

Nå er du virkelig klar for Nye Eventyr på to hjul


Gratulerer! og velkommen i klubben for eiere av sykler med diskrete motorkonstruksjon og en kjøreopplevelse som gir konstant sug etter turer som absolutt ikke er under 50 mil om dagenSuperMorten skrev:Kardang og cruisekontroll. Noe over 100 hk. Turbulens er et fremmedordNoen vet kanskje at jeg har kjørt BMW X5 tidligere. RT'n ga neg den samme smoothe følelsen. Til sammenligning blir V-Stromen en traktor... :-) Parkerte hjemme i 4 tiden, har spist middag og "lekt" pappa. Er redd junior blir sendt tidlig til sengs, for denne pappaen vil ut og kjøre mere...
Sent from my GT-I9300
Det eneste hittil. Nyter hvert øyeblikk. Hakke tid til å ta bildertor2502 skrev:Har du noen bilder å legge ut?
Jo takk for det :-) Disse kara som kjører rundt med et sånt pussig antall sylindere og bruker ord som silkemyk og dreiemoment, kan umulig ha prøvd mye annetjoo skrev:
Gratulerer! og velkommen i klubben for eiere av sykler med diskrete motorkonstruksjon og en kjøreopplevelse som gir konstant sug etter turer som absolutt ikke er under 50 mil om dagen
Har sjøl kuska rundt noen år med tresylindra sak fra Køl-holmen og må innrømme at jeg likte det godt. Men de siste årene har innehaving av bayersk konstruksjon med boxer ført til at det tilbakelegges laaangt flere mil pr år enn noen gang før. Og det uten å bli merkbart sliten engang tross framskreden alder og tydelig slitasje i endeledd og styrestag i legemetSuperMorten skrev: Jo takk for det :-) Disse kara som kjører rundt med et sånt pussig antall sylindere og bruker ord som silkemyk og dreiemoment, kan umulig ha prøvd mye annet
Sent from my GT-I9300