du kan være glad du ikke var derDexter skrev:Næh, så ikke noe gøy ut![]()
![]()
![]()
Det er jo det jeg prøver å være...OleB skrev:du kan være glad du ikke var derDexter skrev:Næh, så ikke noe gøy ut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
7: Godtvoksen m/frueGlobe skrev:Fint om dere kan hjelpe meg med å telle syklene og skrive inn brukernavn i rekkefølgen vi har ut fra XY-stasjonen i Jevnaker.
1:
2:
3:
osv..
skriv inn nummer og "navn" på de dere kjenner igjen, så skal jeg fa satt det inn i videoen.
He, he det blei itteno fårikål på oss den kvelden.mekkern skrev:som jeg har sagt til andre:pass på for sauer i kveldinga fra skaret ned til sylling-deilig med varm asfalt for ullhuene...
På vei hjem på søndag kom det en flokk "soon-to-be-fårikål" ned ei skråning på toppen av SollihøgdaRottenikken skrev:He, he det blei itteno fårikål på oss den kvelden.mekkern skrev:som jeg har sagt til andre:pass på for sauer i kveldinga fra skaret ned til sylling-deilig med varm asfalt for ullhuene...
Må bare si at vi er heldige og meget godt fornøyd med å ha dyktige folk som bl.a. Globe med på MCsiden.no laget.Misha skrev:Kjempeflott film, Globe! Blir jo knallbra med HD!![]()
Du må ha brukt noen kveldsstunder for å redigere den der :=D>