Takker

Kjørt drøye 200 km så langt og kjenner at go'følelsen begynner å melde seg for alvor

Det skjønner jeg godt! Er det store forskjeller synes du fra den gamle og denne?AJ skrev: 20 apr 2018, 16:27 @kett'l, ZZR-Erling, Stian87 og bieola
Takker!
Kjørt drøye 200 km så langt og kjenner at go'følelsen begynner å melde seg for alvor.
Merker helt klart at det er mindre vekt å dra på. Kjennes også mer lettsvingt.
Det kjennes for øvrig ut til at denne nye S-modellen har et litt høyre tyngdepunkt enn gameSA'en, som altså har denne brede tanken som også breier seg nedover slik at mye av bensinen ligger lavt. Derav muligens noe lavere tyngdepunkt...Stian87 skrev: 20 apr 2018, 16:35 Det skjønner jeg godt! Er det store forskjeller synes du fra den gamle og denne?
Høres avgjort som de har tatt noen gode valg i de endringene de har gjort! Hva er forskjellen på S modellen og den normale, hvis den normale fortsatt eksisterer da :)AJ skrev: 20 apr 2018, 16:41Merker helt klart at det er mindre vekt å dra på. Kjennes også mer lettsvingt.
Også merker en jo tydelig at sykkelen er slankere siden denne har mindre og smalere tank.
Betydelig kvalitetsheving på lakk og ikke minst det nye instrumentpanelet!
Jo takkschnellfahrer skrev: 20 apr 2018, 18:52 Grattis! Det der er vel drømmesykkelen for flere enn meg her på MCS![]()
Du må gjerne ta deg en tur til Harestua den 5. mai også :) .Skogstrollet skrev: 24 apr 2018, 21:56 Vårmønstring på Varemessen høres kult ut, men blir været bra er risikoen stor for at jeg legger ut på (et par) heldagstur(er)![]()
De er festet i et avlangt spor øverst og dyttes på plass i et spor halveis nederst i forkant før de låses fast med en hendel øverst på baksiden.
Det vi opplevde i dag var definitivt kastevind
Takkerlasse_hansen skrev: 10 mai 2018, 11:09 Så brått nå at det kanskje var på sin plass og gratulerer med ny KTM.
Du er fornøyd med nye sykkelen så langt?
Igjen, GRATULERER med tøff sykkel. Tittet selv på denne her om dagen, men valget falt på R utgaven isteden.