Om dere har lyst, kan dere følge bloggen mine inne på Bikeport der jeg kommer til å fortelle hvordan det går med meg og det nye leketøyet mitt på banen
Ingenting er som et skikkelig dirty tricks når man bremser seg forbi soperen fremfor seg på inneren og sier "titten tei" med en sky av knister!
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Siden MaxTron ikke har en sånn moderne mobiltelefon (i følge han selv),får han ikke oppdatert siden sin her inne og jeg tok på meg gjerne oppgaven med videreformidling slik at vi kan følge hans ferd nordover.
Han hadde planer om å være med på RoadTripen og han gjennomfører siden han allerede har tatt ut ferie i denne perioden.
Denne kom i går kveld:
Veit ikke om det er interessant, eller om du vil ha meldinger på den her måten, men er bære dæ at de aktive æ har nr til, så her kommer dagens lille rapport frå MCsidens meget amputerte RoadTrip: Bør vel ta med at æ ikke gidda å kjøre i går siden det vart grisver, "håpa det skoll bli likar i mårra" så tok ett par-5 rolige øl med de få som va att, og va på luftmadrassen med ørepropper og sovemaske før kl12. Var oppatt litt over 8, fordi æ måtte.. Tok en solid frokost, og satt og venta på at det skulle slutte å regne, det letta litt etter 10, men når regnet forsvann så kom selvfølgelig knotten:-(. Uansett, var på veien litt før 12, da var det nesten opphold. Kjørte først til Namsos, der ringte æ en tidligere kollega som har blitt ufør etter en sykehustabbe, åt middag med han i Rørvik, ble sittende ei stund å snakke om gamle "bragder" og gamle kolleger og hva de gjorde no. Så no sitt æ på Vennesund camping 4 mil sør for Brønnøysund. Er fortsatt solbrent siden lørdag. Vart bære 25mil i dag. Blir 1 Calsberg og litt peamøtter til kvelds, på får vi sjå om mårradagen blir mere produktiv.
Hilsen MaxTron.
Denne kom nå i morrest:
Har nettopp snakka med Teia no, det va vist bra meldinga for resten at uken.
MaxTron
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Detta liker vi!
Håper han tar noen bilder underveis, da...
Satser på at han gjør det
Er på siste ferga før sandnessjøen, min andre ferge i dag, bomma med nesten en time på den forrige etter en handletur på Europris i Brønnøysund der det klok av skade ble kjøpt inn både før og etter-solkrem:) Det ble også handlet ny sovemaske da strekket på den gamle røk i går kveld. Sovemaske må man jo ha i "the land of the midnightsun". I dag var det 18 grader og lettskyet da æ kom ut av hytta i halv 9 tida, no er det 20 og strålende sol:-)
Ser til at han stortrives på tur
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil