Mvh. Nordlendingen
Flott tur og artig bilde fra ferjaDexter skrev: Fin tur egentlig, men man må starte tidligere og ha tid til småveiene. E6 er pyton...
Det ble 460km på meg i går.
Oppfordring!AJ skrev:Flott tur og artig bilde fra ferjaDexter skrev: Fin tur egentlig, men man må starte tidligere og ha tid til småveiene. E6 er pyton...
Det ble 460km på meg i går.![]()
Og helt enig; E6 er kjedelige greier... blir nok en stund til neste gang, ja...
Egentlig kan du ta nesten hva som helst av andre veierErling skrev:Oppfordring!AJ skrev:Flott tur og artig bilde fra ferjaDexter skrev: Fin tur egentlig, men man må starte tidligere og ha tid til småveiene. E6 er pyton...
Det ble 460km på meg i går.![]()
Og helt enig; E6 er kjedelige greier... blir nok en stund til neste gang, ja...![]()
Jeg er også lite kjent i Østfold.
Så kanskje det er noen her inne, som kan tipse oss om gode svingveier til og fra Sverige, som ett alternativ til kjedelige men effektive E6 i Østfold?
tja, for en som er kjent i Østfold, var vel dette ett helt greit veiforslag.. ... jeg er ikke så mye klokereOleB skrev:
Egentlig kan du ta nesten hva som helst av andre veier![]()
Kommer man fra nord kan det jo være en ide å ta veien på yttersiden av E6 sørover - følge kysten - og kanskje ta indre på vei hjem. MYE gode mc-veier "på innsiden"
Erling skrev:tja, for en som er kjent i Østfold, var vel dette ett helt greit veiforslag.. ... jeg er ikke så mye klokereOleB skrev:
Kommer man fra nord kan det jo være en ide å ta veien på yttersiden av E6 sørover - følge kysten - og kanskje ta indre på vei hjem. MYE gode mc-veier "på innsiden"
Du, Makro, Benny, Mrs. Lee og Guro78 får slenge dere med neste gang. Og Evike, Bimma og SoloTwin - og gjerne enda flere MC-damer[/b]Snill Vaffel skrev:Så gøy
hehe, erd etikke så deilig å være sånn?AJ skrev:Du, Makro, Benny, Mrs. Lee og Guro78 får slenge dere med neste gang. Og Evike, Bimma og SoloTwin - og gjerne enda flere MC-damer[/b]Snill Vaffel skrev:Så gøyKanskje til og med cbrdama, men det blir vel kanskje for langt å dra fra Trøndelagen...
![]()
Uansett så hadde dette blitt en fin gjeng å være på MC-tur med, sku' je mene
takk for tipset :-)OleB skrev:Erling skrev:tja, for en som er kjent i Østfold, var vel dette ett helt greit veiforslag.. ... jeg er ikke så mye klokereOleB skrev:
kunne tenke meg å foreslå noe sånt som dette:
http://maps.google.no/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Helt bevisst, jaErling skrev:ikke så lite selektiv nå AJAJ skrev:Du, Makro, Benny, Mrs. Lee og Guro78 får slenge dere med neste gang. Og Evike, Bimma og SoloTwin - og gjerne enda flere MC-damer[/b]Snill Vaffel skrev:Så gøyKanskje til og med cbrdama, men det blir vel kanskje for langt å dra fra Trøndelagen...
![]()
Uansett så hadde dette blitt en fin gjeng å være på MC-tur med, sku' je mene