Da er du gjerne litt optimist (eller veldig flink) om du tyner 5000 utav de dekka? Iallefall bakdekketBjerknez skrev:Pirelli diablo corsa. De samme som står på street triple orginalt.Olav K skrev:Hva dekk som står på orginalt da?

Da er du gjerne litt optimist (eller veldig flink) om du tyner 5000 utav de dekka? Iallefall bakdekketBjerknez skrev:Pirelli diablo corsa. De samme som står på street triple orginalt.Olav K skrev:Hva dekk som står på orginalt da?
Har en sikkerhetsmargin på 4.000km. Kan liksom ikke bytte til de nye dekka nå heller synes jeg, så lenge dem er helt nye... :-)åOlav K skrev:Da er du gjerne litt optimist (eller veldig flink) om du tyner 5000 utav de dekka? Iallefall bakdekketBjerknez skrev:Pirelli diablo corsa. De samme som står på street triple orginalt.Olav K skrev:Hva dekk som står på orginalt da?
Bjerknez skrev:Har en sikkerhetsmargin på 4.000km. Kan liksom ikke bytte til de nye dekka nå heller synes jeg, så lenge dem er helt nye... :-)åOlav K skrev:Da er du gjerne litt optimist (eller veldig flink) om du tyner 5000 utav de dekka? Iallefall bakdekketBjerknez skrev:Pirelli diablo corsa. De samme som står på street triple orginalt.Olav K skrev:Hva dekk som står på orginalt da?
Joda... Du har et poeng der altså...Olav K skrev:Bjerknez skrev:Har en sikkerhetsmargin på 4.000km. Kan liksom ikke bytte til de nye dekka nå heller synes jeg, så lenge dem er helt nye... :-)åOlav K skrev:Da er du gjerne litt optimist (eller veldig flink) om du tyner 5000 utav de dekka? Iallefall bakdekketBjerknez skrev:Pirelli diablo corsa. De samme som står på street triple orginalt.Olav K skrev:Hva dekk som står på orginalt da?
Det blir et sjangsespill, selv bytta jeg ut "halvferdige" PR4 før langturen nå, men har de på lager, til slutten av sesongen. Regner med jeg får bruk for dem da![]()
Er utrolig kjedelig å gå tom for gummi når du er underveis.
Så du kan evt skifte tilbake til Diablo Corsa dekka igjen og tyne de siste km utav dem når Angel GT har gjort sitt!?
De Corsa dekkene er desverre kjent for å slites fort, så har nok ikke noe med det å gjøre, i stor grad vertfall. De holdt ikke mer enn litt under 6.000 på Streeten heller.RuneMC skrev:5000 km bare på bakdekkog 98 bensin!? Skjønner at sånne über-sports-motorraden krever litt ekstra i driftsbudsjett
Mitt Anakee2 bakdekk hadde 17 200 km på telleren da jeg skiftet i helgen, og da kunne jeg tynt det et par tusen til - men så er det bare 70 gamp som sliter på det da...
Men så er de Diablo dekka noe skikkelig "rubbish" når det kommer til holdbarhet da. Er ikke noe som kommer frivillig på syklene mine igjen, iallefall. Men 17000 på et bakdekk høres veldig bra ut, det skjer nok ikke på noen streetfighter eller RR sykkelRuneMC skrev:5000 km bare på bakdekkog 98 bensin!? Skjønner at sånne über-sports-motorraden krever litt ekstra i driftsbudsjett
Mitt Anakee2 bakdekk hadde 17 200 km på telleren da jeg skiftet i helgen, og da kunne jeg tynt det et par tusen til - men så er det bare 70 gamp som sliter på det da...
Det er ikke bare fronten som er bøllete på den sykkern der for å si det sånnfreddy123 skrev:må si jeg liker den bøllete fronten på den herog det hjelper jo at du er flink med bilderedigering også da, hvilket program bruker du ?
skal du til grava imorgen eller blir det innsparing av km til sommertur![]()
Da får jeg satse på noen hete dager når jeg skal ut på tur. Kommer regnet ås tar jeg det pent uansettmammut89 skrev:på vått og kaldt er de pirelli rosso corsa dekka no møkk. Men når det er 28c og sol så kan du lett ha hjulløft ut av svingen med de
Etter et par rundt på rudskogen:
Takk for det kalleklovnkalleklovn skrev:Gratulerer med ny og vakker sykkel![]()
Vi sees snart på veien.
Haha. Vi får se om vi klarer å holde oss innenfor en rimelighetens grenserBjerknez skrev:Takk for det kalleklovnkalleklovn skrev:Gratulerer med ny og vakker sykkel![]()
Vi sees snart på veien.
![]()
Denne skal jeg alltid kjøre i fartsgrensen med og jeg opptrer som sagt alltid aktsomt i trafikken
Det klarer vi nokkalleklovn skrev:Haha. Vi får se om vi klarer å holde oss innenfor en rimelighetens grenserBjerknez skrev:Takk for det kalleklovnkalleklovn skrev:Gratulerer med ny og vakker sykkel![]()
Vi sees snart på veien.
![]()
Denne skal jeg alltid kjøre i fartsgrensen med og jeg opptrer som sagt alltid aktsomt i trafikkenKos deg!
Glemte å svare på denneToven skrev:Når hopper du på karbon toget da?![]()
Takketakkkalleklovn skrev:God tur!
Du har helt rett i det OlavK. Ofte kommer jeg hjem med over halvparten av klærne ubrukt, men så lenge jeg sendte det oppover som pakke så tok jeg i litt ekstraOlav K skrev:Det er egentlig utrolig lite man trenger på tur? Jeg drog med for mye, og når jeg kjøpte en ny tankveske i Neukirchen måtte jeg ha enda mer på hekken. Så mesteparten av turen kjørte jeg med 30+20+(2×10)Kriega vesker bakpå.
Det gikk helt greit, men mye tid går med til å stroppe alt sammen.
Finnes mer egnede løsninger for langturer.