Den er 700cc ja, kvit og blå. Med gullfarget felger. Følger med toppkoffert og tankveske i tillegg til wilbers bakdemper og gaffelfjører.
Min er en 07 modell. Eineste eg ikkje liker er frontlykta på den transalpen, men eit sett med tkc80 og pigg så kan en vel ha det litt gøy. Frigjør jo penger til å bygge bøllemotor i gs'n og om eg bytter...
Gorbys Garage! bytte sv'n i transalp???
Re: Gorbys Garage! bytte sv'n i transalp???
Wow. Plutselig vart det stilt her, en høstdag for nesten fem år siden...
Så kom livet litt i vegen, er det ikkje sånn det ofte blir med unger å tusen andre ting en skal prøve å balansere på likt??
SV'en vart solgt i 2018 meiner eg det var, angrer på det ja, men det var liksom for at eg skulle konsentrere meg om å få gs'en på veien igjen det. Sånn gikk det ikkje og eg har kjørt motorsykkel totalt ein gang da siden '18...igjen; livet....
Men no er skrotet kommet i garasjen, nytt sveise apparat er på plass og arbeidet med å stive opp ramma for å bedre håndtere 25år nyere fjæring og understell er undervegs! Wish me luck, håper at i år er året eg kan faktisk ut å nyte friheten som er mc kjøring. En liten time-out fra livet av og til, uten kjas og mas

Så kom livet litt i vegen, er det ikkje sånn det ofte blir med unger å tusen andre ting en skal prøve å balansere på likt??
SV'en vart solgt i 2018 meiner eg det var, angrer på det ja, men det var liksom for at eg skulle konsentrere meg om å få gs'en på veien igjen det. Sånn gikk det ikkje og eg har kjørt motorsykkel totalt ein gang da siden '18...igjen; livet....
Men no er skrotet kommet i garasjen, nytt sveise apparat er på plass og arbeidet med å stive opp ramma for å bedre håndtere 25år nyere fjæring og understell er undervegs! Wish me luck, håper at i år er året eg kan faktisk ut å nyte friheten som er mc kjøring. En liten time-out fra livet av og til, uten kjas og mas

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Gorbys Garage! bytte sv'n i transalp???
Velkommen tilbake
!
Og lykke til med prosjeket
.
Så får du ta sikte på å ha den kjøreklar til forumtreffet i august :) .

Og lykke til med prosjeket

Så får du ta sikte på å ha den kjøreklar til forumtreffet i august :) .

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.