesongen. Kanskje ei stund utover neste sommer også, får se om det blir langtur neste sesong og starte med friske dekk da.

Ellers har jeg, etter å ha tenkt på saken i flere år, åpnet aksjesparekonto.
Jeg starter med å spare i fond men tenker å prøve meg litt på aksjer også.
Våpen legemidler, gruvedrift ser ut til å være svært lønnsomt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1684
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Gammelsmurfen »

Jompa skrev: 02 sep 2024, 23:04
Ellers har jeg, etter å ha tenkt på saken i flere år, åpnet aksjesparekonto.
Jeg starter med å spare i fond men tenker å prøve meg litt på aksjer også.
Våpen legemidler, gruvedrift ser ut til å være svært lønnsomt.
Gjorde det til slutt jeg også, har begge deler og har vel holdt på et års tid.
Så langt er erfaringene at fond er den enkleste og i snitt har grei inntjening.
Aksjer med medium til høy volatilitet (svinger mye) er gøy, men krever at man følger med hele tiden.
Klarer man og treffe noen bunner når man kjøper seg inn og selger nært en topp, så er det raske penger å tjene.
Men det er ikke alltid like lett og da er det tålmodighet som gjelder...
Stol heller ikke for mye på analytikere, de tar stadig feil... følg egne tanker og "analyser".

Aksjer med lav volatilitet. f.eks. Orkla, Norske Skog, Elkem er ganske trygge havner, men gir som regel dårlig avkastning.
Evt. utbytte på de er også heller ikke noe å bli så rik av i prosent, så det er kjedelige greier.

Mitt råd er å putte den største delen i fond, gjerne en blanding av indeks-fond og andre med noe høyere risiko.
Spill litt lotto/monopol med en mindre sum, re-invester evt. fortjeneste i nye aksjer, dårlig med rente på ASK kontoen.

Til nå har jeg vel 22,5% avkastning på fond og snaut 15% på aksjer.

Tålmodighet gjelder uansett, Lykke til!

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Nå er jeg ikke blitt millionær på aksjer, og kommer ikke til å bli det heller.
Har ikke tålmodigheten eller interessen til å sette meg inn i aksjemarkedet.
Så det blir fondsparing for meg.

En måned siden sykkelen ble vasket grundig og parkert for vinteren.
Jeg har alltid ment at man ikke skal bruke høytrykksvasker på mc, det er lett å få vann inn i lager og kontakter.
Men det går jo an å være litt forsiktig.

Så langt har jeg ikke gjort noe særlig mere med sykkelen.
Nytt oppussingsprosjekt, min eldste datter og svigersønn har solgt huset og kjøpt et eldre og mindre hus som er delvis oppusset både ut og innvendig.
De regner med å flytte inn i begynnelsen av desember og foreløpig bor familien hos oss.
20241005_134324.jpg
20241006_141851.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Oljeskift på Sportsteren.
Gearolje ble bytta I fjor, så den får holde minst en sesong til.
Primærkjede er sjekka og strammet opp, forbausende mye slakk, sykkelen er ikke kjørt mye i år.
20241102_120410.jpg
Batteriet hadde tatt vinterferie og måtte lades en time , og med 2 kW " motorvarmer " starta sykkelen lett før varmkjøring og oljeskift.
HD skal ha varm motor før oljen tappes ut av tanken.
20241102_123808.jpg
Selv med varm motor renner 20/50-olje sakte.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Litt pusling i garasjen om kveldene.
Eksosanlegget på Sportsteren skal shines.
Festebrakettene skal lakkes og krom pusses.
Nye pakninger er bestilt for noen dager siden og i kveld bestilte jeg nye rustfrie klemmer fra Hadeland multiservice.
Screenshot_20241116_210302_Chrome.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Stadig litt småpusling I garasjen om kveldene.
Sportstern har fått nytt dekk foran, eksosanlegget er demontert, vasket og pusset.
Festebraketten som også er utligningsrør mellom pottene har fått tre strøk med Rustoleum 750 graders lakk etter at rustflekkene er pusset bort.
20241124_205756.jpg
Lakken er svart matt og utrolig lett å spraye jevnt.

Mc- jakken fra Biltema er grei å bruke når forhjulet skal demonteres.
Plassere jakken sette meg på setet og bruk skralla så er det lett å løfte sykkelen loddrett opp.
Med enkel bremseskive er det ikke nødvendig å ta løs kaliperen bare å lirke hjulet ut fra gaffelen.
20241124_211818.jpg
Arbeidsbenken er litt for liten med litt for mye rot.
Eksosrør og potter, pakninger, nye rustfrie klemmer, unbrakosett i tommer, noen nye fastnøkler i tommer.
Det finnes et slags system I kaoset.
20241124_205652.jpg
20241124_213510.jpg
Klarlakken som heter Eastwood og blei kjøpt fra Gasolin i fjor ser ut til å være holdbar direkte på aluminium. Bra.
20241124_205825.jpg
Jeg håper på å bli ferdig med "Lillechopperen " i løpet av de nærmeste dagene så skal Triumphen få ny olje før begge syklene får stretchlaken overr seg.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

roaralve
Innlegg: 8
Registrert: 02 aug 2023, 09:38
Motorsykkelen din: HD, Sportster, 2009

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av roaralve »

Må skifte frilysbryter som sitter bak fremre pulley på Sportsteren min, da er det en ypperlig anledning til å gjøre det samme med eksosanlegget som det du har gjort her...

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Fin anledning, ja.
Det er utrolig mange skruer som er brukt
"bare " for å holde eksosanlegget på plass.
Allikevel greit å skru løst så lenge ingen av skruene er rustet fast.
Jeg bytter alle fire pakningene og mutterene som holder røret fast i toppen når anlegget uansett er demontert
Nye låseringer bak flensene i toppene er et must, de ruster som bare det.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Det nærmer seg jul og vinterdvale for syklene.
Jeg har blitt forsinket noen uker med høstens vedlikehold.
Min eldste datter og familien hennes solgte huset sitt tidligere i høst og kjøpte et hus fra 50-tallet som er mye mindre enn det de hadde og delvis renovert.

Nytt utvendig panel, bedre isolasjon i tak og vegger nylagt skifer på taket, ny Lecapipe og nye vinduer og nytt kjøkken.
Det gjenstod allikevel endel arbeid så alle 4 flyttet inn hos oss og ble boende i 7 uker.
For min del har det blitt noen kvelder i
" nyhuset" med maling, belegg- legging og montering av garderober.
Sist mandag flyttet de inn, så nå kan kveldene igjen benyttes til mine egne greier.

Sportsteren er omtrent klar.
Eksosanlegget er omsider montert, det siste varmedekslet kom på plass i dag.

Før og etter bilder....
20241215_113600.jpg
20241215_130426.jpg
Da gjenstår bare bytting av bremseklosser og en siste shining av krommede deler før lakenet kan legges over Lillechopperen.

Min sykkel skal enda få ny olje og filter, en omgang med wax og smøring av svingarmen.
Pluss sjekk av hjullager og styrelager.
Så hvis jeg er heldig kan varmen i garasjen slåes av før nyttårsaften.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7073
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av dypen »

Hyggelig med besøk men sju uker :D Så det er rør utenpå rør ja på HD’n … Da vil jeg tro det holder seg bra :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Det gikk helt fint å ha dem boende i sju uker.
Og svigersønnen min er veldig lett å jobbe i lag med, jeg kunne nesten tenkt meg å ha han som sjef.

Det er heller halvrør utenpå rørene, deksel som dekker yttersida av eksosrørene.
Alle HDer har varmedeksler på rørene ut fra eksosporten, og noen har over pottene også.
Originale Sportsterpotter er uten varmeskjold, denne har Vance & Hines potter.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Ferdig og klar for vinterlagring.
Bremseklosser bak ble byttet I går foran er det klosser nok for flere sesonger enda.
20241218_203525.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39781
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av AJ »

Jompa skrev: 18 des 2024, 22:36 Bilde
Er blitt skikkelig fin denne H-D'en :thumleft .
Godt jobba!!
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7073
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av dypen »

Må si meg enig der, skikkelig fin Sportster :thumleft Flott farge / lakkeringsjobb med masse fin chrom på en snerten HD :prf
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 7056
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Bosted: Molde
Kontakt:

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av kjellv »

Jeg har egentlig aldri hatt stor sans for verken HD eller dette segmentet, men skal innrømme at denne er blitt skikkelig fin. Den har fått seg et skikkelig løft siden de første bildene vi fikk se av den.
Du har gjort en bra jobb der :thumleft

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Takk AJ, dypen og kjellv.
Jeg har brukt noen timer på sykkelen og er godt fornøyd med resultatet.
Regner med at den nå er oppe i samme salgsverdi som tilsvarende sykler.
Sånn ca 20 - 30 tusen mer enn det fruen kjøpte den for
Hun har forøvrig ingen planer om å selge.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
GSXR-Erling
Innlegg: 380
Registrert: 09 nov 2023, 20:04
Motorsykkelen din: MT10SP 2017

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av GSXR-Erling »

Fint med krom, fin HD 😌
Er så heldig å ha ei kjellerstue til vinterlagring, og er sjøl nede hver dag å bare titter eller mekker litt. Siste "prosjekt" var å få liv i en YZ250F 09 som har stått i 3 år etter å ha blitt kjørt for varm etter toppakningslekasje. Mekkern her rengjorde toppen, jeg byttet stempel, ringer, shimsa en ventil og satte sammen. En MX er en fin sak å skru på, åpen adkomst og en sylinder. Ellers har jeg en R1 08 bane og en MT10SP, orginal.
Har nu:
YZ250F 09, MT10SP 17, R1 08 bane, og en Z4 3.0😸
Solgt: Kh100Es, GSX750, VF1000F, FJ1100, CB1100F, VF500F2, YZF1000R, ZX6R, FZS1000, ZZR1200, K1200S (2), K1300S (2), ZZ1400 (2), XR800, R1150R, GSX1400, XT1200Z, RSV1000R, VTR1000F, GSXR1000 bane, R6 bane.

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

Jo visst er det fint med krom, så lenge det ikke er alt for mye av det.
Og krommen må være blank. Nå regner jeg meg som ferdig med å polere krom for i år, min sykkel skal også ha litt vedlikehold.
Olje og filter og i tillegg skal bakfjæringa inspiseres og smøres.
Så i kveld har jeg lest litt i boka om demontering kontroll og vedlikehold av svingarm og lenken som støtdempere er festet til. Det ser ut som en enkel jobb.
20241222_224021.jpg
Det er mulig jeg har et eller annet merkelig syndrom eller et mentalt avvik.
Å pusse eksosrør som er skjult bak kåpe og radiator kan vel godt tyde på noe ?
Håper en eller annen hobbypsykolog på forumet kan svare på om jeg bør søke profesjonell hjelp.
Eller bare gi meg en gratis diagnose.
20241222_164255.jpg
Nå er i alle fall temperaturen i garasjen skrudd litt ned, så får jeg se om jeg skrur tempen litt opp ut i uka og setter igang.
Har ferie til over nyttår.
God jul til dere alle.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Online
DAE
Innlegg: 361
Registrert: 28 apr 2022, 16:35
Motorsykkelen din: Kawasaki VN1500CT
Bosted: Samnanger, Vestland

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av DAE »

Chromofil? Evt OCD?😄

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Jompa »

3 dager igjen av juleferien, den lengste jeg har hatt på mer enn 30 år.
Det var mulighet å jobbe i romjula , alltid noe ugjort vedlikehold som kan taes når ingen andre er på jobb. Men da jeg fikk spørsmål om å ta etpar dager med jobb og tjene litt ekstra svarte jeg bare at det jeg ikke har tjent hittil i år trenger ikke.

Litt arbeid har det allikevel blitt, hjemme i garasjen.
Demontert og inspisert lenken mellom støtdemper og svingarm.
20241228_133230.jpg
20241228_133253.jpg
De fleste delene var både lette å komme til og enkle å få løs. Jeg trengte ikke å ta bort eksospotta engang.
Delene var nedgrodd av støv og kjedefett.
Det eneste avfettingsmiddelet jeg hadde var ei halv flaske med tennvæske, men det funket.
20241228_181834.jpg
En av boltene måtte trekkes ut med et spesialverktøy som jeg selvsagt ikke har.
Det er M14×1,5 gjenger i enden av bolten.
Jeg hadde flaks og fant en skrue i garasjen og tok en snartur ned på jobben og forlenget skruen med en M12 .
Kappet noen rørbiter og vipps, akkurat det jeg trengte.
20241228_184609.jpg
20241228_195110.jpg
Her er delene på plass igjen med påfyll av fett i lagrene
Lageret helt til venstre på bildet er slitt og skal byttes.
Nytt lager, bolt og simmeringer er bestilt.
Det kostet en formue fra England.
Og enda kommer det vel etterkrav på tollgebyr.
Ja,ja. Det koster å være kar.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Domino
Innlegg: 1187
Registrert: 06 jul 2020, 23:03
Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800
Bosted: Troms

Re: Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.

Legg inn av Domino »

Ble det likevel billigere enn å handle fra f.eks. AGM?

Svar