http://tinyurl.com/kyg5bl6

Han roter da ikke så fæltevike skrev:Rydder bort etter Tor2502 som har vært innom for kake og kaffe. Veldig koselig!
Åneida, alt håp er ikke ute av den grunn.Snikendeugle skrev:Venter venter på oppkjøring i morgen klokken 11:40.. tikk takk tikk takk
Om det ikke går bra DENNE gangen, da er alt håp ute
Håper seriøst der ikke er en sammenheng mellom disse to trådene.Toalmar skrev:Har vært på en fin tur opp Snauedalen og satt ut saltstein til sauene.
God tur da SuperMorten.SuperMorten skrev:Frokost på Color Magic![]()
Dessverre var det bare en weekendtur med frue og barn. Uten MC. Hesten innfrir til de grader, og kastet veldig lange blikk etter alle som salet opp og satte kursen sørover og mot Alpene da vi var i Kiel.knutk skrev:God tur da SuperMorten.SuperMorten skrev:Frokost på Color Magic![]()
Håper den nye hesten infrir dine forventninger.
Min fulle sympati.SuperMorten skrev: Dessverre var det bare en weekendtur med frue og barn. Uten MC. Hesten innfrir til de grader, og kastet veldig lange blikk etter alle som salet opp og satte kursen sørover og mot Alpene da vi var i Kiel.
SuperMorten skrev:Dessverre var det bare en weekendtur med frue og barn. Uten MC. Hesten innfrir til de grader, og kastet veldig lange blikk etter alle som salet opp og satte kursen sørover og mot Alpene da vi var i Kiel.knutk skrev:God tur da SuperMorten.SuperMorten skrev:Frokost på Color Magic![]()
Håper den nye hesten infrir dine forventninger.
Sent from my GT-I9300
Hadde teamlederen min sagt ja til mer ferieavvikling, så skulle jeg GJERNE vært med, til tross for at jeg er et kvinnfolkojda skrev: Du tar feil ferge SuperMorten
På Fredag tar jeg SuperSpeed II, Det gidder selvfølgelig ikke
kvinnfolka bli med påÅ vips
en to ukers ferie i Alpene