Fyller tanken i Sandvika nå og durer over fjellet igjen.

Et pent emne

Jøss, så jo strøken ut
https://www.finn.no/210442728Domino skrev:Jeg bærer på en FJ-drøm, så jeg er av og til innom fjowners.com.
Vakker sykkel! Og et Yoshimura endestykke er aldri feilKawaKjetil skrev: 08 mar 2021, 16:12 Kjapp t/r Oslo idag og hente enda en kawa til familien. Tror broderen skal være fornøyd her![]()
Et pent emne![]()
![]()
..ikke feil men Kerker er jo det ultimate her.Maschev skrev: 08 mar 2021, 20:05Vakker sykkel! Og et Yoshimura endestykke er aldri feilKawaKjetil skrev: 08 mar 2021, 16:12 Kjapp t/r Oslo idag og hente enda en kawa til familien. Tror broderen skal være fornøyd her![]()
Et pent emne![]()
![]()
![]()
Den på Leirsund ...KawaKjetil skrev: 08 mar 2021, 16:12 Kjapp t/r Oslo idag og hente enda en kawa til familien. Tror broderen skal være fornøyd her![]()
Et pent emne![]()
![]()
Hehe, det er faktisk ikke umulig at det kunne strekke til. Men jeg tror jeg må ta et prosjekt om gangen.kjellv skrev: 08 mar 2021, 17:26https://www.finn.no/210442728Domino skrev:Jeg bærer på en FJ-drøm, så jeg er av og til innom fjowners.com.
Kikk litt i våpenskapet ditt om du har nok ammunisjon til å bytte til deg denne også.
Denne er nok verd mer enn pålydende..
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Ja, dette er maskuline flotte replica fra tidlig 80 tall stilen!pingvin skrev: 08 mar 2021, 16:21 Jøss, så jo strøken utVurderte ZRX1200 og XJR1300 i sin tid, er slik sykler egentlig skal se ut
![]()
Ja, det er riktig. Den var meget strøken og mye finere enn på bildene i annonsen. Så broderen får seg en flott Rex til rekreasjonsturer.
Ja takk begge deler
Gratulerer med kjøpet. Lykke til med oppkjøring.xavi0n skrev: 25 mar 2021, 16:52 I dag har jeg faktisk kjøpt min første motorsykkel! Endte opp med en yamaha fz8. Nå gjenstår bare at snøen forsvinner og noen kjøretimer så er man klar for sommeren![]()
Gratulererxavi0n skrev: 25 mar 2021, 16:52 I dag har jeg faktisk kjøpt min første motorsykkel! Endte opp med en yamaha fz8. Nå gjenstår bare at snøen forsvinner og noen kjøretimer så er man klar for sommeren![]()
Gratulererxavi0n skrev: 25 mar 2021, 18:33 Takktakk, var egentlig mest sugen på en fz1 eller bandit 1250.
Men både på grunn av at en fz8 er halve forsikringen av en fz1 eller bandit, og litt HMS for min egen del håper jeg at jeg har valgt rett
Mye å se fram til
Penger er også til for å nyte livet slik man drømmer omxavi0n skrev: 25 mar 2021, 19:06 Alltid like gøy når nytt pengesluk kommer i hus, selv om dette hittil er største pengesluket!
Kjøpte en sånn i fjor, veldig fornøyd. (jeg har ingen erfaring eller utdanning som sveiser)dypen skrev:Siden jeg byttet jobb i 2015 har jeg vært uten sveisemuligheter, tanken om å skaffe en trådmater har vært der hele tiden men ikke realisert før nå. Var heldig og kom over en brukt grom sveisemaskin til halv pris «Migatronic RallyMIG 161i» bærbar MIG, MMA (elektrode) og TIG. Maskinen er enfaset 230 V ... Gleder meg til jeg får hentet den på Hønefoss![]()