Noen som har samme erfaring som meg med det fallende visiret?
Mvh. nordlendingen
Flott tur og artig bilde fra ferjaDexter skrev: Fin tur egentlig, men man må starte tidligere og ha tid til småveiene. E6 er pyton...
Det ble 460km på meg i går.
Oppfordring!AJ skrev:Flott tur og artig bilde fra ferjaDexter skrev: Fin tur egentlig, men man må starte tidligere og ha tid til småveiene. E6 er pyton...
Det ble 460km på meg i går.![]()
Og helt enig; E6 er kjedelige greier... blir nok en stund til neste gang, ja...
Egentlig kan du ta nesten hva som helst av andre veierErling skrev:Oppfordring!AJ skrev:Flott tur og artig bilde fra ferjaDexter skrev: Fin tur egentlig, men man må starte tidligere og ha tid til småveiene. E6 er pyton...
Det ble 460km på meg i går.![]()
Og helt enig; E6 er kjedelige greier... blir nok en stund til neste gang, ja...![]()
Jeg er også lite kjent i Østfold.
Så kanskje det er noen her inne, som kan tipse oss om gode svingveier til og fra Sverige, som ett alternativ til kjedelige men effektive E6 i Østfold?
tja, for en som er kjent i Østfold, var vel dette ett helt greit veiforslag.. ... jeg er ikke så mye klokereOleB skrev:
Egentlig kan du ta nesten hva som helst av andre veier![]()
Kommer man fra nord kan det jo være en ide å ta veien på yttersiden av E6 sørover - følge kysten - og kanskje ta indre på vei hjem. MYE gode mc-veier "på innsiden"
Erling skrev:tja, for en som er kjent i Østfold, var vel dette ett helt greit veiforslag.. ... jeg er ikke så mye klokereOleB skrev:
Kommer man fra nord kan det jo være en ide å ta veien på yttersiden av E6 sørover - følge kysten - og kanskje ta indre på vei hjem. MYE gode mc-veier "på innsiden"
Du, Makro, Benny, Mrs. Lee og Guro78 får slenge dere med neste gang. Og Evike, Bimma og SoloTwin - og gjerne enda flere MC-damer[/b]Snill Vaffel skrev:Så gøy
hehe, erd etikke så deilig å være sånn?AJ skrev:Du, Makro, Benny, Mrs. Lee og Guro78 får slenge dere med neste gang. Og Evike, Bimma og SoloTwin - og gjerne enda flere MC-damer[/b]Snill Vaffel skrev:Så gøyKanskje til og med cbrdama, men det blir vel kanskje for langt å dra fra Trøndelagen...
![]()
Uansett så hadde dette blitt en fin gjeng å være på MC-tur med, sku' je mene
takk for tipset :-)OleB skrev:Erling skrev:tja, for en som er kjent i Østfold, var vel dette ett helt greit veiforslag.. ... jeg er ikke så mye klokereOleB skrev:
kunne tenke meg å foreslå noe sånt som dette:
http://maps.google.no/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Helt bevisst, jaErling skrev:ikke så lite selektiv nå AJAJ skrev:Du, Makro, Benny, Mrs. Lee og Guro78 får slenge dere med neste gang. Og Evike, Bimma og SoloTwin - og gjerne enda flere MC-damer[/b]Snill Vaffel skrev:Så gøyKanskje til og med cbrdama, men det blir vel kanskje for langt å dra fra Trøndelagen...
![]()
Uansett så hadde dette blitt en fin gjeng å være på MC-tur med, sku' je mene
Spør hvilke krav de har for å godkjenne realkompetansen din. Kanskje er det nok at du har matematikk og engelsk utover grunnskolenivå, og at du da ikke trenger ta hele studiekompetansepakka. Forskjellige høgskoler vurderer også realkompetansen forskjellig. Det er opp til hver enkelt skole og sette krav for hva de godkjenner, så et avslag fra en skole trenger ikke å bety avslag fra en annen.Dexter skrev:beh. Status
1 219 374 HiST Drift datasystemer HiST Ikke kvalifisert. *)
2 219 287 HiST Informasjonsbehandl. HiST Ikke kvalifisert. *)
Da nytter det ikke å jakte på rest-plasser...
Da må jeg ta den dær #"¤"#%¤ generelle studiekompetansen først... realkompetansen min er da tydeligvis ikke tilstrekkelig på disse studiene
sjekk med HiØ - de har div spesialordninger for folk som ikke har 100% stud.komp.Dexter skrev:beh. Status
1 219 374 HiST Drift datasystemer HiST Ikke kvalifisert. *)
2 219 287 HiST Informasjonsbehandl. HiST Ikke kvalifisert. *)
Da nytter det ikke å jakte på rest-plasser...
Da må jeg ta den dær #"¤"#%¤ generelle studiekompetansen først... realkompetansen min er da tydeligvis ikke tilstrekkelig på disse studiene