Dekkskift i Haugesund

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tja? Det ble jo noen fyllinger på turen. Jeg kjører i snitt ca. 55 mil på en tank, så med 688 mil tilbakelagt har jeg vel hatt 13-15 fyllinger antar jeg. Har nok hatt flere tankstopp, da jeg sjelden kjører til det nesten er tomtmogs skrev: 12 jun 2021, 20:57 Voldsom milsluking.Ser du har fått med proteinlunch hjem. :) Litt nysgjerrig på hvor mange ganger du tanka opp på turen.
![]()
Vel hjemme igjen - flott tur - kjenne mæ igjen i din kjørestil - og typisk er vel at det er bensin som koster . Sjøl kjøre jer omlag 30 mil mellom fyllinger , så det kan bli 3 fyllinge pr dag.Ketil skrev: 13 jun 2021, 11:42 Tja? Det ble jo noen fyllinger på turen. Jeg kjører i snitt ca. 55 mil på en tank, så med 688 mil tilbakelagt har jeg vel hatt 13-15 fyllinger antar jeg. Har nok hatt flere tankstopp, da jeg sjelden kjører til det nesten er tomt.
Forbruket varierte fra 0,43 liter mila til 0,51. Merket forbruket gikk opp på svingete fjellveier på vestlandet og lavere når det gikk i roligere former langs E6mogs skrev: 13 jun 2021, 20:42 Ok! Var litt nysgjerrig på hva adv maskinen svelga på en sånn tur.:)
Samme på min KTM 1290 SA.
Ja æ ser jo det at min ,nå ganske så kjære sykkel, bruker en del mer en jeg hadde håpet. Jeg regner 0,6 på mila og det holder - men skulle gjerne sett et forbruk som deres . Får meg til å tenke på noe annet.AJ skrev:Samme på min KTM 1290 SA.
Er på 0,43 akkurat nå, ser 0,44 tallet når jeg drar på litt her i lokalområdet.
.
Tror det er litt billigere generelt på verksted i Finland. Jeg skal betale 700 Euro for en 20000 km service, da er det sjekk av ventiler og smøring av kardang splines. Mener dette er en såkalt storservice. En RT er vel rimelig lik en GS når det kommer til vedlikehold av motor og drivverk?rolf-arne skrev:Hei og god tur hvilket prisnivå ligger dem på, blir vel aktuelle for meg også- som ny BMW-eier.
Kjøre du Neiden...eller lengre øst
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
På service så er nok disse så godt som identiske.. stor service hos MC-Oslo ca 8000,- NkrKetil skrev: 16 sep 2021, 11:14 En RT er vel rimelig lik en GS når det kommer til vedlikehold av motor og drivverk?