
Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Sykkelen min kommer til å bli god som ny igjen innen sommeren er over. En kompis skal hjelpe meg å bytte motordekselet og sidekåpen samt plastikken under bytter jeg selv. Dette er nok bare noen skruer vil jeg tro. Kun kosmetiske skader som ikek haster så veldig. Blir ikke veldig prioritert, men vil bli tatt fortløpende. Så lenge sykkelen er i tipp topp stand ellers så haster det ikke 

- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Jeg har en sykkel som ikke blir noe penere om jeg så henger opp julekuler, engler og kurver og fandens oldemor ... og det man ellers henger i trærne.
Du har jo en sykkel som i utgangspunktet ser bra ut.
Du har jo en sykkel som i utgangspunktet ser bra ut.
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Ja, det er jo en klin ny sykkel, og den skal jo ikke ha noen riper og stygge merkerjhn skrev:Jeg har en sykkel som ikke blir noe penere om jeg så henger opp julekuler, engler og kurver og fandens oldemor ... og det man ellers henger i trærne.
Du har jo en sykkel som i utgangspunktet ser bra ut.

- thewiz
- Innlegg: 637
- Registrert: 01 apr 2013, 16:32
- Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
- Bosted: Trondheim
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Fortsatt ute å kjører Bjerknez? Så ikke meldingen din før nå 

-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Kjører snart. 

- tor2502
- Innlegg: 545
- Registrert: 19 mar 2013, 00:23
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
- Bosted: Holmestrand
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R WOW!!
Bjerknez var innom idag med sin nyerverva sorte BMW s1000r (bomerang rapido)
Hyggelig besøk , måtte jo benytte sjangsen på å fått sparka skikkelig i dekka på den og tatt den på en liten spinnoff i nabolaget , skulle jo ned til Biltilsynet i Drøbak med en legeerklæring for fornyelse av KL2.
Det var en morsom sykkel , og for en motor ai ai ai, bremser = fantastisk det samme med demperne foran, bakdemper ville jeg hatt litt mykere med overall så var dette en super sykkel, sete var over all forventning hadde trodd det var hardere.
leken og lett sykkel, den gjør akkurat det den skal, det du forteller den at den skal.
Må igjen rose BMW som en fantastisk motor.
i Tunnell hadde jeg ønsket meg litt bedre lys på nærlys , men det har nok mest med at jeg har HID på nærlyset på min som gir 3-4 ganger bedre lys enn exenon(55w pære).
Som jeg har sagt utrykkelig til OB, nå er du der du skal være på sykkelfronten.
motoren har flott moment over hele registret, jeg var ikke over 6000, men skal eksplodere når man passerer 7000 iflg OB.
Nå er jeg litt forvent med godt moment har 155-160nm på vrod, men dette var virkelig en morsom opplevelse.
Har også prøvd bmw r1000rr, men ville mye heller hatt s1000r, for meg er det en mye bedre sykkel.
hadde vel ca 120 over en hump jeg vet om der de har gravd over veien og asfaltert igjen.
veldig bra sykkel overall.
Kunne godt tenkt meg en slik men da hadde det blitt som nr2 sykkel, er i farta på en HD ultra limited 2013/2014 eller 2015 modell,
eller buss som de kaller den på fagspråket.
Med en slik sykkel, måtte jeg nok tatt meg i nakken og tviholdt på sertifikatet . :) Ellers hadde det nok blitt indratt relativt kjapt kan jeg tenke meg.
Tar meg veldig gjerne en tur på den en annen gang, helt klart.
Hyggelig besøk , måtte jo benytte sjangsen på å fått sparka skikkelig i dekka på den og tatt den på en liten spinnoff i nabolaget , skulle jo ned til Biltilsynet i Drøbak med en legeerklæring for fornyelse av KL2.
Det var en morsom sykkel , og for en motor ai ai ai, bremser = fantastisk det samme med demperne foran, bakdemper ville jeg hatt litt mykere med overall så var dette en super sykkel, sete var over all forventning hadde trodd det var hardere.
leken og lett sykkel, den gjør akkurat det den skal, det du forteller den at den skal.
Må igjen rose BMW som en fantastisk motor.
i Tunnell hadde jeg ønsket meg litt bedre lys på nærlys , men det har nok mest med at jeg har HID på nærlyset på min som gir 3-4 ganger bedre lys enn exenon(55w pære).
Som jeg har sagt utrykkelig til OB, nå er du der du skal være på sykkelfronten.
motoren har flott moment over hele registret, jeg var ikke over 6000, men skal eksplodere når man passerer 7000 iflg OB.
Nå er jeg litt forvent med godt moment har 155-160nm på vrod, men dette var virkelig en morsom opplevelse.
Har også prøvd bmw r1000rr, men ville mye heller hatt s1000r, for meg er det en mye bedre sykkel.
hadde vel ca 120 over en hump jeg vet om der de har gravd over veien og asfaltert igjen.
veldig bra sykkel overall.
Kunne godt tenkt meg en slik men da hadde det blitt som nr2 sykkel, er i farta på en HD ultra limited 2013/2014 eller 2015 modell,
eller buss som de kaller den på fagspråket.
Med en slik sykkel, måtte jeg nok tatt meg i nakken og tviholdt på sertifikatet . :) Ellers hadde det nok blitt indratt relativt kjapt kan jeg tenke meg.
Tar meg veldig gjerne en tur på den en annen gang, helt klart.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Hehe, hyggelig å høre at du likte sykkelen tor2502
Ja, dette er uten tvil en brutal sykkel og det at du ikke hadde den over 6.000rpm og samtidig foretok flere forbikjøringer uten problemer sier jo bare hvor mye krefter som faktisk er igjen som kan brukes. Ingen tvil om at dette er en morsom motor. Alle sykler har dog sine svakheter og selv om svakhetene til denne BMW'en er å regne som luksusproblemer så er det noen få. Altså ut fra hva jeg er vant til fra før. Det ene er at man rett og slett at man ikke sitter like forankret til sykkelen som man gjorde på Street Triple'n. Føler jeg sitter der som et slips når jeg drar på. Dette kan kanskje fikses med noen pads på tanken slik at jeg får litt mer "feste". Den er ikke like "svingvillig" (lett og kjøre, legge ned i svinger) og må jobbes litt mer med, uten at jeg ser dte som et stort problem. Bare en vanesak. Kreftene er rett og slett overdådige. De eneste gangene jeg synes man får bruk for kreftene er når man drar på litt forbi biler etc. på E6 i allerede høye hastigheter. Da er den virkelig helt fantastisk. Til vanlig landeveiskjøring samt aktiv kjøring i svinger så er jeg ganske overbevist om at Street Triplen har et lite forsprang....faktisk.
Lyden er litt sånn "så där". Fin lyd i sitt segment, men føles mer anstrengt enn lyden i Street'en. Street'en hadde rett og slett super lyd og selv ved maks rpm så føltes det som om den ville ha meg til å gi mer. Men bortsett fra det, så er dette en super sykkel. Virkelig et monster av en maskin.
_________
Når det er sagt, så fikk jeg jo også prøve sykkelen til tor2502. Den "berømte" og superflotte V-Rode'n som det ikke skal finnes maken til i Norge. Det var mildt sagt helt jævlig uvant å kjøre en slik sykkel igjen og det var såpass uvant at jeg ikke klarte og holde balansen til tider under sagte kjøring. Disse syklene er uansett ikke sammenlignbare over hodet, men allikevel. Uvant å sitte med beina forran meg igjen.
Motoren i V-Rod'en er jo helt konge og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har til gode og høre en sykkel som leverer råere lyd enn denne. Her snakker vi ikke buldrete twin lyd slik jeg hadde i min gamle cruiser men en super raffinert og fantastisk "porshe lyd" som rett og slett bare må oppleves. En helt utrolig feit lyd. Ferdig snakka! Nå var det nok langt fra samme drag i denne som S1000R, men fy faen som den går allikevel. En kanonflott "sports cruiser". Bremsene var så som så og beit ikke like bra som de på S1000R'en men det har nok med vekt etc. å gjøre muligens.
Rett og slett en skikkelig gjennomført sykkel som fremstår som 100% strøken. Ingen tvil om at dette er et påkostet vidunder av et maskineri. Jeg bare sier det folkens. Hvis dere får muligheten, samt får lov, så prøv denen sykkelen for lyden sin skyld. Fy faen for en rå lyd! Nevnte jeg lyden?
Takk for besøket Tor2502. Ble ikke noe kaffeservering hos deg i dag, men jeg fikk kaffe hos Cutless så det gikk bra
Vi snakkes!
EDIT:
At den "eksploderer" over 7.000rpm var nok en missforståelse eller kanskje en overdrivelse men det skjer langt mer over 6.000rpm enn under for å si det sånn. Å dra denne sykkelen til sperra er jo bare noe man gjør for show off. man kan fint kjøre seg religiøs og impotent ved å holde seg under 9.000rpm. Har dratt den til sperra tre ganger. Den ene gangen ønsker jeg ikke å kommentere nærmere, men de to andre gangene så satt jeg igjen med en litt småskjelvende frykt jeg ikke helt husker å ha hatt tidligere.
Nå er jo ikke jeg noen proff kjører som føler jeg kan takle kreftene i en slik sykkel....ennå vertfall... men jeg vil gjerne se ansiktet til personen som drar denne maksimalt helt til turtallsperra med full rulle i de første tre girene ved bruk av quickshift. Helt tullete, men meget spennende... :-)å

Ja, dette er uten tvil en brutal sykkel og det at du ikke hadde den over 6.000rpm og samtidig foretok flere forbikjøringer uten problemer sier jo bare hvor mye krefter som faktisk er igjen som kan brukes. Ingen tvil om at dette er en morsom motor. Alle sykler har dog sine svakheter og selv om svakhetene til denne BMW'en er å regne som luksusproblemer så er det noen få. Altså ut fra hva jeg er vant til fra før. Det ene er at man rett og slett at man ikke sitter like forankret til sykkelen som man gjorde på Street Triple'n. Føler jeg sitter der som et slips når jeg drar på. Dette kan kanskje fikses med noen pads på tanken slik at jeg får litt mer "feste". Den er ikke like "svingvillig" (lett og kjøre, legge ned i svinger) og må jobbes litt mer med, uten at jeg ser dte som et stort problem. Bare en vanesak. Kreftene er rett og slett overdådige. De eneste gangene jeg synes man får bruk for kreftene er når man drar på litt forbi biler etc. på E6 i allerede høye hastigheter. Da er den virkelig helt fantastisk. Til vanlig landeveiskjøring samt aktiv kjøring i svinger så er jeg ganske overbevist om at Street Triplen har et lite forsprang....faktisk.
Lyden er litt sånn "så där". Fin lyd i sitt segment, men føles mer anstrengt enn lyden i Street'en. Street'en hadde rett og slett super lyd og selv ved maks rpm så føltes det som om den ville ha meg til å gi mer. Men bortsett fra det, så er dette en super sykkel. Virkelig et monster av en maskin.

_________
Når det er sagt, så fikk jeg jo også prøve sykkelen til tor2502. Den "berømte" og superflotte V-Rode'n som det ikke skal finnes maken til i Norge. Det var mildt sagt helt jævlig uvant å kjøre en slik sykkel igjen og det var såpass uvant at jeg ikke klarte og holde balansen til tider under sagte kjøring. Disse syklene er uansett ikke sammenlignbare over hodet, men allikevel. Uvant å sitte med beina forran meg igjen.
Motoren i V-Rod'en er jo helt konge og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har til gode og høre en sykkel som leverer råere lyd enn denne. Her snakker vi ikke buldrete twin lyd slik jeg hadde i min gamle cruiser men en super raffinert og fantastisk "porshe lyd" som rett og slett bare må oppleves. En helt utrolig feit lyd. Ferdig snakka! Nå var det nok langt fra samme drag i denne som S1000R, men fy faen som den går allikevel. En kanonflott "sports cruiser". Bremsene var så som så og beit ikke like bra som de på S1000R'en men det har nok med vekt etc. å gjøre muligens.
Rett og slett en skikkelig gjennomført sykkel som fremstår som 100% strøken. Ingen tvil om at dette er et påkostet vidunder av et maskineri. Jeg bare sier det folkens. Hvis dere får muligheten, samt får lov, så prøv denen sykkelen for lyden sin skyld. Fy faen for en rå lyd! Nevnte jeg lyden?

Takk for besøket Tor2502. Ble ikke noe kaffeservering hos deg i dag, men jeg fikk kaffe hos Cutless så det gikk bra

Vi snakkes!
EDIT:
At den "eksploderer" over 7.000rpm var nok en missforståelse eller kanskje en overdrivelse men det skjer langt mer over 6.000rpm enn under for å si det sånn. Å dra denne sykkelen til sperra er jo bare noe man gjør for show off. man kan fint kjøre seg religiøs og impotent ved å holde seg under 9.000rpm. Har dratt den til sperra tre ganger. Den ene gangen ønsker jeg ikke å kommentere nærmere, men de to andre gangene så satt jeg igjen med en litt småskjelvende frykt jeg ikke helt husker å ha hatt tidligere.
Nå er jo ikke jeg noen proff kjører som føler jeg kan takle kreftene i en slik sykkel....ennå vertfall... men jeg vil gjerne se ansiktet til personen som drar denne maksimalt helt til turtallsperra med full rulle i de første tre girene ved bruk av quickshift. Helt tullete, men meget spennende... :-)å
- tor2502
- Innlegg: 545
- Registrert: 19 mar 2013, 00:23
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
- Bosted: Holmestrand
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Hyggelig at du liker vrod'n Bjerknez, nei det finnes ikke maken til sykkel i Norge , det kan jeg og også andre si med hånda på hjerte.
Den går så det griner hvis man bare strammer viren , men det er nå så, svingvillig så det holder å kan kjøres friskt
den motoren eksploderer når turtallet passerer 7k, sperra slår inn på 10500, imot en standard vrod på 9k, turtelleren går jo også bare til 10k, LOL
Nå er denne sykkelen for salg til rette kjøperen , den som kjøper for en 110% strøken sykkel som absolutt ingen , jeg mener ingen andre har eller vil få.
Den står bare nå i garasjen å venter på kanskje akkurat deg , bare prisen er riktig.
Jeg vil ikke selge, men mitt behov har endret seg , skal ha BUSS (HD ultra Limited) , men skal også ha en sykkel nr 2, etter turen på S1000R , må jeg nok sette meg ned å tenke nøye... fy f. for en sykkel Ove.... ødelegger nattesøvnen av slikt,
jeg synes den var så leken og lett oppførte seg perfekt, JEPP en slik kunne jeg hatt gitt.
på tur nr 2 fra Drøbak og hjem begynte jeg virkelig å like den. For å ikke snakke om motoren.... der har virkelig BMW gjort hjemmeleksa si.
Har kjørt R1000RR , den er ikke i nærheten av S1000R en gang , rekker faen meg ikke opp til støvla engang (sorry Lordshaft)
Ove , Nå er du der du skal være når det gjelder sykkel!
Den går så det griner hvis man bare strammer viren , men det er nå så, svingvillig så det holder å kan kjøres friskt
den motoren eksploderer når turtallet passerer 7k, sperra slår inn på 10500, imot en standard vrod på 9k, turtelleren går jo også bare til 10k, LOL
Nå er denne sykkelen for salg til rette kjøperen , den som kjøper for en 110% strøken sykkel som absolutt ingen , jeg mener ingen andre har eller vil få.
Den står bare nå i garasjen å venter på kanskje akkurat deg , bare prisen er riktig.
Jeg vil ikke selge, men mitt behov har endret seg , skal ha BUSS (HD ultra Limited) , men skal også ha en sykkel nr 2, etter turen på S1000R , må jeg nok sette meg ned å tenke nøye... fy f. for en sykkel Ove.... ødelegger nattesøvnen av slikt,
jeg synes den var så leken og lett oppførte seg perfekt, JEPP en slik kunne jeg hatt gitt.
på tur nr 2 fra Drøbak og hjem begynte jeg virkelig å like den. For å ikke snakke om motoren.... der har virkelig BMW gjort hjemmeleksa si.
Har kjørt R1000RR , den er ikke i nærheten av S1000R en gang , rekker faen meg ikke opp til støvla engang (sorry Lordshaft)
Ove , Nå er du der du skal være når det gjelder sykkel!
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Igjen, hyggelig å høre tor2502
Føler det tar litt tid før jeg klarer å temme disse kreftene... :-)å
Samtidig så føles det bra at det ikke bare er meg som mener det er enorme krefter i den sykkelen. Hadde vert litt kleint hvis bare jeg syntes dette

Føler det tar litt tid før jeg klarer å temme disse kreftene... :-)å
Samtidig så føles det bra at det ikke bare er meg som mener det er enorme krefter i den sykkelen. Hadde vert litt kleint hvis bare jeg syntes dette

-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Bestemte meg for å ta en liten kvelds/natt tur i sted samt filme "begivenheten". En liten tur uten mål og mening kun for å kjøle meg litt ned samt teste lysene på sykkelen for å se hvordan dem fungerer. Helt ålreite lys som lyser greit opp, men ikke noe mer. Street'en hadde MYE bedre lys.
Uansett deilig å lufte seg litt...selv i mørket
Ble som sagt bare en kosetur dette, så ingen spennende gasspådrag her og faktisk kjørte jeg stort sett i fartsgrensen også, så her er det ikke noe behov for sladding av speedo. En video tok jeg også, for den som ikke har noe annet å finne på
[video]https://www.youtube.com/watch?v=x8bN3r7bp98[/video]
Uansett deilig å lufte seg litt...selv i mørket

Ble som sagt bare en kosetur dette, så ingen spennende gasspådrag her og faktisk kjørte jeg stort sett i fartsgrensen også, så her er det ikke noe behov for sladding av speedo. En video tok jeg også, for den som ikke har noe annet å finne på

[video]https://www.youtube.com/watch?v=x8bN3r7bp98[/video]
- Epylypzon
- Innlegg: 1227
- Registrert: 22 mar 2012, 06:46
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
- Bosted: Stange
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Høres ut som jeg må få prøvd en slik en gang :) Har enda ikke prøvd en sykkel hvor det går så bra at jeg ikke har turt å dra ut de første girene
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Sent fra min D5803 via Tapatalk
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km
http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km
http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp
- freddy123
- Innlegg: 1054
- Registrert: 02 jul 2014, 22:26
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
- Bosted: akershus
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Skal igang og prøve meg på videoredigering ikveld , hvilket program bruker du ?
Funker foreksempel lightroom her også ?
Funker foreksempel lightroom her også ?
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Jeg bruker Adobe Premiere Pro CC
Lightroom er for bilder, ikke video

Lightroom er for bilder, ikke video

- freddy123
- Innlegg: 1054
- Registrert: 02 jul 2014, 22:26
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
- Bosted: akershus
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Oki das blir det å teste det ut litt ikveld :)
Blir vel sikkert fort forbanna siden pcen min er 4 år så det kommer bok til å gå tregt haha :)
Blir vel sikkert fort forbanna siden pcen min er 4 år så det kommer bok til å gå tregt haha :)
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Min pc er 5 år gammel, men den var et råskinn når jeg kjøpte den så den holder fortsatt koken til tung videoredigeringfreddy123 skrev:Oki das blir det å teste det ut litt ikveld :)
Blir vel sikkert fort forbanna siden pcen min er 4 år så det kommer bok til å gå tregt haha :)

- tor2502
- Innlegg: 545
- Registrert: 19 mar 2013, 00:23
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
- Bosted: Holmestrand
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Tenker du kan få deg en overaskelse der..... makan til motor skal du lete lenge etter , spesielt også at der drar over jele turtallsregistret,Epylypzon skrev:Høres ut som jeg må få prøvd en slik en gang :) Har enda ikke prøvd en sykkel hvor det går så bra at jeg ikke har turt å dra ut de første girene
hva som skjer over 6k vet jeg ikke ,
Har kjørt i 17år, og for meg så holdt det opp til 6k.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
- tor2502
- Innlegg: 545
- Registrert: 19 mar 2013, 00:23
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
- Bosted: Holmestrand
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Bjerknes , siden jeg er vant til vrod'n som er en tyngre sykkel og du må bruke litt mere muskler på oppfattet jeg s1000r
som en lekende lett liten sak , gjorde akkurat den den fikk beskjed om . Fantastisk.
som en lekende lett liten sak , gjorde akkurat den den fikk beskjed om . Fantastisk.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Veldig betryggende å høre at også andre mener den er et råskinn. Hvis ikke så hadde det som sagt vert litt kleint. Altså hvis det BARE var meg som mente det 

-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Sto opp tidlig i dag og vasket sykkelen samt renset og smurte kjedet. Må jo være fjong og fin til treffet på Høk i dag vetu 



- tor2502
- Innlegg: 545
- Registrert: 19 mar 2013, 00:23
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
- Bosted: Holmestrand
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Får se om jeg får det til , så tar jeg meg en tur ned dit, når er det ? Hvor ?
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Jeg er nok på Høk i 16:00 tiden tenker jeg.
Her ligger Høk:
Høk Kro og Motell
1747 ingedal
http://goo.gl/maps/TZTTI" onclick="window.open(this.href);return false;
Her ligger Høk:
Høk Kro og Motell
1747 ingedal
http://goo.gl/maps/TZTTI" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Ble en hyggelig tur til Høk i dag sammens med tor2502 og Kawagutten. Min gode nabo stillte også opp sammens med madammen samt ett par andre jeg ikke helt visste hvem var. Ble vel sittende der til rundt 19:00 før vi dro hjem. 

- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Jeg tror klokka ble rundt kvart på åtte før vi dro og tiden går fort i hyggelige lagBjerknez skrev:Ble en hyggelig tur til Høk i dag sammens med tor2502 og Kawagutten. Min gode nabo stillte også opp sammens med madammen samt ett par andre jeg ikke helt visste hvem var. Ble vel sittende der til rundt 19:00 før vi dro hjem.

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Jøss... den ble såpass ja :-)å
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 24623
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Nettopp hjemme etter en fin liten formiddagstur til Fredrikstad hvor jeg og Johansen testet ut Pizzanini hvor jeg bestillte meg en Clausthaler som forsmak til kveldens utskeielser i Gamlebyen da det er Månefestival der denne helgen
Vi kjørte også en tur opp på Trafikkstasjonen for å være moralsk støtte for fruen til Johansen da hun hadde oppkjøring på tung i dag. Ut av skuret kom en usedvanlig blid dame og lappen var ganske tydelig i boks. Hun besto med glans
På vei hjem ble det en tur innom butikken for å kjøpe noen pils og nå er det en time på senga med iPad'en i fanget før det braker løs
Et lite bilde jeg tok fra Tolbodplassen i Fredrikstad:

Vi kjørte også en tur opp på Trafikkstasjonen for å være moralsk støtte for fruen til Johansen da hun hadde oppkjøring på tung i dag. Ut av skuret kom en usedvanlig blid dame og lappen var ganske tydelig i boks. Hun besto med glans

På vei hjem ble det en tur innom butikken for å kjøpe noen pils og nå er det en time på senga med iPad'en i fanget før det braker løs

Et lite bilde jeg tok fra Tolbodplassen i Fredrikstad:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.