LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
-
- Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig
Re: LordShaft - *DTC fungerer, å takk gud for det!*
Det er herlig med noe teknikk ja... Husker veldig godt første gangen ABSen slo inn på noen trikkeskinner i Oslo sentrum. Det var også den gangen godt med litt hjelp......
Tror virkelig på at det er greit å prøve ut hvordan teknikken virker, og i tillegg godt at det gikk fint med deg og nygliset!
Tror virkelig på at det er greit å prøve ut hvordan teknikken virker, og i tillegg godt at det gikk fint med deg og nygliset!
I don`t care about little things.....
- bshagen
- Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Det er såpass ja! Da er jo poenget med Taylormade borte egentlig.

Godt å se at DTC funker og da, og at det er et system du kan stole på!
Hvilken mode var du i?

Hvilken mode var du i?
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Det føltes nok kanskje litt mere dramatisk enn det så ut. Men helt utrolig digg å kjenne at tingene fungerer. Å tror det er veldig viktig å teste ut elektronikken. Så en er litt forberedt når ting skjer.Welshen skrev:Det er herlig med noe teknikk ja... Husker veldig godt første gangen ABSen slo inn på noen trikkeskinner i Oslo sentrum. Det var også den gangen godt med litt hjelp......
Har jo selv lekt meg på vinterstid med bil, nettopp for å vite hvordan ting fungerer der

Hadde lenge i tankene å kjøpe dette anlegget. Men jeg har som kriterier at anlegget skal være godkjent til bruk på rudskogen og nedover i europabshagen skrev:Det er såpass ja! Da er jo poenget med Taylormade borte egentlig.![]()
Hvilken mode var du i?

Akrapovic sin shorty pipe virker som bråker enda mer enn Taylormade'en. Men du får ikke den fine lyden med kort anlegg syns jeg.
Det skal sies at den lange potten ser sinnsykt mye fetere ut i virkeligheten enn på bilder

- bshagen
Du kjøper det samme anlegget som er på HP4 omtrent? Jeg syns det ser veldig bra ut egentlig, har ikke noe i mot store potter. Hehe. 

-
- Kontakt:

Dette er det jeg har kjøpt. Det som står på hp4 er like stort, men har liten katalysator (for å være godkjent) og har spesial potte. Design samarbeid mellom akrapovic og BMW... det anlegget koster bare 19.500,- så ble ikke akkurat kjempe aktuelt å gå for det :-#
Jeg kjøpte mitt fra http://www.morepowerracing.com" onclick="window.open(this.href);return false; og måtte ut med 1215,- dollar ink frakt.

Sendt med Note2
- bshagen
Helt rått!
Regner med at du slenger ut et par videoer på youtube når du har fått det montert? :-)

Regner med at du slenger ut et par videoer på youtube når du har fått det montert? :-)
-
- Kontakt:
Det kommer nok mange filmer framover når ny anlegget er på plass
Kan ikke få sagt nok hvor jeg gleder meg

Kan ikke få sagt nok hvor jeg gleder meg

- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Det er en deilig følelse når DTC'n eller i mitt tilfelle ATC'n kikker inn,
og du vet med 100% sikkerhet at om det ikke hadde vert for den
hadde det ligget plastikk for 10.000'er av kroner spredd utover asfalten :-)å
I mitt tilfelle var det i en rundkjøring, ikke lenge etter at jeg hadde
fått nysykkelen
Jeg plasserer TC hakket forran ABS, bremsing er lettere å
forutse og gjøre noe med selv. Men for all del,
Ole Brumm sier jatakk begge deler
fått nysykkelen

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
-
- Kontakt:
Ja jeg er levende overbevist om at dette hadde resultert i totalvraking av kåpedeler om det ikke var for DTC :-#ojda skrev:Det er en deilig følelse når DTC'n eller i mitt tilfelle ATC'n kikker inn,
fått nysykkelen![]()
Jeg kommer aldri til å si (igjen) at verken DTC eller ABS er tull å ha på sykkel

Må bare si at sykkelen din ser fantastisk ut!
Men må si at du er GAL som kjører en slik sykkel når knapt isen er vekke fra veien...
Men må si at du er GAL som kjører en slik sykkel når knapt isen er vekke fra veien...

Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Kontakt:
Jeg kjører heller en slik sykkel når forholdene er slik enn en sykkel uten alle hjelpemidleneMH434 skrev:Må bare si at sykkelen din ser fantastisk ut!

Har du kjøpt helt ny sykkel, så er lysten etter å kjøre langt høyere enn fornuften. Har vært veldig bra vær og forhold i bergen den siste tiden. Som gjør at det er ytterst få plasser en opplever slikt. Men klart, en må være forsiktig.
Det er sant! Er nok en fare for at jeg og hadde tatt meg en tur om sykkelen var klarLordShaft skrev:Jeg kjører heller en slik sykkel når forholdene er slik enn en sykkel uten alle hjelpemidleneMH434 skrev:Må bare si at sykkelen din ser fantastisk ut!
Men må si at du er GAL som kjører en slik sykkel når knapt isen er vekke fra veien...Det er jeg ikke i tvil om i dag :[-o<
Har du kjøpt helt ny sykkel, så er lysten etter å kjøre langt høyere enn fornuften. Har vært veldig bra vær og forhold i bergen den siste tiden. Som gjør at det er ytterst få plasser en opplever slikt. Men klart, en må være forsiktig.

Nå er det jo meldt flott vær fremover, så begynner å bli utålmodig

-
- Kontakt:
Det er endelig et jævlig grisevær i bergen. Det pissregner noe helt sjukt. Å skal gjøre det i 5 dager i følge værmeldingene. Noe jeg bare ønsker velkommen. Få spylt vekk alt som heter svevestøv og saltrester.
Kan gi seg til neste helg, kjenner jeg vestlandet rett så har vi det vel gående i 2 måneder i strekk når det først kommer

Kan gi seg til neste helg, kjenner jeg vestlandet rett så har vi det vel gående i 2 måneder i strekk når det først kommer

Jeg og ønsker regnet som skal komme idag og imorgen velkommen!LordShaft skrev:Det er endelig et jævlig grisevær i bergen. Det pissregner noe helt sjukt. Å skal gjøre det i 5 dager i følge værmeldingene. Noe jeg bare ønsker velkommen. Få spylt vekk alt som heter svevestøv og saltrester.![]()
Får håpe du slipper å sitte inne i ukesvis... Men dårlig vær er jo typisk når en har kjøpt sykkel eller bil..

-
- Kontakt:
Hehehe ja er karma som hopper opp å biter en i ræva. Blir det for ille, kjører jeg etter fineværet. Blir helt uaktuelt å gå lengre tider uten å kjøre sykkel
Blir det bra på østlandet får jeg ta meg noen langfri turer over fjellene og besøke venner jeg ikke har sett på en stund ehehe

Blir det bra på østlandet får jeg ta meg noen langfri turer over fjellene og besøke venner jeg ikke har sett på en stund ehehe