Ducati Scrambler 2015

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Orion
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Bjerknez skrev:For det første så beklager jeg virkelig hvis det er slik du føler det. Ja, jeg har mange sterke meninger (det har jeg alltid hatt, på godt og vondt). Det er vel både min sterke samt min svake side, avhengig av hvem som leser det. Mange har sagt sin ærlige mening om hva dem synes om Street Triplen også og jeg har overhodet ingenting i mot å treffe disse meneskene i virkeligheten i frykt for at dem skal si noe "dritt" om sykkelen min. Det har vel kanskje litt med at jeg har stor selvtillitt med tanke på valget av sykkel jeg har tatt.

Cruiseren jeg hadde var jo heller ikke en sykkel som så veldig mange andre hadde. (faktisk ingen på dette forumet så vidt jeg vet). Men med litt selvironi hvor jeg kaldte den for "slagskip" etc. når jeg kjørte ammens med andre hadde jeg. Jeg tok sykkelen for det den var, ikke noe annet.

Jeg har ikke noe i mot ekstrautstyr på sykler, heller ikke på din. Snarere tvert i mot, men jeg synes denne Scrambleren et såpass kult konsept at jeg ikke ville montert på noe annet enn det som var orginalt, kanskje untatt Kriega løsningen. Men det er MIN mening. MIN mening bør jo i utgangspunktet ikke du bry deg noe som helst om. Jeg kommer med meninger om Scrambler i en post som handler om nettopp Scrambler. Jeg er ikke en person som kun liker å svare i de trådene hvor man ene og alene sier noe som KUN er positivt i forhold til trådstarters synspunkter.

Men når det er sagt så er jeg ikke noe mindre "rasshøl" enn at jeg tar hintet, så jeg skal gjøre et unntak og ikke komme med flere innlegg i denne tråden. Igjen, så beklager jeg hvis mine tilbakemeldinger gjør deg usikker på eget sykkelvalg og eller ettermontering av "feil" ekstrautstyr.

Så da foreslår jeg vi begraver "stridsøksen" med en manneklem. Vertfall intet vondt ment fra min side, for ærlig talt så liker jeg denen Scrambleren samt konseptet veldig godt og jeg gleder meg til å se deg sitte på sykkelen å glise fra øre til øre. jeg kjenner nemlig følelsen og den er ubeskrivelig, uavhengig av hvilket ekrtrautstyr man har påmontert :m
Gjerne jeg som er ekstra mottakelig for andre sine meninger hva gjelder ting jeg eier.

Ønsker ikke du skal slutte å svare i tråden for det. Da er det bedre at jeg slutter å oppdatere.

Uansett: Manneklem accepted, and life goes on. End of discussion. :prf

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Måtte bare svare på denne:

Jeg insisterer at du skal fortsette og poste i denne tråden, for jeg vil gjerne lese mer om denne Scrambleren over en kaffekopp om morgenen. Jeg har overhodet intet stort behov for å svare av den grunn, så jeg skal holde meg borte Orion :thumleft
Jeg vender ikke ryggen til tråden med et surt blikk, men i steden så gir jeg deg en iskald halvliter før jeg går :thumleft

Orion

Legg inn av Orion »

Bjerknez skrev:Måtte bare svare på denne:

Jeg insisterer at du skal fortsette og poste i denne tråden, for jeg vil gjerne lese mer om denne Scrambleren over en kaffekopp om morgenen. Jeg har overhodet intet stort behov for å svare av den grunn, så jeg skal holde meg borte Orion :thumleft
Jeg vender ikke ryggen til tråden med et surt blikk, men i steden så gir jeg deg en iskald halvliter før jeg går :thumleft
Haha, får komme med et siste svar jeg også før tråden vinkles inn på tema igjen.

Har bestemt meg for heller å legge ut Scrambler-stoffet på hjemmesida. Så slipper jeg fyre meg opp på grunn av andre sine meninger. Leste forøvrig editen din i forrige innlegg, og takker selvfølgelig ja til en vaffel og kaffe på Høk. Jeg er forsåvidt enig i at man ikke alltid får et riktig inntrykk av folk på et forum. Så skal bli spennende å se om du er like gal i virkeligheten som du gir uttrykk for på forumet. Edit: Ironi :lol

PS: Buksevann utgår. Og webadressen er fremdeles yellowthunder.no

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Orion, tidligere post lest 2 ganger og notert :thumleft

Men skuffelsen var å ta og føle på når det bare var en logo på siden.... når kan vi forvente at der blir mere innhold? Mener jeg leste at du hadde holdt på å mekke på siden siste tiden?

Note4

Orion

Legg inn av Orion »

LordShaft skrev:Orion, tidligere post lest 2 ganger og notert :thumleft

Men skuffelsen var å ta og føle på når det bare var en logo på siden.... når kan vi forvente at der blir mere innhold? Mener jeg leste at du hadde holdt på å mekke på siden siste tiden?

Note4
Det stemmer Lordshaft. :-) Innholdet kommer 1. april.

Står med liten skrift under logoen på hjemmesida. Skal fyre det opp noen skriftstørrelser, slik at eldre folk får det med seg også.. :roll

Hadde gjerne en dårlig dag i går. Beklager om noen ble brydd av opptøyene..

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Du vet at ingen ting blir tatt seriøst den dagen :knegg

Vi har alle dårlige dager iblant. Da skyter en fra hofta og setter folk på plass. Helt riktig :prf

Jeg håper det ikke er meg du referer til som gammel hehe

Note4
Til mitt forsvar, jeg sitter på mobilen, veldig vanskelig å se at det står 1 april der

Orion

Legg inn av Orion »

LordShaft skrev:Du vet at ingen ting blir tatt seriøst den dagen :knegg

Vi har alle dårlige dager iblant. Da skyter en fra hofta og setter folk på plass. Helt riktig :prf

Jeg håper det ikke er meg du referer til som gammel hehe

Note4
Hehe, dårlig forsøk på ironi siden du ikke fikk det med deg.

Det første man blir blind på er øya. På tide du kjøper deg en blindestokk. :knegg

Tror tekst-størrelsen skal være forstørra nå :thumleft

Brukeravatar
Tommas
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R

Legg inn av Tommas »

Du må ikke slutte å skrive her, orker ikke å fly rundt på andre websider :-)

Og racingutstyr har også et hjem på scrambler, den er jo et lerret som folk kan male hva de vil på!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Tommas skrev:Du må ikke slutte å skrive her, orker ikke å fly rundt på andre websider :-)

Og racingutstyr har også et hjem på scrambler, den er jo et lerret som folk kan male hva de vil på!
Som Tommas sa :janikk :prf

LordShaft
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Orion skrev:
Det første man blir blind på er øya. På tide du kjøper deg en blindestokk. :knegg
Det er dessverre helt feil, blindtarmen er første en er blind på :lol

Note4

Orion

Legg inn av Orion »

LordShaft skrev:
Orion skrev:
Det er dessverre helt feil, blindtarmen er første en er blind på :lol

Note4
:thumleft

Brukeravatar
cosmogs
Motorsykkelen din: Speed Triple RS

Legg inn av cosmogs »

Vært lenge borte fra forumet, og må innrømme at vinterdvalen fra MC tar meg såpass at jeg ikke følger med MC nyheter etc. Desto mer gledelig å få sykkelen på veien igjen og kjenne interessen også for andre MC nyheter atter melde seg. Må bare si at jeg synes denne MC´n og hele konseptet er vanvittig coolt! :thumleft

Interessant nok til at jeg har lest hele tråden. :D

Selv ville jeg klart valgt Urban Enduro, men det er bare min smak.
Kjempegratulerer til dere som har kjøpt, det nærmer seg levering! :prf
2018 Triumph Speed Triple RS (2018 -->)
2014 Triumph Street Triple (2014 - 2018)
1976 Kawasaki Z650 (1987 - 1989)

Orion

Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Tøft!! Ja det er en artig sykkel. Lett å manøvrere og morsom å kjøre. Jeg fikk min rett over påske. Har bestilt førstegangsservice til 4. mai.

Så en rød Scrambler Icon passere meg på Majorstua i begynnelsen på uka, ellers har det vært lite av dem på veien enda.

Dog enig i at Urban Enduro ser rå ut :-)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
Haymaker
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Legg inn av Haymaker »

Morsomt hvor ulik smak man kan ha :-)
For meg er Urban enduro den minst pene.

Full Throttle derimot :thumleft

Svar