Å de var definitivt ikke jentekjørt

Note4
Ifølge tester er levetiden bedre på GT enn pr4.Snikendeugle skrev:Et sportsdekk som Angel GT vil nok aldri holde i nærheten så lenge som PR4 dekkene, bare så du er forberedt på det :)Bjerknez skrev:Må si jeg gleder meg til å få på de nye Angel GT dekkene etterpå. Er spent på hvordan de føles og ikke minst hvor lenge dem varer. De forrige PR4 dekkene skulle jo holde godt over 10.000km. men etter 6.000 var dem nedslitt... Ikke til stria, men ned til slitemerkene....
De jeg har nå har gått 3.500km. og jeg har nok sikkert 1000km. igjen på dem, men synes det er greit å bytte dem i tillfelle det blir noen langturer fremover.
Alt går på kjørestil. Jeg har sett en Duke med originale Pilot Power dekk på 12000km, men denne var temmelig "jentekjørt". Selv holdt mine originale PP dekk til rundt 5000 om jeg husker rett.
Men vi vet at du tok det rolig i hårnålene så kan ikke bli mye slitasje av detLordShaft skrev:På min RR så varer de langt mer enn 9 tusen.
Framdekket etter turen
ikke mye hønsestriper igjen her ser jeg![]()
Bakdekket
Som sagt,her er mye mønster igjen![]()
Note4
hakhap skrev:Men vi vet at du tok det rolig i hårnålene så kan ikke bli mye slitasje av detLordShaft skrev:![]()
![]()
Men venter spent på om det er noen stor forskjell i km på disse dekkene mot PR4 på den S1000R til Bjerknez
Bjerknez skrev: Uff... snart leggetid...
Så er du frisk og uthvilt til i morra - klar for nye turer på nye sprek Pirelli gummiBjerknez skrev:Natta...