Flankers rare turer og fjas! - Stenger sjappa :-/
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Årets første tur, faen!
Ikke sant! I verste fall kunne dette vært en ulmende sak, og det hadde vært svært lite behagelig om den plutselig smalt av midt i Ryfylke eller noe sånt, 40-50 mil hjemmefra. Eller at den kom midt i sesongen og spolerte to flotte uker med potensiell kjøring.
Når dette skulle skje var det veldig greit at det skjedde nå! ☺
Når dette skulle skje var det veldig greit at det skjedde nå! ☺
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
http://www.barbershop.no/astra-superior ... -5-pakning" onclick="window.open(this.href);return false;
BOSS!!! det Mühle bladet som fulgte med hadde jeg 3 sinnsykt gode barberinger med.... Disse Astra bladene virker alt for lite skarp eller mjuk, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Rasper meg fort opp og kutter meg på de enkleste plasser....
Noen gode råd for hvilke jeg bør prøve next?
BOSS!!! det Mühle bladet som fulgte med hadde jeg 3 sinnsykt gode barberinger med.... Disse Astra bladene virker alt for lite skarp eller mjuk, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Rasper meg fort opp og kutter meg på de enkleste plasser....
-
- Motorsykkelen din: v-strom 650 2005 modell
Med stor fare for å blande meg borti noe jeg ikke har peiling på så kan du jo prøve GiljotinLordShaft skrev:http://www.barbershop.no/astra-superior ... -5-pakning

- Flanker
- Kontakt:
Hvis Mühle var godt kompatibelt med din skalle og hårvekst, så er det vel bare å kjøpe mer av det? http://www.barbershop.no/muhle-barberblader-10-pakning" onclick="window.open(this.href);return false;LordShaft skrev:http://www.barbershop.no/astra-superior ... -5-pakning

Vil du spare litt leter du etter det på eBay... Eller så kan du selvfølgelig teste Feather blader, som kanskje er det skarpeste og mest aggressive man får kjøpt.
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Kontakt:
Hahaha satan så jeg lo av denneabakuss skrev:
Med stor fare for å blande meg borti noe jeg ikke har peiling på så kan du jo prøve Giljotin

Jeg velger å tolke den positivt

Jeg prøver med begge deler.... Takk for tips igjen Flanker! Du er god som gullFlanker skrev: Hvis Mühle var godt kompatibelt med din skalle og hårvekst, så er det vel bare å kjøpe mer av det? http://www.barbershop.no/muhle-barberblader-10-pakning" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Vil du spare litt leter du etter det på eBay... Eller så kan du selvfølgelig teste Feather blader, som kanskje er det skarpeste og mest aggressive man får kjøpt.

-
Hahaha satan så jeg lo av denneLordShaft skrev:abakuss skrev:
Med stor fare for å blande meg borti noe jeg ikke har peiling på så kan du jo prøve Giljotin

Jeg velger å tolke den positivt

Var selvfølgelig ment positivt.....

-
- Kontakt:
Ja er det noe jeg ikke syns er så forbanna festlig, så er det nettopp å barbere seg. Det blir ALDRI tivoli... Det ble hevdet flere ganger i bloggen min, at det kom til å bli noe helt annet med skikkelig barber utstyr... Barberingen ble langt bedre, langt mindre slitasje i huden og følelsen er smooth.... men ikke faen om det er blitt kjekkere å barbere seg

-
Jeg lar alt gro vilt og ser tilslutt ut som ett lykketroll. Så blir det full shining med maskinklipp og glatt barbering, med den følge att barnebarnet nekter å ha noe med meg å gjøre en stund......

- Flanker
- Kontakt:
Se her ja! En gledelig nyhet på morgenen...

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Alf Torp
- Motorsykkelen din: Yamaha Vmax / Yamaha TR1
Mulig det bare er en "Urban myth" men det sies nå rundt omkring at Gilette ble grunnlagt av samme familie som oppfant giljotinen... isåfall kan man vel si at interessen for knivblader ligger... i blodet?abakuss skrev:Hahaha satan så jeg lo av denneLordShaft skrev:abakuss skrev:
Med stor fare for å blande meg borti noe jeg ikke har peiling på så kan du jo prøve Giljotin![]()
![]()
Jeg velger å tolke den positivt![]()
Var selvfølgelig ment positivt.....slipper å tenke barbering da
Mvh,
Alf
- 78 Yamaha XS450
- 81 Yamaha Tr1
- 83 Suzuki GSX 1100E
- 88 Yamaha Vmax
- 99 Yamaha Vmax
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 86 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle 1.6TD Trufa Halvcamper
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
Alf
- 78 Yamaha XS450
- 81 Yamaha Tr1
- 83 Suzuki GSX 1100E
- 88 Yamaha Vmax
- 99 Yamaha Vmax
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 86 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle 1.6TD Trufa Halvcamper
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
-
- Kontakt:
Det må jeg si gikk forbanna fort flanker
Men vet av erfaring at pakken kan ligge skremmende lenge i oslo
Men det er en annen historie.

Alf Torp skrev: Mulig det bare er en "Urban myth" men det sies nå rundt omkring at Gilette ble grunnlagt av samme familie som oppfant giljotinen... isåfall kan man vel si at interessen for knivblader ligger... i blodet?

- Flanker
- Kontakt:
Flankers rare turer og fjas! - Årets første tur, faen!
Den er allerede på Lierstranda, så jeg regner med å kunne hente den på postkontoret ila. ettermiddagen :-)
Pakken gikk ut fra Miami, og erfaringsmessig går det da raskt. Så også denne gangen. Verre når pakken først skal på kryss og tvers av USA, hvis man bestiller fra «gokk» midt utpå bondelandet ett sted.
Pakken gikk ut fra Miami, og erfaringsmessig går det da raskt. Så også denne gangen. Verre når pakken først skal på kryss og tvers av USA, hvis man bestiller fra «gokk» midt utpå bondelandet ett sted.
Sist redigert av Flanker den 16 mar 2015, 16:49, redigert 1 gang totalt.
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
:-)

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Kontakt:
Hehe den gled gjennom tollen ja 

- Flanker
- Kontakt:
Det gjorde den, og den gled også på sykkelen ila. en liten time i kveld! Er bare to skruer og to slangeklemmer, men brorparten av tiden gikk med til å få selve slangene av den gamle kjøleren. Satan som de satt etter å ha vært urørte siden sykkelen ble montert i Bayern for 9 år siden! Trangt og vanskelig å få tak var det også, men med hjelp av en tang og mye fysisk anstrengelse gikk det til slutt.
Da gjenstår det bare å prøvekjøre, noe jeg ikke bega meg ut på i mørket. Og så bytter jeg bremseklosser foran for sikkerhets skyld. Nye ble uansett kjøpt inn i vinter med planer om å bytte ila. våren, så da tar jeg det nå i tilfelle noe olje snek seg ned på klossene.
Da gjenstår det bare å prøvekjøre, noe jeg ikke bega meg ut på i mørket. Og så bytter jeg bremseklosser foran for sikkerhets skyld. Nye ble uansett kjøpt inn i vinter med planer om å bytte ila. våren, så da tar jeg det nå i tilfelle noe olje snek seg ned på klossene.
Sist redigert av Flanker den 16 mar 2015, 21:50, redigert 1 gang totalt.
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Kontakt:
Ja olje på bremseklosser er festelig, har selv prøvd å kjøre med litt wd40 på bremseskiven.... det bar ikke veldig mye effekt en stund. Men gikk heldigvis over etter noen kraftige nedbremsinger
Jeg husker selv når jeg monterte effekt anlegget på sykkelen min. ganske nøyaktig 6 timer tok det å demontere det originale, da forbante jeg meg på at jeg aldri skulle bli noe mc mekaniker. Ikke har jeg tålmodighet, ikke har jeg små nok hender osv

Jeg husker selv når jeg monterte effekt anlegget på sykkelen min. ganske nøyaktig 6 timer tok det å demontere det originale, da forbante jeg meg på at jeg aldri skulle bli noe mc mekaniker. Ikke har jeg tålmodighet, ikke har jeg små nok hender osv

- Flanker
- Kontakt:
Jada, endelig! I svært kjølig vær, men sol fra skyfri himmel, var det på tide å få unna prøveturen etter bytte av oljekjøler. Så etter en tur med bil til Drammen tidligere i dag ble kjøreutstyr igjen dratt ut av skapet og sykkelen hentet. Og det er en suksess! Den brukte oljekjøleren jeg kjøpte er potte tett, og sykkelen går som ei klokke... Så da ble det først en runde nordover til Drammen, med stopp på Rundtom for å forsikre meg om at alt virkelig var tett. Så glad blir man da...

Sola varmet litt, men selv med varmeholkene på full guffe og håndtakbeskyttere ble det småkaldt på lankene. Etter inspeksjonen på Rundtom var det bare å lade seg en snus og kjøre videre, via Kobbervikdalen til Sande. Nå har jeg nytt bakdekk, så jeg tenkte at jeg var brukbart i siget og kunne få skrubbet det inn mest mulig, og i stedet for å vende nesa hjemover rullet jeg en tur til Holmestrand. Her var det langt flere skyggepartier, og kulda begynte å merkes godt på hendene. +4 og sur vind er på grensa av hva som er gøy, men boksermotor har uante fordeler. Både som hånd- og hanskevarmer under et kjapt stopp i Holmestrand.

Og så dro jeg hjem, med ca. 8 mil under beltet. Ikke noe hard kjøring på årets første tur og med nytt dekk, men gud det gjorde godt! Sykkelen er nå parkert i kjelleren, klar til dyst så snart anledningen byr seg igjen.
PS: Fasit etter oljelekkasjen er også klar. Fylte på 0,6l. olje før jeg kjørte i dag!

Sola varmet litt, men selv med varmeholkene på full guffe og håndtakbeskyttere ble det småkaldt på lankene. Etter inspeksjonen på Rundtom var det bare å lade seg en snus og kjøre videre, via Kobbervikdalen til Sande. Nå har jeg nytt bakdekk, så jeg tenkte at jeg var brukbart i siget og kunne få skrubbet det inn mest mulig, og i stedet for å vende nesa hjemover rullet jeg en tur til Holmestrand. Her var det langt flere skyggepartier, og kulda begynte å merkes godt på hendene. +4 og sur vind er på grensa av hva som er gøy, men boksermotor har uante fordeler. Både som hånd- og hanskevarmer under et kjapt stopp i Holmestrand.

Og så dro jeg hjem, med ca. 8 mil under beltet. Ikke noe hard kjøring på årets første tur og med nytt dekk, men gud det gjorde godt! Sykkelen er nå parkert i kjelleren, klar til dyst så snart anledningen byr seg igjen.
PS: Fasit etter oljelekkasjen er også klar. Fylte på 0,6l. olje før jeg kjørte i dag!
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Sesongen i gang! (s.23)
Påsken tilbringes på Stadt, med 4 årstider på en og samme dag og uten motorsykkel. Men det er så flott her ute at jeg overlever! Barnedåp på søndag og hjem mandag, og det står sykkelen og venter... Men tur på to bein kan også være fint:

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
Flankers rare turer og fjas! - Sesongen i gang! (s.23)
Kamerademensen er tydeligvis tilbake igjen denne sesongen, så nok en gang mobilbilder... OlavK raser rundt halve Hardanger, jeg har derimot hatt en stressende start på jobb etter påske, så i ettermiddag var det på tide å kurere hodepine og stiv nakke! Årets første tur med passasjer er unnagjort i 16 grader og stående vær.

Det ble bare enn kjapp svingom ut til Holmestrand og hjem igjen, med stopp på Smia MC for en vaffel. Veldig mange klubbmedlemmer innom i dag, så det gikk unna på vaflene ja. Hyggelig å se at det store flertallet har kommet seg på veien igjen.
Fin temperatur gjør også at jeg har fått satt bakdekket mitt på noen små prøver. Tourance Next får bestått, som forventet. Svært tillitsfullt ved nedlegg, og det er raskere og har bedre marginer enn gamle Tourance (uten Next). Banket igjennom Vammensbakkene som fort som jeg maktet i dag, rusten og med passasjer. 1cm. pysestripe står urørt der jeg hadde nærmet meg kanten av dekket mye mer med de gamle. Ser nå at fordekket begynner å slites det også, så må nok byttes ila. sesongen. Men det slites ihvertfall fint.

Det ble bare enn kjapp svingom ut til Holmestrand og hjem igjen, med stopp på Smia MC for en vaffel. Veldig mange klubbmedlemmer innom i dag, så det gikk unna på vaflene ja. Hyggelig å se at det store flertallet har kommet seg på veien igjen.
Fin temperatur gjør også at jeg har fått satt bakdekket mitt på noen små prøver. Tourance Next får bestått, som forventet. Svært tillitsfullt ved nedlegg, og det er raskere og har bedre marginer enn gamle Tourance (uten Next). Banket igjennom Vammensbakkene som fort som jeg maktet i dag, rusten og med passasjer. 1cm. pysestripe står urørt der jeg hadde nærmet meg kanten av dekket mye mer med de gamle. Ser nå at fordekket begynner å slites det også, så må nok byttes ila. sesongen. Men det slites ihvertfall fint.

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)

Ser ut som en fin tur det der... jeg har hørt at man kan kose seg på småturer også

Dere er iallefall velsignet med et nydelig vær der borte.
Selv håper jeg på en kveldstur imorra, etter at jeg har vært til Ride i Bergen med sykkelen til Jr.
Den skal ha 10000 service (lett forsinket), og har jeg litt flaks får jeg testet en BMW også :[-o< ....time will show
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Flanker
- Kontakt:
Flankers rare turer og fjas! - Betalt Østfoldtur (s.24)
Av og til har jeg verdens beste jobb! I dag er en sånn dag... Et møte på Sykehuset Østfold i Fredrikstad sto på menyen, så jeg fløy avgårde på sykkelen kl. 07:45. Kjedelig motorvei nedover for å rekke møtet, men når det var over hadde jeg lagt inn en tur over grensa for å handle litt. Derfor tomme sidevesker med på turen!
Så kl. 12:30 var det lunsj på gamle Svinesund. Betydelig kjøligere og mer grått vær nede ved grensa, men det hindrer ikke inntak av en kebabtallerken...

Så ble det en runde til Nordbysenteret, der det ble handlet inn snus (det viktigste), litt mat, øl og flåtthalsbånd til bikkja ++ Og der sang også årets første tank med bensin på siste verset, så suppe til overkommelige 13,40 svenske dinarer ble fylt på. Deretter ble GPSen satt til «unngå motorvei» og «ta meg hjem». Fikk da mer eller mindre samme ruta hjem som etter turen langs svenskekysten høsten 2013, men denne gangen i langt bedre vær... Skal legge ut ruta senere, men her er det noen svært fine veistrekker med lite trafikk og stort sett 80-soner.
Skrotten er ikke vant til å kjøre MC enda, så jeg måtte ta en liten pause da jeg rullet inn i Akershus etter ca. 8 mil. Da kan man jo ta et bilde:

Styrte som sagt unna E6 og kjørte via Vinterbro før jeg kom meg ut på Rv23 mot Drammen. Ned mot Klokkarstua og Verket, og over til Svelvik med ferga. Hjemme kl. 16, med 202 av ca. 250 km. dekket av jobben, samt fergebilletter. Hurra!

Så kl. 12:30 var det lunsj på gamle Svinesund. Betydelig kjøligere og mer grått vær nede ved grensa, men det hindrer ikke inntak av en kebabtallerken...

Så ble det en runde til Nordbysenteret, der det ble handlet inn snus (det viktigste), litt mat, øl og flåtthalsbånd til bikkja ++ Og der sang også årets første tank med bensin på siste verset, så suppe til overkommelige 13,40 svenske dinarer ble fylt på. Deretter ble GPSen satt til «unngå motorvei» og «ta meg hjem». Fikk da mer eller mindre samme ruta hjem som etter turen langs svenskekysten høsten 2013, men denne gangen i langt bedre vær... Skal legge ut ruta senere, men her er det noen svært fine veistrekker med lite trafikk og stort sett 80-soner.
Skrotten er ikke vant til å kjøre MC enda, så jeg måtte ta en liten pause da jeg rullet inn i Akershus etter ca. 8 mil. Da kan man jo ta et bilde:

Styrte som sagt unna E6 og kjørte via Vinterbro før jeg kom meg ut på Rv23 mot Drammen. Ned mot Klokkarstua og Verket, og over til Svelvik med ferga. Hjemme kl. 16, med 202 av ca. 250 km. dekket av jobben, samt fergebilletter. Hurra!

Sist redigert av Flanker den 12 apr 2015, 11:12, redigert 1 gang totalt.
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
Gårsdagens rute hjem ser slik ut: http://goo.gl/maps/kyT5a" onclick="window.open(this.href);return false;

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Betalt Østfoldtur (s.24)
Nok en betalt Østfoldtur i dag, om enn ikke så morsom som sist uke... Avreise 06:45 hjemmefra, og inn døra igjen kl. 16:00 etter en hektisk dag. Altså snakker vi 120, på E6 straka vegen...
Negativt: Det stinker å kjøre motorveier med MC!
Positivt: Det er faen så mye bedre enn bil
Det blir nok mange sånne turer ned til Fredrikstad frem mot sommerferien, så jeg får vel bare være happy med å få betalt for å kjøre sykkel. Selv om det blir en del kjedelige motorvei-mil utav det!
Forresten en liten vei-anbefaling fra E6 og inn til Fredrikstad, hvis noen andre ikke-innfødte skal den veien: http://goo.gl/maps/50Y4P" onclick="window.open(this.href);return false; - denne biten vei er ganske gøyal, og et kjærkomment avbrekk etter å ha banket på E6 i over en time
Negativt: Det stinker å kjøre motorveier med MC!
Positivt: Det er faen så mye bedre enn bil

Det blir nok mange sånne turer ned til Fredrikstad frem mot sommerferien, så jeg får vel bare være happy med å få betalt for å kjøre sykkel. Selv om det blir en del kjedelige motorvei-mil utav det!
Forresten en liten vei-anbefaling fra E6 og inn til Fredrikstad, hvis noen andre ikke-innfødte skal den veien: http://goo.gl/maps/50Y4P" onclick="window.open(this.href);return false; - denne biten vei er ganske gøyal, og et kjærkomment avbrekk etter å ha banket på E6 i over en time

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Flanker
- Kontakt:
Flankers rare turer og fjas! - Fifty Shades of Hurumlandet
I dag ble det omsider en nytelsestur også, ikke bare til-og-fra jobb! Fruen ville kjøre og været var kanonbra, med nesten +20 og sol fra tilnærmet skyfri himmel
Hun fikk tre alternativer å velge mellom, og falt ned på en runde på Hurum... Nå klarte jeg også å knø meg til å ta med actionkameraet, og sånt blir det film av. Nei, det kan ikke helt måle seg med pornografisk flotte vestlandsveier. Men Østlandet jaggu mye bra å by på det også, og dette er noen av godbitene... I give you: "Fifty Shades of Hurumlandet"
[video]https://vimeo.com/125406047[/video]
Vi kom oss ut døra ca. kl. 15:30 og tasset oss nordover til Drammen langs fjorden. Etter en kort bensinstopp gikk ferden videre mot Røyken, via Grimsrudveien (anbefales) og ned til Holmsbu. Her ble årets første softis inntatt, med jordbærstrø må vite! Masse folk der, og en hel del av dem hadde tenkt det samme som oss og kom på to hjul. Etter middag nr. 2 (softisen var stor) kjørte vi til Filtvedt, en bit vei som egentlig er svært fornøyelig men som nå var forpurret av mye veiarbeid. Flere steder uten asfalt i ett kjørefelt, eller med lysregulering. Så svingene kunne ikke nytes til fulle denne gangen. Og så søndagskjørerne da, som ikke var helt greie å komme forbi med alt veiarbeidet og få strekninger med god nok oversikt...

Ved Sætre ble stopp nr. 2 unnagjort, og jeg fant meg en beleilig brygge å kjøre ut på. Egentlig ikke lov, men men... Vi ble ikke lenge, og kom oss avgårde før noen rakk å kjefte på oss. Så var det straka vegen over til Klokkarstua, ned til Verket og hjem igjen med ferga. Trillet inn hjemme litt før 18:00, og fikk gjort en rask vask av sykkelen - i t-skjorte
Den var passe møkkete etter noen regnbyger i forrige uke. For litt siden impulshandlet jeg en kanne med høytrykksvask på Biltema, og jeg må si den funker flott. Bruker "skumboksen" som fulgte med høyttrykkspyleren, dynker ned sykkelen skikkelig og spyler av igjen med hageslangen. Det eneste som ikke blir helt rent er felgene... Utrolig lettvint måte å "kattevaske" på, når man ikke gidder å styre med vaskehansker og hele kostebinderiet :-)å
122 km. sier triptelleren, og ruta ser sånn ut: http://goo.gl/maps/Niiat" onclick="window.open(this.href);return false;

[video]https://vimeo.com/125406047[/video]
Vi kom oss ut døra ca. kl. 15:30 og tasset oss nordover til Drammen langs fjorden. Etter en kort bensinstopp gikk ferden videre mot Røyken, via Grimsrudveien (anbefales) og ned til Holmsbu. Her ble årets første softis inntatt, med jordbærstrø må vite! Masse folk der, og en hel del av dem hadde tenkt det samme som oss og kom på to hjul. Etter middag nr. 2 (softisen var stor) kjørte vi til Filtvedt, en bit vei som egentlig er svært fornøyelig men som nå var forpurret av mye veiarbeid. Flere steder uten asfalt i ett kjørefelt, eller med lysregulering. Så svingene kunne ikke nytes til fulle denne gangen. Og så søndagskjørerne da, som ikke var helt greie å komme forbi med alt veiarbeidet og få strekninger med god nok oversikt...

Ved Sætre ble stopp nr. 2 unnagjort, og jeg fant meg en beleilig brygge å kjøre ut på. Egentlig ikke lov, men men... Vi ble ikke lenge, og kom oss avgårde før noen rakk å kjefte på oss. Så var det straka vegen over til Klokkarstua, ned til Verket og hjem igjen med ferga. Trillet inn hjemme litt før 18:00, og fikk gjort en rask vask av sykkelen - i t-skjorte

122 km. sier triptelleren, og ruta ser sånn ut: http://goo.gl/maps/Niiat" onclick="window.open(this.href);return false;
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Fifty Shades of Hurumland
Jeg så denne litt sent, men hvordan våger du å passere Østfold uten å avtale et kaffetreff med meg?
Fy skam seg!
Fy skam seg!