Dansekris skrev: 16 jul 2019, 15:36
Min sykkel er heldigvis vanntett, så den står fint ute.
Vanntett min også, men den har det bedre når den er tørr. Ikke minst er det greit å skjerme den for solsteiken. Og dette settes også opp på få minutter, sett ned to plugger, tre inn stenger, trekk opp heile sjiten så står det!
Kjørte fra Hudiksvall i et forferdelig høstvær i går, regnet bøtter og blåste som F... Ankom Torsby Camping i går kveld. Her er det allerede stekende sol nå på kvisten. Som dere vet så tiltrekker motorsykler nysgjerrigperer og unger som fluer til møkk. Og det er fint å kunne bevege seg vekk fra tipien og vite at sykkelen står trygt og ute av syne, òg at den ikke står og steker i 30 grader i solen hele dagen.
Et annet moment … i Olden i fjor regnet det skikkelig om natta, da veltet den ene sykkelen da støtta sank ned i gjørmen, en klassiker, selv om han hadde en sånn R&G fot på støtta. Min stod inne på tørt underlag.
Det viktigste for meg med teltet er likevel å slippe å rulle rundt på bakken for å bytte klær! I dette kan jeg stå fullt oppreist. I tillegg så blir jeg gjerne på samme plassen i flere dager, da er det og greit med plass. Jeg har også med meg en hel haug med greier, Videokamera, Gopro, drone, PC +++ oxo greit med plass til å dille med det. Også praktisk med 4 innganger.
Til sist … sykkelen trenger faktisk ikke stå inne ikke sant? … den kàn faktisk stå ute selv om det er plass inne? Da har jeg rikelig med plass til andre ting. Jeg har et "gulv" jeg kan klipse på i "garasjedelen" slik at det blir et ypperlig fortelt.
Uansett så finnes det et vanvittig utvalg av telt, så må enhver velge ut fra egne behov.
Bildet er nettopp tatt her på Torsby, endelig funnet solen så her blir jeg i noen dager. Så fort bolaget åpner skal jeg bort å handle noen skøyere og rett og slett slappe av i solen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.