En gammel venn av meg sa det samme i forbindelse med kjøp av deler til en gammel Buick … Hvor hans kone slår momentant tilbake «De e itte rare karen de bli lell»

Litt demontering med vask, rens og kontroll drar med seg litt delekjøp.
En gammel venn av meg sa det samme i forbindelse med kjøp av deler til en gammel Buick … Hvor hans kone slår momentant tilbake «De e itte rare karen de bli lell»
Teksten er noe mer tillitsvekkende enn hva det stod på originaldeler til en HD en kompis hadde på jobben for mange år siden:Jompa skrev: 21 jan 2025, 22:39 Æ fikk pakke fra England i slutten av forrige uke.
Selv om æ klarte å klomse det til og bestille delene i to bestillinger med en dags mellomrom, kom alt i en pakke
Her er delene.
Nålelager, 4 tetninger og en akselbolt.
20250115_194228.jpg20250115_194444.jpg
Legg merke til teksten på posen.
Har også erfart tilsvarende fra "engelsk'" nettbutikk, delene kom fra Kina, uten at det var nevnt i nettbutikken...Jompa skrev: 23 jan 2025, 23:17 Jeg var ute for noe lignende da jeg bestilte en rimelig kabel til Forden min fra en engelsk nettbutikk.
Pakken kom etter en måned fra Thailand.
Det er nok en del som benytter seg av såkalt «Dealer Program» hvor utstyr eller deler faktisk aldri er innom deres butikk men blir sendt direkte fra produsent eller en større forhandler i anonym emballasje men tilsynelatende fremstår som det kommer fra bestilling stedet.Kjellrf skrev: 24 jan 2025, 10:01Har også erfart tilsvarende fra "engelsk'" nettbutikk, delene kom fra Kina, uten at det var nevnt i nettbutikken...Jompa skrev: 23 jan 2025, 23:17 Jeg var ute for noe lignende da jeg bestilte en rimelig kabel til Forden min fra en engelsk nettbutikk.
Pakken kom etter en måned fra Thailand.
Jeg har mer tro på CDO. Det er stort sett det samme som OCD, men bokstavene står i rett rekkefølge!
Ha ha.Kenneth 81 skrev: 25 jan 2025, 12:54Jeg har mer tro på CDO. Det er stort sett det samme som OCD, men bokstavene står i rett rekkefølge!![]()
750 kgs talje fra Biltema