Her må jeg bare akke for at du tok deg tid til å skrive dette. Skal absolutt ta det meste av det du er inne på med i planleggingen til neste gang.
Igjen, takker så mye for god og nyttig info

Får håpe det blir noe av turen Anders. I så tilfelle god tur, også ta masse fine bilder, og gleder meg allerede til å lese om det i avisen.AJ skrev:Da kan det se ut til at det kan bli en ny Europaturmulighet denne sesongen.
Akkurat nå tyder mye på at det kan bli en tur ned til 95 års jubileet til Motor Guzzi i Mandello del Lario sammen med en Guzzi entusiast her fra hjemdistriktet.
Det betyr at jeg også har fått go fra redaksjonen om å lage en eller flere saker fra turen.
Avreise om en uke - om det blir noe av...
Har nettopp byttet olje og filter på sykkelen og i morgen blir det satt på nye Bridgestone Battlax A40 Adventure, selv om samme type dekk som sitter på sykkelen nå fortsatt har en antatt kjørelengde på tusen km igjen før de må byttes.
Greit å være på den sikre siden før høstsesongen starter - Europatur eller ikke....
Hvis det ikke er fotoforbud så skal det nok bli en del bilder, ja :) .Hadrian skrev:Håper på masse bilder fra fabrikken i Mandello.
Jo takk, Jompa .Jompa skrev:Jepp, dette blir noe annet enn Altapostens journalister sine moped-terror-historier.
Fint å kunne kombinere ferie/interresse/ ( og litt) jobb på denne måten.
God tur sørover
Rådyr, ja.Jompa skrev:Rådyr?
De finnes her i Alta også, men ikke rundt meg.
Men elg ser jeg til stadighet, og reven setter igang sent på kvelden når jeg akkurat holder på å sovne.
Jeg får ikke bildet rett vei, men du får få deg en foringsautomat så hjelper du dyra gjennom vinteren og kan kose deg med å se på dem.AJ skrev:Jeg bor i et svært stille område omkranset av skog og landbruksareale med bla. korneåkre.
Det betyr at vi får besøk av skogsinnbyggere, spesielt på denne årstiden.
Idag bød muligheten seg til å fotofange et par av disse flotte dyrene fra kjøkkenvinduet: