Banekjøring...

Har liksom ikke "fått fot" for akkurat det.
Men det har vel mye å gjøre med sykkelen jeg kjører, kanskje...

Har lagt merke til at det er en del som sier nettopp dette, være seg asfaltbane eller MX baner...929rr skrev:Kan jo hennde du hadde blitt hekta vis du hadde prøvd, hadde nok vært morro med KTM´n din også.
For min del begynner jeg og synes gatekjøring har mistet endel av glansen etter og opdage hvor morro det er på bane.
Hehehe..Uansett, så vil det si at sesongen er i gang for din del?929rr skrev: 02 apr 2017, 14:06 Såvidtt vært ute noen småturer med vesla. Litt ny olje og hu var klar.
Fremdeles litt kaldt, så holdt meg unna formye morro i svingene forløbig
Haha..Og der har vi definisjonen på en dødsulykke929rr skrev: 02 apr 2017, 16:48 Ja morro det :-) Artig og kjøre vesla igjen, litt med power en banesyklen. Savna quick skifteren fra banesyklen, noe helt eget og smelle gira inn mens en har rulla dratt helt i bånn. Tror jeg må montere det bå gatesykklen og gitt :-)
Regner med at det er kraft i klipene også, ikke bare tøff look929rr skrev: 23 apr 2017, 17:55
Om ikke annet ser M4 calipperne tøffe ut, blir morsomt og få prøvd de skikklig.
Har disse M4 monoblock i svart - fantastisk følelse og kontroll med langfingern929rr skrev: 23 apr 2017, 17:55 Litt pusling i garasjen i dag, skifta olje, tappa ut frostveske og fylte på med vann på banersyklen, holder seg vel frostfritt inne i garasjen vil jeg tro.
Satt på nye calippere, Brembo M4, skifta bremseveske også bak.
Så var det en runde med låsetråd.
Mer eller mindre klar for sesongstart, blir en tur til vålerbanen i begynelsen av Mai.
Om ikke annet ser M4 calipperne tøffe ut, blir morsomt og få prøvd de skikklig.
Lappeløs resten av sesongen?929rr skrev: 06 aug 2017, 19:23 Lenge siden jeg har posta noe ser jeg, Blitt lite kjøring siste tiden pga litt uflaks i en radarkontroll.
Uffda...