DrGreve skrev:Bringisen skrev:Ja er det ikke forunderlig.....det er dem man husker. De som er litt på ytterkanten , dem husker man og skyr som pesten. Etter slike episoder har man lett for å sette alle i samme bås
Jeg tar meg selv i det noen ganger , er nok et par her inne på dette forumet som jeg har dårlige erfaringer med. Er nok uggen og med piggene ute med en gang nicknavnene dukker opp. Akkurat som du sier "en bikkje som husker en slem mann"
Enten tar du deg selv alt for høytidelig, eller så tar du meg for høytidelig. Uansett tar du feil
For jeg regner med at jeg er en av disse nickene, og det var ikke et spørsmål siden jeg ikke bryr meg nevneverdig om svaret.
Dette er en tråd som åpner for subjektive meninger om en motorsykkel. Jeg har piggene ute mot en motorsykkel som er noe av det styggeste jeg har sett som har 2 hjul på. Om det er kong salomo eller jørgen hattemaker som sitter på den sykkelen endrer ikke min mening om sykkelen. Ergo, ikke ta alt som skrives mot din sykkel personlig, det er ikke deg vi diskuterer :)
Eeeeh er det ikke meg du diskuterer nå da , og snakket ikke du høyest om å ikke snakke om person ?
Du trenger ikke å ta deg selv så høytidelig, det vil ikke si at det gjelder deg hver gang jeg snakker negativt :-)å
Jeg og flere her inne har nok helt sikkert fått med seg det irrelevante at du synes GS er det styggeste på jord. Jeg kan herved kvittere for at jeg i alle fall har mottatt budskapet , slik at det for min del ikke trenger å gjentas.
Men hvis det får deg til å føle deg tilfredsstilt , så er det vel bare til å fortsette.
Hva noen mener om utseende er jo noe av det minst viktigste for de fleste skal man tro denne tråden , så hvorfor dette er så ekstremt viktig for deg hadde jo vært litt mer interessant å få høre mer om. Hakk i platen kan lett bli litt kjedelig , synes du ikke ?
Men fortell gjerne mer om hvorfor utseende er ekstremt viktig for deg og utdyp gjerne mer eksakt hva nettopp du synes er vakkert. Ikke nødvendigvis hvilken sykkel du synes er vakker, men hva med detaljene som nettopp du synes er vakkert , det hadde blitt en mye mer interessant diskusjon.
Synes du ikke det er viktigere for din egen del å få fortelle om hva du synes er vakkert og hva du synes gjør en sykkel best, i stedet for å fortelle hva som ikke gjør en sykkel vakker eller best.
En annen ting som hadde vært interessant er hvorfor man kan ha piggene ute mot en
motorsykkel på grunn av at man ikke liker utseende ,
det er interessant.
Tilslutt vil jeg gjerne spørre om det lå noe i dette om at vi ikke skulle diskutere person ? Nå synes jeg at jeg har unngått det i et par innlegg. Det med "å sky hunden" i innlegget som du siterte , var jo skrevet generelt, ingen navn ble nevnt. At du føler deg truffet var jo relativt interessant , selv om jeg ikke legger mer i det. Vi skal jo ikke diskutere personligheter.
Så jeg vet ikke.......skal vi la vær å diskutere person fra nå av, eller
ikke ? Jeg kan la være i denne tråden fra nå av , hvis du vil.
Og som jeg nevnte lenger oppe , jeg har mottatt meldingen din om at du synes GS er det styggeste på jord , den er grei. :-)å
Trenger ikke gjentas for min del , men kom igjen.....fortell hva som er vakkert og hvorfor, hver med på å gjøre tråden interessant