En trivelig kveld med norsk-ettede som har levd hele livet her. Og vi bidro til å trekke ned gjenomsnittsaldern på forsamlingen en god del

Litt dårlig jordet. Du må bruke ordentlig matjordTheHaughom skrev:I disse strømtider her på forumet.
Var akkurat ute og jordet aggregatet![]()
]
Doh!poulet_cavalier skrev:Litt dårlig jordet. Du må bruke ordentlig matjordTheHaughom skrev:I disse strømtider her på forumet.
Var akkurat ute og jordet aggregatet![]()
]![]()
.
Du får be han bruke Vianor på Lierstranda, kort ventetid og hyggelige priserRuneMC skrev:Puster ut etter å ha hjulpet gamlefar i nabohuset med å plugge bakdekk på bilen. Fant nemlig at det satt en saftig skrue i dekket da jeg fylte det med luft fra min Biltema luftkompressor - så da spanderte jeg litt assistanse, fagkunnskap og en brun lisse til plugging av dekket.
Han har jo visst i lengre tid at det har vært noe siden det har mistet luft, så skulle egentlig fått byttet det idag, men dekkverkstedet hadde klart å bestille feil... Hvordan er det mulig på en av landets mest vanlige biler, en VW Passat ?!Amatører! Og attpåtil visste de ikke når de fikk inn riktige dekk...
Uansett nå er han hjulpen til de får inn dekkene
Skal vel innrømme at jeg har gjort det samme et par ganger... Jeg tror det er noe politiet hadde sett litt gjennom fingrene på, de burde heller stoppe han som lager kø i forbikjøringsfeltet....Elolz skrev:Irriterer meg over en fjomp av en bilist som lå og sperret venstre feltet på vei hjem fra jobb.. han kjørte i 70-75, så holdt såvidt lavere fart enn bilene i høyre felt... Lå kø bak idioten med meg og biler som ville forbi. Til slutt fikk jeg en åpning i høyre felt, da ga jeg faen og kjørte opp på siden av idioten og ga tydelig tegn hva jeg mente om kjøringen før jeg forsvant... Skal vel egentlig ikke kjøre forbi på høyre, men nok var nok. Virket som han var mest opptatt av mobilen sin, og slapp ikke de andre bak seg forbi heller så lenge jeg så han i speilet
dag-zzr skrev:
.@AJ. Trodde at jo dårligere vei, jo bedre for dere med adv sykler?
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
dag-zzr skrev: .@AJ. Trodde at jo dårligere vei, jo bedre for dere med adv sykler?
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ja kjør førstJompa skrev:på verandaen.
Må se å få mopeden kjørbar stand så det blir kveldstur.
Skal bare trene litt med valpen først, og så har æ lovt meg sjøl å rake halve plenen.
Ok, æ har lovt det til fruen også.
Det e sikkert varmt lenge utover kvelden, enda 18 grader kl 18.
Kanskje kjøre tur først, og rake etterpå