Ellers går nå dagene med 10- milsturer og litt derover,som trening til "Helvetesturen" fra Sjusjøen i august...

Da er du lagt til på lista! Så nå er det bare å ta kontakt med en, flere eller alle de andre når du er klar for turPaniRider87 skrev:Sett gjerne meg på Oslo og omegn. :) Henter min maskine på Lørdag og så er jeg klar.
AJ skrev:Da er du lagt til på lista! Så nå er det bare å ta kontakt med en, flere eller alle de andre når du er klar for turPaniRider87 skrev:Sett gjerne meg på Oslo og omegn. :) Henter min maskine på Lørdag og så er jeg klar.
Godt du fikk gjort det riktig for i mitt hastverk fikk jeg ført han opp under VestfoldAJ skrev:KTM950SMR skrev:Sett meg gjerne opp på Oslo og omegn.
Da er du i godt selskap med en håndfull andre fra Rogalandnorse900 skrev:Kan dere legge meg til i lista under Rogaland?
Kommer nok en dag senere som sikkert passer bedre :-)mortenolb skrev:Dessverre jobber jeg fra 19:00 søndag til torsdag. Er nok bare ledig for turer på dagtid og i helger![]()
Det går nok bra :-) Et godt råd er å slutte å drikke litt tidligere og ikke legge seg på oppadgående rusmortenolb skrev:Vet at jeg nettopp etterlyste lørdagsturer, men det er en overhengende fare for at jeg er fyllesjuk denne dagen. Om ikke, så er jeg med!