Anytimetor2502 skrev:Ser frem til å få tatt sykkelen din nærmere i øyesyn, Morten.
Har bestandig hatt et godt øye til BMW.

Anytimetor2502 skrev:Ser frem til å få tatt sykkelen din nærmere i øyesyn, Morten.
Har bestandig hatt et godt øye til BMW.
Planlegger en tur på dine trakter i nær fremtid , skal innom Fam.Evike og noen kompiser på turen ned til Larvik.SuperMorten skrev:Anytimetor2502 skrev:Ser frem til å få tatt sykkelen din nærmere i øyesyn, Morten.
Har bestandig hatt et godt øye til BMW.Er vel en gammel favoritt hos meg også. Kanskje en av de litt "kjedelige", men det var bare helt til jeg satte meg på den
Nedia slettes ikke uhøflig..... Har ikke helt sikra når dette blir, mange hensyn å ta, kommer an på .SuperMorten skrev:Skikkelig uhøflig av meg å ikke svare her. Du er selvsagt velkommen innom om du skulle være på disse trakter
I går surret jeg rundt i hovedstaden. Fryktelig varmt når man er kledd for landeveien. I et lyskryss ser jeg at kjørecomputeren sier ett eller annet om olje, og jeg banner stille for meg selv. Hver gang jeg stopper skjer dette. Jeg går av sykkelen og ser etter, og konkluderer med at nivået ihvertfall er bra. Kanskje det er tid for oljeskift? Men jeg har kjørt knapt 2000 siden jeg fikk den forrige torsdag. Uansett, lettere irritert dro jeg på jobb, og besøkte for første gang BMW-motorrad sine nettsider, som lot meg laste ned owners-manual helt lovlig. Du verden for en service. Imponert. Er vant til at sånn finnes på litt lyssky piratkopi sider.. Etter å ha lastet ned, og bladd igjennom 172 sider i pdf, fikk jeg svaret. Det er bare informasjon om at oljenivå er OKrop
Sent from my GT-I9300
Du er selvsagt kjent med at hele delekatalogen til ALLE BMW ligger ute også...?SuperMorten skrev:
...og besøkte for første gang BMW-motorrad sine nettsider, som lot meg laste ned owners-manual helt lovlig. Du verden for en service. Imponert. Er vant til at sånn finnes på litt lyssky piratkopi sider..
Har nok ikke prøvd Tiger nei.. Ny sykkel..?!! Da tror jeg kjerringa haddeojda skrev:Spiller vel ingen rolle det![]()
Synsk som jeg er, så sier jeg du har prøvet Tiger i helgen![]()
Så da blir det vel ny sykkel snart![]()
Hvordan i helvete visste jeg det![]()
![]()
Skjønte det. BusaTrond fikk lov til å holde hjelmen min mens jeg parkerte. Har ingen speiler å henge den på lenger..ojda skrev:FaanMåtte bare ta en råsjangs da jeg
så hjelmen din på setet tilBusaTrond
Har Nansen satt sine sporSuperMorten skrev:I morgen blir det ut å jakte på et nytt fordekk. Det må på i morgen. Siste dagers 2000 km har tatt knekken på det lille som var igjen. Kjører ikke en meter uten å ha byttet dekk. Noen forslag om hvem som har i Tønsberg/Horten området? Kommer til å høre med Speed ihvertfall..
Forøvrig kjenner jeg at det var godt med en alkoholfri kveldSier ikke mer. :-)å
Nansen er tom..Carpa skrev:Har Nansen satt sine sporSuperMorten skrev:I morgen blir det ut å jakte på et nytt fordekk. Det må på i morgen. Siste dagers 2000 km har tatt knekken på det lille som var igjen. Kjører ikke en meter uten å ha byttet dekk. Noen forslag om hvem som har i Tønsberg/Horten området? Kommer til å høre med Speed ihvertfall..
Forøvrig kjenner jeg at det var godt med en alkoholfri kveldSier ikke mer. :-)å