Dette var veldig eller litt forskjell fra det jeg er vant med å kjøre, har aldri kjørt en Guzzi før, så jeg var veldig spent. Dette er jo en overligger fra 2022 mod, så den har jo stått stille en stund.
Og dette merket jeg spesielt når jeg skulle gire, den var så hard og treg at jeg trodde det var noe galt med girsystemet. Men jeg ringte jo
@AJ, og fikk bra instruksjoner på hva og hvordan dette ville funke og hvordan den skulle kjøres inn. Det skulle ikke mange km til før giret gikk som smurt, og en fin liten klunke lyd ved giring. Jeg er jo vant med BMW sin KLUNK, når en girer, så dette har MG løst bedre synes jeg.
Sitte stillingen passer meg bra, og muligens at den har en litt spiss kne vinkel, men egentlig ikke noe som kommer til å hemme meg og mine knær

Akkurat passe brett styre som passer mine skuldre og kjøre stilling fint, min BMW R1200 GS, hadde litt for brett styre som gjorde at jeg ble sliten i skuldrende, men V7'en kjentes veldig behagelig ut.
Jeg er jo i innkjøringsfasen, og det betyr at jeg ikke får så mye mer en 3500 på turtelleren før varsellampene sier i fra, så jeg får ikke tråket til veldig mye før om en stund. Men den kjentes veldig lettkjørt og smilet satt løst hele veien hjem, og jeg tror dette ble et bra bytte. Blir urettferdig å sammenligne med BSA'en, for det er sykler fra to forskjellige verdener.
Så nå min kjære venn, da kan vi vell kalle oss for Brother in Arms eller hva?