Takker

Takker
Ta og mål om usb laderen trekker noe strøm uten belastning.Domino skrev: 12 feb 2021, 12:09 Nei, det er USB-uttak i "foten". Så en 20 cm USB-kabel vil nok passe perfekt. Også legger man opp 12V direkte fra batteriet med sikring.
Gratulerer! Dette blir bra. Stor mancave og greier:)HeHy skrev:Mitt første hus
Takk, takk. Å jadda, her er det 60 kvadrat garasje, så det blir plass til motorsyklene og verksted. Kanskje til og med en bil, hvem vet...kjellv skrev:Gratulerer! Dette blir bra. Stor mancave og greier:)HeHy skrev:Mitt første hus
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Du må komme tilbake med liten anmeldelse av lyden på disse, når du har fått testet de. Jeg har selv vurdert en av Bold'versjonene til Cardio,Canutus skrev: 15 feb 2021, 15:09 Nå har jeg "vurdert" å kjøpe 45mm JBL sett til Cardo'en siden de kom på markedet, og i går klarte jeg endelig å trykke på "KJØP" knappen. Så la eg like godt med ett feste med fast bom-mic, som jeg kan ha på ski/skuterhjelmen (og kansje guttungen syns det er kult når han skal lære å sykle). Litt skeptisk til om jeg vinner så mye, men kan jo ikke "lure" inn evigheten heller, så må jo bare prøve.
Da er vi i samme båt, jeg har kikket lenge på oppgradering til Sena 20s Evo, og idag bestilte jeg disse: https://nstgardermoen.no/shop/product/4 ... earch=senaCanutus skrev: 15 feb 2021, 15:09 Nå har jeg "vurdert" å kjøpe 45mm JBL sett til Cardo'en siden de kom på markedet, og i går klarte jeg endelig å trykke på "KJØP" knappen. Så la eg like godt med ett feste med fast bom-mic, som jeg kan ha på ski/skuterhjelmen (og kansje guttungen syns det er kult når han skal lære å sykle). Litt skeptisk til om jeg vinner så mye, men kan jo ikke "lure" inn evigheten heller, så må jo bare prøve.
Ligner på det jeg har av merket SeaToSummit. "Comfort PLUS" strl. L.kaiu skrev: 17 feb 2021, 18:23 Nytt liggeunderlag. Etter 3 uker i 2020 på det gamle var det verdt 1600 kr for ett nytt. Bare testet hjemme, men enorm forskjell (gamle til høyre) og mye mindre. Ser fram til våren![]()