Hyggelig med besøk. Håper dere tar turen flere ganger. Jeg og fruen hadde til tider det ganske så hektisk. Fikk ikke satt av så mye tid å gå rundt å snakke med folk. Neste søndag har vi ikke vaffelvakt og får bedre tid å være ute å snakke med folk.Twister skrev:Tomsnes og jeg tok turen til Smia i dag :-)
Veldig hyggelig vertskap og klubbmedlemmer som tok oss godt imot!!
også så vanvittig gode vafler da !![]()
Så dette fristet til gjentagelse!
Smia MC, det er søndag
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Smia MC, det er søndag
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
klubbtorsdag med varm kaffe og nystekte vafler. Åpent fra kl 1800..
- rogg
- Kontakt:
Smia MC har som vanlig åpent som vanlig. Jan Ø og Marianne er dagens verter. Bare å legge turen rundt Berger. Teleløsningen og telehivene er godt på retur.
Været for Berger 17. april
Været for Berger 17. april
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Var en tur på Smia i dag, kjørte om Oslo, Drøbak, Hurumlandet slik at det ble en fergetur også. Kjørte sammen med Mekkern fra Smia og det ble 25 mil hjem. Vi havnet nesten på verdens ende og en svingom oppom Ænnebu og Hijol. I Hijol var det laserkontroll, men i andre retningen.
Fra Hijol gikk veien via 306 mot Lågendalen og tilbake til Re ovenfor Hijol, opp til Hof og ned Hanekleivene til Sande. Det var en del telehiv og hoi så det er best å være forsiktig.
Fra Hijol gikk veien via 306 mot Lågendalen og tilbake til Re ovenfor Hijol, opp til Hof og ned Hanekleivene til Sande. Det var en del telehiv og hoi så det er best å være forsiktig.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Oppe på søndag, 1. påskedag...?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- rogg
- Kontakt:
Jepp, Smia MC har åpent hver søndag framover.AJ skrev:Oppe på søndag, 1. påskedag...?
Det kan selvfølgelig dukke opp hindringer, men da vil jeg prøve å få dette ut så raskt som mulig.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
rogg skrev:Jepp, Smia MC har åpent hver søndag framover.AJ skrev:Oppe på søndag, 1. påskedag...?
Det kan selvfølgelig dukke opp hindringer, men da vil jeg prøve å få dette ut så raskt som mulig.

Kan hende vi tar oss en tur, Bakpå og jeg.
Tar i så fall med MCsiden.no banneret slik at vi kan få tatt et bilder.
Må jo prøve å overgå trøndergjengen, som allerede har tatt flere slike banner-bilder...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- tomsnes
- Motorsykkelen din: Yamaha MT-01 2006, MotoBi 750 Sei 1976
- Kontakt:
Skal prøve å få med noen, og ta turen. Kanskje Twister kommer med
cafe-raceren...
Ser ut til at været blir strålende. :=D>
cafe-raceren...
Ser ut til at været blir strålende. :=D>
"The more I learn about women, the more I love my motorcycle"
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
- rogg
- Kontakt:
Smia MC har klubbsøndag 1. påskedag søndag 24. april.
Vi åpner dørene kl. 1200 og stenger kl. 1600...eller når det slutter å komme gjester.
Sten Rune og Wenche er verter denne dagen, og tar i mot dere med et vakkert smil og et varmt hjerte.
Vafler, pølser, brus og kaffe som vanlig.
Vi ber også om at våre gjester tar hensyn til naboer og fartsgrense når dere forlater oss.
Velkommen skal dere være alle som en.
Hilsen
President Smia MC
Roy Rikardsen.
Vi åpner dørene kl. 1200 og stenger kl. 1600...eller når det slutter å komme gjester.
Sten Rune og Wenche er verter denne dagen, og tar i mot dere med et vakkert smil og et varmt hjerte.
Vafler, pølser, brus og kaffe som vanlig.
Vi ber også om at våre gjester tar hensyn til naboer og fartsgrense når dere forlater oss.
Velkommen skal dere være alle som en.
Hilsen
President Smia MC
Roy Rikardsen.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Lurer litt på å ta oss en tur til Smia MC i morra, 24.4.
Flere her inne som planlegger å legge turen dit?
Er visst spådd knallvær!
Flere her inne som planlegger å legge turen dit?
Er visst spådd knallvær!

- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Jeg lurer litt på og ta meg en tur selv, er på sørlandet så en tur/retur smia hadde vært kjekt :-)
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
I dag kommer jeg ikke på Smia. Knallvær, så det blir langtur til Setesdalen.
- rogg
- Kontakt:
God tur, åpent neste søndag også...1. mai på Smia. Alltid en søndag med vafler her på BergerGammelgutt skrev:I dag kommer jeg ikke på Smia. Knallvær, så det blir langtur til Setesdalen.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Årets første Smia-tur idag.
Flott kjørevær og som alltid trivelig å komme til Smia MC. Ikke så veldig mange der i dag, men fikk møte tomsnes og Twister for første gang og satt og snakket lenge med begge to. Veldig trivelig, folkens! :-)
Ikke minst fikk vi kikket på de flotte og spesielle syklene de har. Artige 'skapninger' med særpreg så det holder, spesielt caféracer'en til Twister! Et flott bygg med personlig preg
Men MT-01'en til tomsnes er også et kunstverk som Yamaha har all grunn til å være stolt av.
Blir gjerne med på tur en annen gang, karer
Denne gangen ble det litt sent på dagen til omveien om Holmestrand. Men det tar vi igjen senere
Hyggelig å møte Knut Morten igjen også - en god stund siden sist! Sees kanskje på Evike-treffet om ikke altfor lenge!
Alt i alt hadde vi en strålende tur og et meget hyggelig opphold på Smia
Flott kjørevær og som alltid trivelig å komme til Smia MC. Ikke så veldig mange der i dag, men fikk møte tomsnes og Twister for første gang og satt og snakket lenge med begge to. Veldig trivelig, folkens! :-)
Ikke minst fikk vi kikket på de flotte og spesielle syklene de har. Artige 'skapninger' med særpreg så det holder, spesielt caféracer'en til Twister! Et flott bygg med personlig preg

Men MT-01'en til tomsnes er også et kunstverk som Yamaha har all grunn til å være stolt av.
Blir gjerne med på tur en annen gang, karer

Denne gangen ble det litt sent på dagen til omveien om Holmestrand. Men det tar vi igjen senere

Hyggelig å møte Knut Morten igjen også - en god stund siden sist! Sees kanskje på Evike-treffet om ikke altfor lenge!
Alt i alt hadde vi en strålende tur og et meget hyggelig opphold på Smia

- Twister
- Motorsykkelen din: for få....
Dette med MC blir bare bedre og bedre...
Tomsnes og jeg fikk vår andre tur til denne inkluderende klubben med de gode vaflene ( og garantert ikke siste!!)
Nydelig kjørevær og hele dagen fri tydet på at dette skulle bli en god mcdag...
Etter en like god velkomst som sist, fikk vi våre vafler og kaffe
Etterhvert kom jo AJ og Bakpå og det bekjentskapet var meget hyggelig, og jeg håper virkelig vi treffes igjen!!
Fikk også hilst så vidt på KnutMorten
AJ er jo litt over middels interessert i oransje ting; så om denne stolen var bestilt eller medbrakt ved et tidligere treff, vet jeg ikke... Men han var tydelig fornøyd med stolen i allefall: Takk igjen til Smia for et fint og inkluderende sted!!!
Tomsnes og jeg fikk vår andre tur til denne inkluderende klubben med de gode vaflene ( og garantert ikke siste!!)

Nydelig kjørevær og hele dagen fri tydet på at dette skulle bli en god mcdag...
Etter en like god velkomst som sist, fikk vi våre vafler og kaffe

Etterhvert kom jo AJ og Bakpå og det bekjentskapet var meget hyggelig, og jeg håper virkelig vi treffes igjen!!

Fikk også hilst så vidt på KnutMorten

AJ er jo litt over middels interessert i oransje ting; så om denne stolen var bestilt eller medbrakt ved et tidligere treff, vet jeg ikke... Men han var tydelig fornøyd med stolen i allefall: Takk igjen til Smia for et fint og inkluderende sted!!!
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87