Jeg har drevet veldig aktivit med crossfit siste tiden, dette er en fantastisk treningsform, men har gått litt lei. Motivasjonen har jeg mistet helt, så siste månedene har jeg bare konsentrert meg om vekter og vedlikeholdstrening.
Jeg fant igrunn fort ut at skal jeg få gnisten tilbake, må jeg få noen nye input. Da var terskelen for å rote meg inn på et kampsportsenter relativt lav. Det angrer jeg ikke ett sekund på. Så artig er det faen meg lenge siden jeg har hatt det på trening.
Så nå blir det å prøve dette en stund framover, minimum 6 måneder, også kjører jeg på med crossfit og spesefikk styrke utenom. Også blir det selvfølgelig fjelltur 7 ganger i måneden med oppakning fra mars og utover.
Jeg hater å jogge... jeg virkelig HATER å jogge. Derfor har jeg langt mere utbytte av fjellturer som spesefikk kardio økter.
Samtidig som jeg blir å spisse kostholdet i begynnelsen av mars. Så satser vi på at formen skal bli relativt bra i juni/juli.
Jeg er på ingen måte typen som teller kalorier osv, men spiser veldig sunt hele året og regulrer fett prosenten med aktivitetsnivå. Blir syk i pappen av å drive for voldsomt på kjøkkenet. Alt med måte har holdt meg i relativt god form hele livet